dobór stożka
dobór stożka
1. nie mam komputera
2. nie mam przepływomierza
3. nie znalazłem w Polsce wkładki, a chętniej bym nabył niż stożek. tzn był Green, ale za kosmiczną cenę, 380zł chyba
4. chrzanię temperaturę. jest wydajny IC, a turbina i tak podgrzewa powietrze do dużo wyższej temperatury, niż jest ono zasysane.
5. odległość montażu stożka w turbo nie ma znaczenia, bo nie ma tu efektów falowych
6. nie kupię tego za 35 zł, mam mieć KN z "promocji". tamten z pierwszego posta dałem tylko jako przykład wielkości, która mnie interesuję.
---
nieobeznanym przypominam, że kiedyś samochody radziły sobie bez wielopunktowego wtrysku i elektronicznych czujników przy każdym mechanizmie. mam u siebie gaźnik, a jedynym elektronicznym elementem jest moduł zapłonowy.
pozdrawiam
PS: nie napaliłem się tylko zapytałem, jak się dobiera wielkość. a temat się rozwinął, bo każdy ma inny pogląd na stożki.
2. nie mam przepływomierza
3. nie znalazłem w Polsce wkładki, a chętniej bym nabył niż stożek. tzn był Green, ale za kosmiczną cenę, 380zł chyba
4. chrzanię temperaturę. jest wydajny IC, a turbina i tak podgrzewa powietrze do dużo wyższej temperatury, niż jest ono zasysane.
5. odległość montażu stożka w turbo nie ma znaczenia, bo nie ma tu efektów falowych
6. nie kupię tego za 35 zł, mam mieć KN z "promocji". tamten z pierwszego posta dałem tylko jako przykład wielkości, która mnie interesuję.
---
nieobeznanym przypominam, że kiedyś samochody radziły sobie bez wielopunktowego wtrysku i elektronicznych czujników przy każdym mechanizmie. mam u siebie gaźnik, a jedynym elektronicznym elementem jest moduł zapłonowy.
pozdrawiam
PS: nie napaliłem się tylko zapytałem, jak się dobiera wielkość. a temat się rozwinął, bo każdy ma inny pogląd na stożki.
jest: Y10T [ było: A112, 7 x Y10, 2 x Y ][ tel. 574-797-629 ]
dobór stożka
jako gość który dłubie w silnikach sport-tuning od lat to stwierdzić należy, że masz jednak pierścienie, tłoki i chyba cylindry , które do użytku codziennego pownny być zasilane czystym powietrzem, to zapewna układ oryginalny z wkładem najczęsciej papierowym, stożki i wkładki bawełniane i gąbki używamy w sporcie, tuningu ostrym i ekstremalnym gdzie żywotność motoru nie gra specjalnie roli ,"dunin" pisze:1. nie mam komputera
2. nie mam przepływomierza
3. nie znalazłem w Polsce wkładki, a chętniej bym nabył niż stożek. tzn był Green, ale za kosmiczną cenę, 380zł chyba
4. chrzanię temperaturę. jest wydajny IC, a turbina i tak podgrzewa powietrze do dużo wyższej temperatury, niż jest ono zasysane.
5. odległość montażu stożka w turbo nie ma znaczenia, bo nie ma tu efektów falowych
6. nie kupię tego za 35 zł, mam mieć KN z "promocji". tamten z pierwszego posta dałem tylko jako przykład wielkości, która mnie interesuję.
---
nieobeznanym przypominam, że kiedyś samochody radziły sobie bez wielopunktowego wtrysku i elektronicznych czujników przy każdym mechanizmie. mam u siebie gaźnik, a jedynym elektronicznym elementem jest moduł zapłonowy.
pozdrawiam
PS: nie napaliłem się tylko zapytałem, jak się dobiera wielkość. a temat się rozwinął, bo każdy ma inny pogląd na stożki.
zwiększamy moce silników o 20 czy 100% i często nie montujemy żadnych stożków, jeśli koniecznie chcesz skrócić żywot motoru to montuj go tak aby zasysał czyste, chłodne powietrze, dolot bez zbędnych zagięć. filtr powinien być markowy!!! i starannie obsługiwany!!!
to wszystko co ważne w twoim turbo
- aro
- Klubowicz
- Posty: 1998
- Rejestracja: 29 mar 2006, 0:00
- Imię: Arek
- Lokalizacja: Gorzyczki woj. śląskie
dobór stożka
Mój mistrzu Sprawdz sobie ile taki stożek zatrzymuje mikro "śmieci" napewno mniej niż zwykły filtr."wega" pisze:Zmieniając zwykły filtr powietrza na stożkowy do silnika pójdzie więcej syfu
Kto Ci takich głupot naopowiadał? Dlaczego tak sądzisz?
Zgodzę się z tobą jeżeli kupisz takowy za 50,00zł. Profesjonalne filtry kosztują od 250zł w górę.