Kąski warte uwagi.

Tu zamieszczamy ogłoszenia kupna-sprzedaży znalezione w sieci.
Uwaga ! Dział automatycznie czyszczony po 30-u dniach
Awatar użytkownika
pietrek125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2912
Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Lokalizacja: Gród Kraka

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: pietrek125 » 24 sty 2024, 12:53

Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)

adamM20
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 3317
Rejestracja: 28 lip 2012, 9:56

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: adamM20 » 24 sty 2024, 23:16

... z serii "wytęż wzrok", czy przebieg jest ok? : https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/f ... TMuMC4wLjA.
pzdr

adamM20
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 3317
Rejestracja: 28 lip 2012, 9:56

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: adamM20 » 25 sty 2024, 23:45

... nowe tablice rejestracyjne: https://tvn24.pl/biznes/moto/nowe-tabli ... -st7739847
pzdr

Awatar użytkownika
Marcin_D
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3272
Rejestracja: 21 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Radom woj. mazowieckie

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: Marcin_D » 27 sty 2024, 16:33

adamM20 pisze: 18 sty 2024, 21:34 ... zdjęcie dedykuję Koledze Marcinowi, którego bardzo serdecznie pozdrawiam.
pzdr
Adam ale ja już pisałem - u nas możesz sobie za te "cudeńka PRL" wołać ile chcesz, HOC to jest polska firma i gość jest z ClassicAuto - czyli dla mnie żaden wyznacznik.
Dla mnie jest wyznacznikiem czy takowe auta pojawiają się na rynku światowym - bo wtedy ceny odzwierciedlają trend światowy, a nie widzimisię i sentyment Polaków w moim wieku (bo jak byłem 19-to latkiem to też z o takim marzyłem).
A obecnie wsiadłem do takiego Sportinga z przebiegiem 35 tyś, przejechałem tak z 20km i za ch..a bym tym jeździć nie chciał.

I teraz zobacz - Alfa Spider do pogrzebania za 27 tys - to co byś wolał Cieniasa Sportinga za 45 czy taką Alfę.
Bo ja jak by nie patrzeć taką Alfę, bo po doprowadzeniu do stanu "igła" jestem w stanie wziąć za nią na zagranicznych aukcjach godną kasę, a Cieniasa nawet nie będą chcieli przyjąć w pulę aut licytowanych.

adamM20
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 3317
Rejestracja: 28 lip 2012, 9:56

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: adamM20 » 27 sty 2024, 19:38

Marcin_D pisze: 27 sty 2024, 16:33
adamM20 pisze: 18 sty 2024, 21:34 ... zdjęcie dedykuję Koledze Marcinowi, którego bardzo serdecznie pozdrawiam.
pzdr
Adam ale ja już pisałem - u nas możesz sobie za te "cudeńka PRL" wołać ile chcesz, HOC to jest polska firma i gość jest z ClassicAuto - czyli dla mnie żaden wyznacznik.
Dla mnie jest wyznacznikiem czy takowe auta pojawiają się na rynku światowym - bo wtedy ceny odzwierciedlają trend światowy, a nie widzimisię i sentyment Polaków w moim wieku (bo jak byłem 19-to latkiem to też z o takim marzyłem).
A obecnie wsiadłem do takiego Sportinga z przebiegiem 35 tyś, przejechałem tak z 20km i za ch..a bym tym jeździć nie chciał.

I teraz zobacz - Alfa Spider do pogrzebania za 27 tys - to co byś wolał Cieniasa Sportinga za 45 czy taką Alfę.
Bo ja jak by nie patrzeć taką Alfę, bo po doprowadzeniu do stanu "igła" jestem w stanie wziąć za nią na zagranicznych aukcjach godną kasę, a Cieniasa nawet nie będą chcieli przyjąć w pulę aut licytowanych.
Ten trend światowy to podobnie jak w Polsce, nic innego jak sentyment do starej motoryzacji tyle, że za większe pieniądze. Nasz rynek niczym nie różni się od tego światowego poza tym, że oczywiście jest na mniejszą, polską skalę. Nie mógłbyś jeździć Cieniasem podobnie jak Fordem T, Garbusem czy Citroenem DS bo to generalnie inny wymiar techniki i komfortu, stara motoryzacja jest od podziwiania, chwilowego, klimatycznego jeżdżenia, lokowania pieniędzy i ogólnej historycznej zadumy. Kto to rozumie to kupuje Cieniasa Sportinga w zasadzie nie targując ceny zakupu.
Ja oczywiście, sercem, wolałbym Alfę ale finansowy rozsądek podpowiedziałby mi ażeby zakupić Cieniasa i to właśnie jest nasza polska a nie światowa skala. Nie oznacza to wcale, że jest ona gorsza ot po prostu mierzona na naszą średnio finansową kieszeń przeciętnego Miłośnika motoryzacji. Swoją drogą fajnie jest mieć takiego Sportinga w garażu : ok2 : : ok2 : .
pzdr

adamM20
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 3317
Rejestracja: 28 lip 2012, 9:56

