Strona 3 z 5

Re: Thesis 2.0 czy 2.4 jtd ?

: 11 lis 2016, 14:16
autor: bassooner
Flyman pisze: Przy średnich zarobkach ponad 10 000 miesięcznie, możemy sobie kupić Thesis w dowolnym stanie, doprowadzić do ładu w ASO i nie umrzeć z głodu.
aleś napisał ;-)

Re: Thesis 2.0 czy 2.4 jtd ?

: 11 lis 2016, 15:53
autor: ArtoKucior
s0krates pisze:Jeżeli masz ok. 40 tysięcy i dużo wolnego czau, żeby samemu grzebać, to jak najbardziej Thesis.
Jak kupisz za 10, dokładasz 30, jak za 30, dokładasz 10.
.......

....... i jak spokojnie jeździsz to zasięg na tankowaniu 800 km, ale ma też minusy, bo ma więcej osprzętu do zepsucia i jest głośniejszy na postoju
Nie do przesady z tymi kwotami? Może kilka lat temu....teraz kupisz dobrego i tańszego. Bartek ma dobrego thesisa za 21k...rocznik i rynek mu dyktuje cenę jeśli chce go sprzedać. Ja swojego bym sprzedał i rocznik i rynek mówi, że max kilkanaście tysi ale nie do przesady. Zwłaszcza thesis to trudny problem...tu potrzebny jest specjalny klient a nie pierwszy lepszy jak to u Niemców... Ja bym powiedział że kupujesz za 10-15k oczywiście silnik sprawny skrzynia sprawna, dokładasz 10k i masz stan perfekt rocznik początek produkcji.

Co do zasięgu diesla...miałem automat 175KM i pyknął u mnie 1000km na baku (wyjazd nad morze plus jazda troszkę po mieście tak 95% : 5%)

Re: Thesis 2.0 czy 2.4 jtd ?

: 11 lis 2016, 16:24
autor: karmel41
ArtoKucior pisze:
s0krates pisze:Jeżeli masz ok. 40 tysięcy i dużo wolnego czau, żeby samemu grzebać, to jak najbardziej Thesis.
Jak kupisz za 10, dokładasz 30, jak za 30, dokładasz 10.
.......

....... i jak spokojnie jeździsz to zasięg na tankowaniu 800 km, ale ma też minusy, bo ma więcej osprzętu do zepsucia i jest głośniejszy na postoju
Nie do przesady z tymi kwotami? Może kilka lat temu....teraz kupisz dobrego i tańszego. Bartek ma dobrego thesisa za 21k...rocznik i rynek mu dyktuje cenę jeśli chce go sprzedać. Ja swojego bym sprzedał i rocznik i rynek mówi, że max kilkanaście tysi ale nie do przesady. Zwłaszcza thesis to trudny problem...tu potrzebny jest specjalny klient a nie pierwszy lepszy jak to u niemców... Ja bym powiedział że kupujesz za 10-15k oczywiście silnik sprawny skrzynia sprawna, dokładasz 10k i masz stan perfekt rocznik początek produkcji.

Co do zasięgu diesla...miałem automat 175KM i pyknął u mnie 1000km na baku (wyjazd nad morze plus jazda troszkę po mieście tak 95% : 5%)
Spalanie około 6.5 litra ON w 175 KM.Trasa w miarę spokojna jazda ze stałymi prędkościami,w żadnym wypadku gaz i hamulec czyli jazda agresywna bo będzie sporo więcej.

Re: Thesis 2.0 czy 2.4 jtd ?

: 11 lis 2016, 18:27
autor: kobyl
Moim zdaniem trochę przesadzacie pisząc, że jeżeli już kupować Thesis, to musi być Emblema.
Sam posiadam v. Executive z czujnikami parkowania P/T, szczerze, celowo poszukiwałem Thesis w takim wyposażeniu, bo wiedziałem, że m. in. dzięki temu będę mógł uniknąć problemów z elektroniką.
Dzisiaj po ponad 2 latach użytkowania tego samochodu, mogę powiedzieć, że miałem rację.
A frajda z jazdy Emblemą, Executive czy Sportivą będzie taka sama.

Re: Thesis 2.0 czy 2.4 jtd ?

