Thema - 16V Turbo - niskie obroty, problem z uruchomieniem

Awatar użytkownika
prezesjm
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2062
Rejestracja: 03 lip 2005, 0:00
Imię: Janusz
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Odp: Thema - 16V Turbo - niskie obroty, problem z uruchomien

Post autor: prezesjm » 17 mar 2010, 10:23

Dziwne bo twoja thema powinna mieć zapłon Microplex MED 601 E.
Jeżeli piszesz że auto nie reaguje na kręcenie śrubką to może wskazywać na nieszczelność dolotu. Wystarczy jedna zsunięta zaślepka na kolektorze i już będą siedziały dziwne rzeczy. Nie rozumie co oznacza że czujnik przepustnicy jest cały czas zwarty, ma działać jak przewidział konstruktor i to trzeba naprawić. W turbo z gazem trzeba wiele tematów sprawdzić aby mieć pewność co jest przyczyną dziwnego działania. Wystarczy czasem jedno drobne puknięcie gazem i przepływomierz będzie się zacinał a w tym układzie wtryskowym przepływomierz musi być idealnie sprawny bo od niego zależy skład mieszanki. Ciśnienie paliwa to podstawa !!!!!!!!

Lukasz_TG
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2136
Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE

Odp: Thema - 16V Turbo - niskie obroty, problem z uruchomien

Post autor: Lukasz_TG » 17 mar 2010, 10:50

prezesjm pisze:Dziwne bo twoja thema powinna mieć zapłon Microplex MED 601 E.
Rzeczywiscie siedzi tam Microplex MED 601E, i moduly BKL 3BD. Gaz nie ma nic wspolnego z tym faktem posiada sekwencje, jedynie map sensor jest podpiety trojnikiem do kolektora w miejsce przewodu idacego do microplexa, Jak odlacze map sensor to roznicy nie ma zadnej. Nie mam w tej chwili manometru zeby sprawdzic cisnienie na listwie. Jeszcze raz dokladnie wyczyszcze przeplywomierz i przepustnice tym sprayem do czyszczenia gaznika. Sprawdze jeszcze raz czy nie ma gdzies nieszczelnosci w dolocie.

Nad przeplywomierzem znajduje sie elektrozawor polaczony przewodem z zasuwa powietrza nie jestem pewiem ale chyba jest to zawor od klimatyzacji.

Pozdrawiam
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (dawca), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :) Peugeot 206 cc :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”