W fiacie jakie kody błędów ci podali ??
Robiłeś test sam " kluczyk w poz. MAR 5 razy pedał do spodu i odczytujemy "
jeśli wyjdzie 4444 brak kodów błędów .
Też mam 2.0 V.I.S.
Jeżeli ci wyjdzie przepływka to wyśle ci taką samą na podmiankę .
A co do paska balansowego . Ja osobiście wymieniam co rok razem z rozrządem . Wiem że to przesada ale wole zainwestować jak szukać nowej głowicy .
I jeszcze jedno jak kręci na obroty niema 'dziur' ?
Lambdy bym sie nie czepiał ona niema wpływu na moc .
Uszkodzona sonda = większe spalanie .
Kody:
4444 - stan poprawny, usterki nie wystąpiły
1211 - usterka akumulatora (niewłaściwe napięcie)
1221 - usterka debimetru
1222 - przerwa uzwojenia silnika krokowego
1223 - usterka wskazań sondy lambda
1224 - usterka sondy lambda
1225 - usterka czujnika temperatury powietrza (czujnika umieszczonego wewn. debimetru)
1225 - może też sygnalizować uszkodzenie czujnika temperatury silnika (chłodziwa)
1226 - usterka potencjometru położenia przepustnicy
1231 - usterka wtryskiwacza 1-2 w grupie pierwszej
1232 - usterka wtryskiwacza 3-4 w grupie drugiej
1233 - zwarcie uzwojenia silnika krokowego
1234 - usterka automatycznej skrzyni biegów (dot modeli wyposażonych w aut.)
1235 - usterka klimatyzacji
1236 - usterka sterowania klimatyzacją
1241 -
1242 -
1243 - usterka przekaźnika pompy (elektr) paliwa
1244 - usterka elektrozaworu odsysania oparów paliwa
1245 -
1251 - usterka RAM lub EPROM - usterka w ECU
1252 - uszkodzenie czujnika prędkościomierza
1253 - Informazione del motore in moto
1254 - Sensore potenziometro farfalla - segnale errato in centralina
1255 - Riferimento del sensore di fase (dove presente versione 3000)
1256 - Avaria comando spia iniezione (su versione 3000)
1257 - Sensore del sensore giri motore
1265 - Avaria comando spia iniezione
1275 - Non ancora definito
1276 - Non ancora definito
2111 - Anomalia sensore battito 1
2112 - Anomalia sensore battito 2
2113 - Anomalia regolatore di battito (centralina guasta)
2115 - Anomalia modulo regolazione battito (centralina guasta)
2145 - Anomalia regolatore albero a camme
4311 - Pompa aria secondaria
4312 - Comando valvola EGR (dove presente)
4313 - Portata valvola EGR
Thema - falujące obroty silnika 2.0 VIS 93', brak mocy
Re: Thema - falujące obroty silnika 2.0 VIS 93', brak mocy
Jak byś szukał,to mam przepustnicę z kolektorem dolotu vis bez głowicy,przepływomierz też jest,kompletna listwa wtrysków sprawna,
pzdr.adam
pzdr.adam
- Cowboy
- Forumowicz/ka
- Posty: 89
- Rejestracja: 14 lip 2009, 2:30
- Skype: crown.point
- Imię: Pawel
- Lokalizacja: Nisko/Chicago, IL
Re: Thema - falujące obroty silnika 2.0 VIS 93', brak mocy
Serdecznie dziękuję za podpowiedzi. Przepustnicę już zmieniłem i nic nie pomogło a silnik mam zrobiony cały od podstaw góra i dół. Przepływomierzy próbowałem już ze 3 i dalej nic. Mimo iż moja Thema stoi w garażu, i się kurzy cały czas myślę i pracuję nad tym by doprowadzić ja do perfekcyjnego stanu.
Re: Thema - falujące obroty silnika 2.0 VIS 93', brak mocy
a,podmieniałeś czujnik stukowy?w mojej themce był zbyt słabo dokręcony i pokazało masę błędów i mocy nie było zbyt wiele.
pzdr.adam
pzdr.adam
- Cowboy
- Forumowicz/ka
- Posty: 89
- Rejestracja: 14 lip 2009, 2:30
- Skype: crown.point
- Imię: Pawel
- Lokalizacja: Nisko/Chicago, IL
Re: Thema - falujące obroty silnika 2.0 VIS 93', brak mocy
Nie jeszcze tego nie ruszałem, ale idąc tą drogą będę musiał przyglądnąć się całemu okablowaniu. Może coś gdzieś nie styka albo przewód skruszony. Podejrzewam że to jakaś drobnostka natury elektrycznej tylko trzeba ją znaleźć. Kiedyś miałem zabawną sytuację a jednocześnie denerwującą, mianowicie po odebraniu samochodu od mechanika po 3 km jazdy gaśnie na środku drogi. Otworzyłem maskę i szukam okazało się że przewód od czujnika położenia wału nie miał gdzieś styku i fura padła. Wystarczyło go zgiąć i ścisnąć opaską i wszystko było w porządku.