Problem po odpaleniu.
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 54
- Rejestracja: 31 paź 2008, 0:00
- Lokalizacja: Rzeszów
Problem po odpaleniu.
Witam. Lancia Kappa 2.0 20V 155 KM ma problem . Otóż po odpaleniu silnik pracuje na 3,4 cylindry. Nie wkręca się na obroty, jak próbuję dodać gazu to strzela w kolektor ssący. Problem sam ustaje jak się rozgrzeje. Poza tym mam wrażenie, że jak na 155 km to jest "mułek". Miałem kiedyś Themę 2.8 V6 150 km. Nawet nie ma porównania. ECU tradycyjnie się nie łączy, więc nie wiem co go boli. Proszę o sugestie. Jest ktoś z okolic Rzeszowa kto ma działający program do ECU?
Re: Problem po odpaleniu.
Mam podobny problem w Lybrze 2.0 20v R5. Dopóki nie rozgrzeje się do ok. 50 stopni, to silnik się trzęsie jak stary diesel, nie ma mocy i lubi sobie strzelić. Podejrzewam sondę lambda, tylko nie mam kiedy się zabrać za wymianę. Jedynym błędem który i pokazuje po podłączeniu to grzałka sondy lambda.
Lybra 2.0 comfotronic czarna
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
- faraon
- Moderator Globalny
- Posty: 7323
- Rejestracja: 09 gru 2009, 21:50
- Skype: nie używam
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: Problem po odpaleniu.
A może zimne luty w ECU ?
Ja tak miałem w swojej byłej 2,0; 155 KM.
Ja tak miałem w swojej byłej 2,0; 155 KM.
Samochodem kieruje głowa. Ręce i nogi to tylko robole ...
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....
ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE <<<- klik
Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....
ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE <<<- klik
Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 54
- Rejestracja: 31 paź 2008, 0:00
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Problem po odpaleniu.
Mam założony miernik sondy.https://sklep.avt.pl/avt3134.html
Zimne luty? Rozbiore i zobaczę. Kappa ma hydraulikę na zaworach? Może to z tym związane, chociaż nie sądzę.
Zimne luty? Rozbiore i zobaczę. Kappa ma hydraulikę na zaworach? Może to z tym związane, chociaż nie sądzę.
- Jam_Belfegor
- Forumowicz/ka
- Posty: 2110
- Rejestracja: 03 maja 2011, 23:35
- Imię: Przemysław
- Lokalizacja: Kraków
Re: Problem po odpaleniu.
A patrzył ktoś na kompresję na zimnym i ciepłym silniku? R5 2.0 od Fiata ma już bodajrze hydrauliczne popychacze i tu też może być pies pogrzebany.
Re: Problem po odpaleniu.
A ja polecam sprawdzić szczelność po stronie układu dolotowego - może być gdzieś pęknięta guma i taki będzie efekt.
Jak miałem Kappe to pęknięta harmonijka za tłumikiem szmerów powodowała cuda na zimnym.
Jak miałem Kappe to pęknięta harmonijka za tłumikiem szmerów powodowała cuda na zimnym.
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 54
- Rejestracja: 31 paź 2008, 0:00
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Problem po odpaleniu.
Witam. Problem rozwiązany. Dokładnie sam się rozwiązał. Zatankowałem kilka razy kiepskie paliwo. Tragedia. Zalalem na renomowanej stacji full + środek do czyszczenia wtryskiwaczy, bóle minęły