Box w niemczech to najczęsciej jest to urządzenie wlutowane w sterownik (ECU) w miejsce oryginalnej pamięci. Nie znajdziesz pod maską tego.
Sam log cisnienia doładowania niewiele wnosi, bo po 1 - za wolno narasta cisnienie, a po 2 wyższe może byc gdy jest jakiś kłopot z sterowaniem turbiny.
Ja akurat po logu cisnienia nie widze czy jest mod czy nie, ale widze ze jest z nim problem. To ze jest wyższe mnie nie dziwi. Co widział Marcin w logu nie wiem, bo tego logu który mu wysłałeś nie widziałem.
Jesli chodzi o kąt wtrysku, dawkę itp. wygląda jak na seryjny samochód. Nie widzę tu zwiekszonej dawki paliwa jaka ma miejsce w zmienionym programie, wiec jesli twierdzisz ze auto było przerabiane, to wskazuje ze coś siedzi w sterowniku.
Od naprawy sterownika i przywrócenia go do serii bym zaczął, bo jak widać nie dojdziesz końca.
Szkoda ze tak istotną informację jak zmodyfikowany soft umiesciłes w ostatnim poscie.
Straciłes swój jak i mój czas zupełnie na darmo.
Wiec jak chcesz znaleść usterkę to :
Najpierw napraw sterownik poprzez przywrócenie jego zawartości na serię, a później szukaj problemu.
Byc moze cos jest skopane w programie, albo wlutowany BOX swiruje i stąd masz problemy.
Na kłopoty z Ecu lub jego zasilaniem wskazywałem juz dużo wczesniej.
P.S. nie będe pisał bys skontaktował się ze mną na telefon w podpisie, oraz przysłał mi sterownik to Ci go naprawię, bo to byłaby reklama.