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: adamM20 » 27 sty 2024, 20:04

... nie mogłem się powstrzymać, jeśli to oryginał to jeden z najstarszych MR-ów jaki widziałem (jest jeden szczegół, który o tym świadczy) : ok2 : : https://www.olx.pl/d/oferta/fiat-125p-1 ... Yt9Aj.html
pzdr

piterstilo
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1089
Rejestracja: 19 lip 2010, 21:06
Lokalizacja: Wodzisław Śl.

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: piterstilo » 27 sty 2024, 23:15

Ogólnie to mam słabość akurat do Fiata 125p.
Spróbuję odgadnąć o jaki szczegół chodzi, zaznaczam: zgaduję a nie podaję prawidłową odpowiedź:
1. wloty wentylacji na tylnym słupki są jeszcze krótkie- starszego typu.
2. listwy ozdobne aluminiowe na progach na zewnątrz, z racji kłopotów korozją zostały usunięte. Na wewnętrznych progach w kabinie potem były plastikowe.
3. uchylne trójkątne szybki w drzwiach przednich
4. podłokietnik w oparciu tylnej kanapy.
5. popielniczki w uchwytach wewnętrznych tylnych drzwi i szeroka popielniczka na konsoli środkowej
6. napis Licencja Fiat na błotniku.
7. jeszcze chromowane obwódki kierunkowskazów z przodu i lamp tylnych.
8. sterowanie sprzęgłem - hydrauliczne ale to było chyba do 1979
9. zamek w tylnej klapie bagażnika, ale on był do 1979 r.
10. chromowana, albo pomalowana ramka licznika
11. pedał gazu pionowy
12. nawiewy wentylacji na desce rozdzielczej starego typu.
13. korbki do regulacji szyb i uchwyty do otwierania w drzwiach starego typu.
14. zagłówki w oparciach siedzeń przednich starego typu.
15. tapicerka na siedzeniach połączenie derma/skaj + inny materiał.
16. koło/wieniec kierownicy starego typu.
17. końcówka tylnego tłumika tzw świński ogon.

Nie wiem co ostatecznie przesądza o pierwszej serii MR75, bo te wszystkie szczegóły i detale co wymieniłem sukcesywnie były po kolei usuwane całkowicie, zamieniane np detale chromowane na plastikowe, albo zapożyczane z Poloneza.
Były: Polski Fiat 125p 1.3/1.5 65KM/75KM, Polski Fiat 126p 0.65 24KM ,Skoda 105 45KM, Polski Fiat 125p 1.5 najpierw 75KM potem 82 KM,Fiat 131 Mirafiori 1.6 75KM, Polonez 1.6 87KM , Peugeot 309 1.3 65KM,Fiat Tempra SW. 1.9 TD 90KM, Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110 KM,Lancia Lybra 1.6 103KM sedan LS, Fiat Stilo Multiwagon 1.9 mjtd 150KM, Fiat Grande Punto 1.3 mjtd 90KM, Fiat Bravo II 1.9mjtd 120KM,Lancia Delta III 1.4 T-jet 150KM,Fiat Stilo 1.4 95KM. Lancia Delta 1.4 T-jet 120 KM. Lancia Delta 1.9 Twin Turbo 190KM i Lancia Lybra SW Intensa 2.4 JTD 150 KM. Aktualnie : Ford Focus kombi lift 1.8 125 KM i Volkswagen Golf VII kombi 1.4 TSI 125KM
Służbowy: Renault 125KM

adamM20
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 3317
Rejestracja: 28 lip 2012, 9:56

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: adamM20 » 27 sty 2024, 23:49

