Statystyki usterkowości=>Dekra, ADAC, TUV, Warr. Direct
: 11 cze 2008, 14:16
U mnie w pracy mamy flote Seatów, głownie Altea XL i Toledo + 2 Alhambry.
Co do dwóch pierwszych modeli to oprócz pierdół typu: centralny zamek, w którym trzeba wymieniać siłowniki w zamkach, wypadająca uszczelka przy bocznych szybach, niedziałająca tylna wycieraczka wszystko jest ok...
Natomiast Alhambra ma przejechane ok 40 tys. km i właśnie stoi na wymianie skrzyni biegów...
Dla porównania powiem tylko, że Fiat Stilo 1.9 JTD używany przez dużo liczniejszą grupę użytkowników niż Alhambra miał wymienioną skszynię przy 198 tys. km.
A więc Ci wszyscy Maniacy niemieckiej precyzji w hiszpańskim temperamencie mają więcej problemów niż my w naszych Włoszkach:)
Co do dwóch pierwszych modeli to oprócz pierdół typu: centralny zamek, w którym trzeba wymieniać siłowniki w zamkach, wypadająca uszczelka przy bocznych szybach, niedziałająca tylna wycieraczka wszystko jest ok...
Natomiast Alhambra ma przejechane ok 40 tys. km i właśnie stoi na wymianie skrzyni biegów...
Dla porównania powiem tylko, że Fiat Stilo 1.9 JTD używany przez dużo liczniejszą grupę użytkowników niż Alhambra miał wymienioną skszynię przy 198 tys. km.
A więc Ci wszyscy Maniacy niemieckiej precyzji w hiszpańskim temperamencie mają więcej problemów niż my w naszych Włoszkach:)