Lancia Delta II 2.0 16V - Katalizator

Awatar użytkownika
Jam_Belfegor
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2110
Rejestracja: 03 maja 2011, 23:35
Imię: Przemysław
Lokalizacja: Kraków

Lancia Delta II 2.0 16V - Katalizator

Post autor: Jam_Belfegor » 18 wrz 2019, 16:28

Panowie potrzebował bym fotkę poszczególnych elementów układu wydechowego dla silnika 2.0 16V 139KM w szczególności katalizatora. U mnie widać że jest coś mocno modzone (fota poniżej) i brakuje chyba łącznika elastycznego. Nie mogę w sieci znaleźć jakiś uczciwych zdjęć, stąd prośba o pomoc. Znalazłem tylko jedno zdjęcie katalizatora, ale to zamiennik i ma inny układ niż mój - wpadłem w konsternację, jak to powinno wyglądać. Próbuję przywrócić przedni odcinek od kolekta aż do łączenia z tłumikami końcowymi.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
ktoś ŁDZ
Przedstawiciel Regionalny
Przedstawiciel Regionalny
Posty: 1670
Rejestracja: 14 lip 2011, 9:07
Imię: Robert
Lokalizacja: Łódź

Re: Lancia Delta II 2.0 16V - Katalizator

Post autor: ktoś ŁDZ » 18 wrz 2019, 19:34

W EPER nie ma podpowiedzi?
Pozdro - Robert
Jest:
Lancia Phedra 2.2 JTD 170KM - TyAaaaa_TO_wóz_zzz
+ Lybra Intensa 2.4 JTD SW - Papamobile :)
Było:
AR 156 SW 2.4 JTD 10V + wirus Ramzesa - Czarnulka
Delta II 1.9td
Nr. tel. 607645504

Awatar użytkownika
Jam_Belfegor
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2110
Rejestracja: 03 maja 2011, 23:35
Imię: Przemysław
Lokalizacja: Kraków

Re: Lancia Delta II 2.0 16V - Katalizator

Post autor: Jam_Belfegor » 19 wrz 2019, 8:14

Oczywiście że jest ale ePer ma to do siebie że jest to dość schematycznie narysowane i nie ma detali. Np. jest rurka pomiędzy katem a kolektorem i ma jakieś przegrabienie i pieron wie co to jest. Na schemacie nie widać by powyższy odcinek miał wejście na sondę u mnie jest i to zaślepiony. Na rysunku nie widać czy rura ma przejścia średnic czy nie. U mnie następuje zmiana średnic z 2.5 na 2 i nie bardzo wiem czy tak ma być. Raczej wygląda to na fabryczny patent ale z racji tego że widać iż było to spawane w kilku miejscach i rura przy kolektorze nie jest już oryginalna. Wydech spawany migiem :) i to tak że druty powchodziły do środka... oj ktoś nie ściągnął obrotów z podajnika, a rury są grube i przetop musi być w marę głęboki. Najpewniej było spawane w całości na aucie. Takie rury lepiej spawać gazowo albo tigiem wtedy mamy ładny równy szczelny spaw.

Awatar użytkownika
PastorFSO
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 234
Rejestracja: 18 cze 2012, 22:17
Imię: Marcin
Lokalizacja: Na południe od Krakowa.

Re: Lancia Delta II 2.0 16V - Katalizator

Post autor: PastorFSO » 23 wrz 2019, 0:36

Co do zaślepki na wydechu to tak może być z fabryki i sonda jest właśnie w kata wkręcona. Zaślepka służy do wkręcenia zewnętrznej szerokopasmowej sondy. Jak chcesz mogę Ci jakieś fotki podesłać wydechu z Dedry 1.8 16v, jeżeli mogą być jakoś pomocne.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”