: 12 lis 2016, 9:44
autor: ArtoKucior
kobyl pisze:Moim zdaniem trochę przesadzacie pisząc, że jeżeli już kupować Thesis, to musi być Emblema.
Sam posiadam v. Executive z czujnikami parkowania P/T, szczerze, celowo poszukiwałem Thesis w takim wyposażeniu, bo wiedziałem, że m. in. dzięki temu będę mógł uniknąć problemów z elektroniką.
Dzisiaj po ponad 2 latach użytkowania tego samochodu, mogę powiedzieć, że miałem rację.
A frajda z jazdy Emblemą, Executive czy Sportivą będzie taka sama.
I też masz rację...ale dla mnie limuzyna to ma być full opcja. Tzw "golas" nie daje frajdy posiadania limuzyny...

Re: Thesis - silnik 2.0 czy 2.4JTD ?

: 12 lis 2016, 9:58
autor: karmel41
Troszkę to nie tak z tym wyposażeniem bo co z tego że ma jak nie działa i nie chodzi mi o usterki.Nawigacja jest ale bez map naszego kraju i wielu innych a nawet jak by była to i tak nikt by nie kupował aktualizacji w serwisie,w Niemczech drogi się nie zmieniają u nas cały czas budowa.TV też niby jest ale jak pojadę na Mazury to mogę sobie pooglądać rosyjskie kanały.Pewnie to wszystko można przerobić tylko trzeba mieć umiejętności i wiedzę,bo płacić w warsztatach to nie wiem czy się kalkuluje.Wyposażenie Thesis w tej chwili to wyposażenia aut o klasę a może dwie niżej.

Re: Thesis - silnik 2.0 czy 2.4JTD ?

: 13 lis 2016, 20:51
autor: s0krates
Pokaż mi auto dwie klasy niżej z podgrzewanymi tylnymi fotelami, pamięciami foteli, lusterek i kierownicy, elektryką fotela też u pasażera, wszystkimi lusterkami fotochromatycznymi, podgrzewaniem wycieraczek, roletą elektryczną, Bose, komendami głosowymi, chłodzeniem tunelu i napojów - to jest wyposażenie standardowe emblemy, a do tego dochodzą jeszcze opcje - polecam katalog. Te rzeczy się akurat u mnie nie zepsuły a osładzają posiadanie Thesisa..

Re: Thesis - silnik 2.0 czy 2.4JTD ?

: 13 lis 2016, 21:15
autor: belial666
s0krates pisze:Pokaż mi auto dwie klasy niżej z podgrzewanymi tylnymi fotelami, pamięciami foteli, lusterek i kierownicy, elektryką fotela też u pasażera, wszystkimi lusterkami fotochromatycznymi, podgrzewaniem wycieraczek, roletą elektryczną, Bose, komendami głosowymi, chłodzeniem tunelu i napojów ...
Volkswagen Phaeton :)

Re: Thesis - silnik 2.0 czy 2.4JTD ?

: 13 lis 2016, 21:41
autor: AUFER
belial666 pisze:
s0krates pisze:Pokaż mi auto dwie klasy niżej z podgrzewanymi tylnymi fotelami, pamięciami foteli, lusterek i kierownicy, elektryką fotela też u pasażera, wszystkimi lusterkami fotochromatycznymi, podgrzewaniem wycieraczek, roletą elektryczną, Bose, komendami głosowymi, chłodzeniem tunelu i napojów ...
Volkswagen Phaeton :)
I tam to są dopiero koszta naprawy ;-)

Re: Thesis - silnik 2.0 czy 2.4JTD ?

: 13 lis 2016, 23:03
autor: FXX
s0krates pisze:Pokaż mi auto dwie klasy niżej z podgrzewanymi tylnymi fotelami, pamięciami foteli, lusterek i kierownicy, elektryką fotela też u pasażera, wszystkimi lusterkami fotochromatycznymi, podgrzewaniem wycieraczek, roletą elektryczną, Bose, komendami głosowymi, chłodzeniem tunelu i napojów - to jest wyposażenie standardowe emblemy, a do tego dochodzą jeszcze opcje - polecam katalog. Te rzeczy się akurat u mnie nie zepsuły a osładzają posiadanie Thesisa..
Praktycznie wszystkie te opcje możesz mieć chociażby w BMW serii 1 (F20), a także i sporo więcej, w tym rzeczy, których z kolei w Thesis nigdy nie uświadczysz.

