dobór stożka

Wszystko na temat tuningu [zarówno mechanicznego jak i optycznego] najpiękniejszych aut na świecie...Forum jest tylko dla zasady, bo któż chciałby tuningować takie auta...:)
Awatar użytkownika
dunin
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1273
Rejestracja: 27 lis 2006, 0:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

dobór stożka

Post autor: dunin » 30 lis 2007, 19:18

1. nie mam komputera
2. nie mam przepływomierza
3. nie znalazłem w Polsce wkładki, a chętniej bym nabył niż stożek. tzn był Green, ale za kosmiczną cenę, 380zł chyba 8O
4. chrzanię temperaturę. jest wydajny IC, a turbina i tak podgrzewa powietrze do dużo wyższej temperatury, niż jest ono zasysane.
5. odległość montażu stożka w turbo nie ma znaczenia, bo nie ma tu efektów falowych
6. nie kupię tego za 35 zł, mam mieć KN z "promocji". tamten z pierwszego posta dałem tylko jako przykład wielkości, która mnie interesuję.

---
nieobeznanym przypominam, że kiedyś samochody radziły sobie bez wielopunktowego wtrysku i elektronicznych czujników przy każdym mechanizmie. mam u siebie gaźnik, a jedynym elektronicznym elementem jest moduł zapłonowy.

pozdrawiam :)

PS: nie napaliłem się tylko zapytałem, jak się dobiera wielkość. a temat się rozwinął, bo każdy ma inny pogląd na stożki.
jest: Y10T [ było: A112, 7 x Y10, 2 x Y ][ tel. 574-797-629 ]
Obrazek

wega
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 873
Rejestracja: 24 cze 2007, 0:00
Lokalizacja: KATOWICE

dobór stożka

Post autor: wega » 30 lis 2007, 19:23

Mogę wiedzieć jakie masz auto?
Obrazek

Awatar użytkownika
dunin
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1273
Rejestracja: 27 lis 2006, 0:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

dobór stożka

Post autor: dunin » 30 lis 2007, 19:40

jak w podpisie :)
jest: Y10T [ było: A112, 7 x Y10, 2 x Y ][ tel. 574-797-629 ]
Obrazek

wega
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 873
Rejestracja: 24 cze 2007, 0:00
Lokalizacja: KATOWICE

dobór stożka

Post autor: wega » 30 lis 2007, 22:04

ah zu
Obrazek

Awatar użytkownika
dunin
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1273
Rejestracja: 27 lis 2006, 0:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

dobór stożka

Post autor: dunin » 30 lis 2007, 22:36

że co proszę?
jest: Y10T [ było: A112, 7 x Y10, 2 x Y ][ tel. 574-797-629 ]
Obrazek

evo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 190
Rejestracja: 11 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Zielona Góra

dobór stożka

Post autor: evo » 01 gru 2007, 0:28

"dunin" pisze:1. nie mam komputera
2. nie mam przepływomierza
3. nie znalazłem w Polsce wkładki, a chętniej bym nabył niż stożek. tzn był Green, ale za kosmiczną cenę, 380zł chyba 8O
4. chrzanię temperaturę. jest wydajny IC, a turbina i tak podgrzewa powietrze do dużo wyższej temperatury, niż jest ono zasysane.
5. odległość montażu stożka w turbo nie ma znaczenia, bo nie ma tu efektów falowych
6. nie kupię tego za 35 zł, mam mieć KN z "promocji". tamten z pierwszego posta dałem tylko jako przykład wielkości, która mnie interesuję.

---
nieobeznanym przypominam, że kiedyś samochody radziły sobie bez wielopunktowego wtrysku i elektronicznych czujników przy każdym mechanizmie. mam u siebie gaźnik, a jedynym elektronicznym elementem jest moduł zapłonowy.

pozdrawiam :)

PS: nie napaliłem się tylko zapytałem, jak się dobiera wielkość. a temat się rozwinął, bo każdy ma inny pogląd na stożki.
jako gość który dłubie w silnikach sport-tuning od lat to stwierdzić należy, że masz jednak pierścienie, tłoki i chyba cylindry 8O , które do użytku codziennego pownny być zasilane czystym powietrzem, to zapewna układ oryginalny z wkładem najczęsciej papierowym, stożki i wkładki bawełniane i gąbki używamy w sporcie, tuningu ostrym i ekstremalnym gdzie żywotność motoru nie gra specjalnie roli :D ,
zwiększamy moce silników o 20 czy 100% 8O i często nie montujemy :!: żadnych stożków, jeśli koniecznie chcesz skrócić żywot motoru :cry: to montuj go tak aby zasysał czyste, chłodne powietrze, dolot bez zbędnych zagięć. filtr powinien być markowy!!! i starannie obsługiwany!!!
to wszystko co ważne w twoim turbo

Awatar użytkownika
aro
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1998
Rejestracja: 29 mar 2006, 0:00
Imię: Arek
Lokalizacja: Gorzyczki woj. śląskie

dobór stożka

Post autor: aro » 01 gru 2007, 10:47

"wega" pisze:
Zmieniając zwykły filtr powietrza na stożkowy do silnika pójdzie więcej syfu

Kto Ci takich głupot naopowiadał? Dlaczego tak sądzisz?
Zgodzę się z tobą jeżeli kupisz takowy za 50,00zł. Profesjonalne filtry kosztują od 250zł w górę.
Mój mistrzu :D Sprawdz sobie ile taki stożek zatrzymuje mikro "śmieci" napewno mniej niż zwykły filtr.

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Tuning :::”