piterstilo pisze: 27 sty 2024, 23:15 Ogólnie to mam słabość akurat do Fiata 125p.
Spróbuję odgadnąć o jaki szczegół chodzi, zaznaczam: zgaduję a nie podaję prawidłową odpowiedź:
1. wloty wentylacji na tylnym słupki są jeszcze krótkie- starszego typu.
2. listwy ozdobne aluminiowe na progach na zewnątrz, z racji kłopotów korozją zostały usunięte. Na wewnętrznych progach w kabinie potem były plastikowe.
3. uchylne trójkątne szybki w drzwiach przednich
4. podłokietnik w oparciu tylnej kanapy.
5. popielniczki w uchwytach wewnętrznych tylnych drzwi i szeroka popielniczka na konsoli środkowej
6. napis Licencja Fiat na błotniku.
7. jeszcze chromowane obwódki kierunkowskazów z przodu i lamp tylnych.
8. sterowanie sprzęgłem - hydrauliczne ale to było chyba do 1979
9. zamek w tylnej klapie bagażnika, ale on był do 1979 r.
10. chromowana, albo pomalowana ramka licznika
11. pedał gazu pionowy
12. nawiewy wentylacji na desce rozdzielczej starego typu.
13. korbki do regulacji szyb i uchwyty do otwierania w drzwiach starego typu.
14. zagłówki w oparciach siedzeń przednich starego typu.
15. tapicerka na siedzeniach połączenie derma/skaj + inny materiał.
16. koło/wieniec kierownicy starego typu.
17. końcówka tylnego tłumika tzw świński ogon.

Nie wiem co ostatecznie przesądza o pierwszej serii MR75, bo te wszystkie szczegóły i detale co wymieniłem sukcesywnie były po kolei usuwane całkowicie, zamieniane np detale chromowane na plastikowe, albo zapożyczane z Poloneza.
... : ok2 : , to porządna wiedza w zakresie MR-a, o ile pozycje 2-17 są typowymi dla tego modelu o tyle pozycja pierwsza jest wyróżnikiem decydującym o wczesnym pochodzeniu tego egzemplarza, to jest, tu trochę zaryzykuję, produkcja przed 05-06/1975. Jeśli dobrze pamiętam to nieco dłużej krótkie wloty były w autach z silnikami 1300 (do 09/1975, to też na moje ryzyko) ale być może to tylko niepotwierdzona informacja zwłaszcza, że i FSO i FSM nigdy nie stosowały "kreski" oddzielającej jedną wersję od drugiej niezależnie czy był to prawdziwy face lifting czy tylko niewielka modelowa korekta. W ówczesnych "Polmozbytach" kolor niebieski był kolorem dość rzadkim, który w większych ilościach zagościł na krajowym rynku dopiero późnym latem, wczesną jesienią, to samo było z kolorem czerwonym, który również, podobnie jak niebieski chyba bardziej był kolorem eksportowym.
Pozdrawiam

P.S.
ten egzemplarz warto jest "odtworzyć" bo takich "białych kruczków" jest już jak na lekarstwo

adamM20
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 3317
Rejestracja: 28 lip 2012, 9:56

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: adamM20 » 03 lut 2024, 23:55

... duża to musiała być wanna: https://www.olx.pl/d/oferta/pop-2000-fi ... YxdTe.html
pzdr

Awatar użytkownika
pietrek125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2912
Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Lokalizacja: Gród Kraka

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: pietrek125 » 04 lut 2024, 0:46

W USA lubują się w takich kąpielach, mnie tylko zastanawia jak później po takiej kąpieli w kwasie i odbudowie wygląda zabezpieczenie profili zamkniętych i innych zakamarków :?:
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)

Awatar użytkownika
volf
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4034
Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: powiat Bełchatów

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: volf » 04 lut 2024, 9:30

Chyba zmieniasz płyn/roztwór i płuczesz dalej
Z wanną to problemu nie ma-kopiesz dołek w ziemi-wykładasz folią i już. Gorzej z tą chemią, bo sporo tego potrzeba i na jedną budę trochę nieopłacalne się wydaje :)
KAPPA TDS & JTD

Awatar użytkownika
pietrek125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2912
Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Lokalizacja: Gród Kraka

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: pietrek125 » 04 lut 2024, 10:13

Tak tylko w procesie produkcji przed lakierowaniem nadwozie jest poddawane procesowi katoferezy i nadwozie jest całe zanurzane, I wtedy wszystkie profile zamknięte są zabezpieczone... po kwasie zostaje gola blacha. Oglądając różne programy z USA, to po kąpieli w kwasie poprostu usuwają resztki lakieru robią blacharkę, I lakier a w środku gola blacha po interakcji z kwasem...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5411
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: Tomzik » 04 lut 2024, 11:17

Amerykańska solidność.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

adamM20
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 3317
Rejestracja: 28 lip 2012, 9:56

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: adamM20 » 04 lut 2024, 20:45

... okazja czy może jednak nie? : https://sprzedajemy.pl/lancia-delta-gti ... nr69052056
pzdr

Awatar użytkownika
vanisch
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6355
Rejestracja: 04 sie 2006, 0:00
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Tarnów

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: vanisch » 04 lut 2024, 20:51

Chyba nie, bo już chwilę wisi ;)
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Ogłoszenia znalezione :::”