PS. W BMW nie ma typowych wersji wyposażenia jak w Thesis np. Emblema, a jest podstawa i potem sobie doposażasz o to co chcesz mieć, więc argument, że nie ma w standardzie jest nie trafiony ;)

Re: Thesis - silnik 2.0 czy 2.4JTD ?

: 13 lis 2016, 23:34
autor: LUKIThesis
Może wiele ma to, lub więcej w wyposażeniu niż Thesis ale żadne za te pieniądze, nie ma tej linii we wnętrzu, gdzie się nie ma wrażenia, że plastik go zalewa.

Re: Thesis - silnik 2.0 czy 2.4JTD ?

: 14 lis 2016, 10:05
autor: iled
Boże Thesis to 2002r, projekt koniec XX początek XXI wieku.
Co wy chcecie i porównujecie ?
W 2009r Thesis był już w tyle i koniec, w 2002 był z przodu.

Ja kupiem Thesisa za mniej niż 9tys, włożyłem mniej niż 3 (wliczając zimowki :) ) i jestem zadowolony a kibla nie mam
Crome kupiłem ze mniej niż 15 wsadziłem więcej jak 3 i stan taki jak Thesis, no nie do końca w Cromie nie ma rudej :) i dlatego wziąłem to wozidło.
I tyle :)
A zarabiam mniej jak średnia krajowa, z tym że robię to mymi ręcami i tyle w temacie.

Re: Thesis - silnik 2.0 czy 2.4JTD ?

: 14 lis 2016, 10:06
autor: Bartek-Lodz
Oczywiście, że w Thesis nie ma wielu bajerów jak np. asystenta pasa, aktywnego tempomatu z rozpoznawaniem znaków, asystenta parkowania, podgrzewanej przedniej szyby, regulowanego zawieszenie, nowoczesnego centrum multimedialnego - chociaż to można sobie zorganizować patrząc na przeróbki beliala czy inne na YT.
Pamiętajmy tylko, że Thesis to auto produkowane od 2002 roku i porównajmy je do aut z tamtej epoki. Do tego jaka jest obecnie cena nawet naprawdę dobrego egzemplarza a jaka jest cena nowej e czy s klasy albo nowego A6 czy BMW 5.

Thesis - silnik 2.0 czy 2.4JTD ?

: 14 lis 2016, 10:59
autor: FXX
Panowie, spokojnie, odpowiedziałem tylko na to i nic tu nie chcę porównywać ;)
s0krates pisze:Pokaż mi auto dwie klasy niżej z podgrzewanymi tylnymi fotelami, pamięciami foteli, lusterek i kierownicy, elektryką fotela też u pasażera, wszystkimi lusterkami fotochromatycznymi, podgrzewaniem wycieraczek, roletą elektryczną, Bose, komendami głosowymi, chłodzeniem tunelu i napojów - to jest wyposażenie standardowe emblemy, a do tego dochodzą jeszcze opcje - polecam katalog.
Podałem jedynie przykład kompaktu, który może oferować podobne wyposażenie.
Nie ma sensu porównywanie, bo to dwie różne epoki.



Wysłane z mojego SM-T555 przy użyciu Tapatalka

Re: Thesis - silnik 2.0 czy 2.4JTD ?

: 14 lis 2016, 12:08
autor: ArtoKucior
s0krates pisze:Pokaż mi auto dwie klasy niżej z podgrzewanymi tylnymi fotelami, pamięciami foteli, lusterek i kierownicy, elektryką fotela też u pasażera, wszystkimi lusterkami fotochromatycznymi, podgrzewaniem wycieraczek, roletą elektryczną, Bose, komendami głosowymi, chłodzeniem tunelu i napojów - to jest wyposażenie standardowe emblemy, a do tego dochodzą jeszcze opcje - polecam katalog. Te rzeczy się akurat u mnie nie zepsuły a osładzają posiadanie Thesisa..
Masz jakiś katalog online? Chętnie bym sobie poczytał co tam oferowano w thesis i za ile :)