Re: Thesis 2.0 czy 2.4 jtd ?
: 11 lis 2016, 14:16
aleś napisałFlyman pisze: Przy średnich zarobkach ponad 10 000 miesięcznie, możemy sobie kupić Thesis w dowolnym stanie, doprowadzić do ładu w ASO i nie umrzeć z głodu.
Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia
https://forum.lanciapolska.org/
aleś napisałFlyman pisze: Przy średnich zarobkach ponad 10 000 miesięcznie, możemy sobie kupić Thesis w dowolnym stanie, doprowadzić do ładu w ASO i nie umrzeć z głodu.
Nie do przesady z tymi kwotami? Może kilka lat temu....teraz kupisz dobrego i tańszego. Bartek ma dobrego thesisa za 21k...rocznik i rynek mu dyktuje cenę jeśli chce go sprzedać. Ja swojego bym sprzedał i rocznik i rynek mówi, że max kilkanaście tysi ale nie do przesady. Zwłaszcza thesis to trudny problem...tu potrzebny jest specjalny klient a nie pierwszy lepszy jak to u Niemców... Ja bym powiedział że kupujesz za 10-15k oczywiście silnik sprawny skrzynia sprawna, dokładasz 10k i masz stan perfekt rocznik początek produkcji.s0krates pisze:Jeżeli masz ok. 40 tysięcy i dużo wolnego czau, żeby samemu grzebać, to jak najbardziej Thesis.
Jak kupisz za 10, dokładasz 30, jak za 30, dokładasz 10.
.......
....... i jak spokojnie jeździsz to zasięg na tankowaniu 800 km, ale ma też minusy, bo ma więcej osprzętu do zepsucia i jest głośniejszy na postoju
Spalanie około 6.5 litra ON w 175 KM.Trasa w miarę spokojna jazda ze stałymi prędkościami,w żadnym wypadku gaz i hamulec czyli jazda agresywna bo będzie sporo więcej.ArtoKucior pisze:Nie do przesady z tymi kwotami? Może kilka lat temu....teraz kupisz dobrego i tańszego. Bartek ma dobrego thesisa za 21k...rocznik i rynek mu dyktuje cenę jeśli chce go sprzedać. Ja swojego bym sprzedał i rocznik i rynek mówi, że max kilkanaście tysi ale nie do przesady. Zwłaszcza thesis to trudny problem...tu potrzebny jest specjalny klient a nie pierwszy lepszy jak to u niemców... Ja bym powiedział że kupujesz za 10-15k oczywiście silnik sprawny skrzynia sprawna, dokładasz 10k i masz stan perfekt rocznik początek produkcji.s0krates pisze:Jeżeli masz ok. 40 tysięcy i dużo wolnego czau, żeby samemu grzebać, to jak najbardziej Thesis.
Jak kupisz za 10, dokładasz 30, jak za 30, dokładasz 10.
.......
....... i jak spokojnie jeździsz to zasięg na tankowaniu 800 km, ale ma też minusy, bo ma więcej osprzętu do zepsucia i jest głośniejszy na postoju
Co do zasięgu diesla...miałem automat 175KM i pyknął u mnie 1000km na baku (wyjazd nad morze plus jazda troszkę po mieście tak 95% : 5%)
I też masz rację...ale dla mnie limuzyna to ma być full opcja. Tzw "golas" nie daje frajdy posiadania limuzyny...kobyl pisze:Moim zdaniem trochę przesadzacie pisząc, że jeżeli już kupować Thesis, to musi być Emblema.
Sam posiadam v. Executive z czujnikami parkowania P/T, szczerze, celowo poszukiwałem Thesis w takim wyposażeniu, bo wiedziałem, że m. in. dzięki temu będę mógł uniknąć problemów z elektroniką.
Dzisiaj po ponad 2 latach użytkowania tego samochodu, mogę powiedzieć, że miałem rację.
A frajda z jazdy Emblemą, Executive czy Sportivą będzie taka sama.
Volkswagen Phaetons0krates pisze:Pokaż mi auto dwie klasy niżej z podgrzewanymi tylnymi fotelami, pamięciami foteli, lusterek i kierownicy, elektryką fotela też u pasażera, wszystkimi lusterkami fotochromatycznymi, podgrzewaniem wycieraczek, roletą elektryczną, Bose, komendami głosowymi, chłodzeniem tunelu i napojów ...
I tam to są dopiero koszta naprawybelial666 pisze:Volkswagen Phaetons0krates pisze:Pokaż mi auto dwie klasy niżej z podgrzewanymi tylnymi fotelami, pamięciami foteli, lusterek i kierownicy, elektryką fotela też u pasażera, wszystkimi lusterkami fotochromatycznymi, podgrzewaniem wycieraczek, roletą elektryczną, Bose, komendami głosowymi, chłodzeniem tunelu i napojów ...
Praktycznie wszystkie te opcje możesz mieć chociażby w BMW serii 1 (F20), a także i sporo więcej, w tym rzeczy, których z kolei w Thesis nigdy nie uświadczysz.s0krates pisze:Pokaż mi auto dwie klasy niżej z podgrzewanymi tylnymi fotelami, pamięciami foteli, lusterek i kierownicy, elektryką fotela też u pasażera, wszystkimi lusterkami fotochromatycznymi, podgrzewaniem wycieraczek, roletą elektryczną, Bose, komendami głosowymi, chłodzeniem tunelu i napojów - to jest wyposażenie standardowe emblemy, a do tego dochodzą jeszcze opcje - polecam katalog. Te rzeczy się akurat u mnie nie zepsuły a osładzają posiadanie Thesisa..
Podałem jedynie przykład kompaktu, który może oferować podobne wyposażenie.s0krates pisze:Pokaż mi auto dwie klasy niżej z podgrzewanymi tylnymi fotelami, pamięciami foteli, lusterek i kierownicy, elektryką fotela też u pasażera, wszystkimi lusterkami fotochromatycznymi, podgrzewaniem wycieraczek, roletą elektryczną, Bose, komendami głosowymi, chłodzeniem tunelu i napojów - to jest wyposażenie standardowe emblemy, a do tego dochodzą jeszcze opcje - polecam katalog.
Masz jakiś katalog online? Chętnie bym sobie poczytał co tam oferowano w thesis i za iles0krates pisze:Pokaż mi auto dwie klasy niżej z podgrzewanymi tylnymi fotelami, pamięciami foteli, lusterek i kierownicy, elektryką fotela też u pasażera, wszystkimi lusterkami fotochromatycznymi, podgrzewaniem wycieraczek, roletą elektryczną, Bose, komendami głosowymi, chłodzeniem tunelu i napojów - to jest wyposażenie standardowe emblemy, a do tego dochodzą jeszcze opcje - polecam katalog. Te rzeczy się akurat u mnie nie zepsuły a osładzają posiadanie Thesisa..