Zautomatyzowana skrzynia biegów Selespeed
Re: Zautomatyzowana skrzynia biegów Selespeed
Tak żeby się upewnić- Selectronic to M32 ze sterowaniem, a pozostałe 1.6 mają inne skrzynie?
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
Re: Zautomatyzowana skrzynia biegów Selespeed
Kobyl ja wiem że w Cytrynach są inne skrzynie.
Tylko że jeździłem i z tą skrzynią ze stajni Fiata (parę postów wyżej napisane) i jest wszystko fajnie dopóki działa, a jak zaczyna nawalać to można szału dostać (bo nikt nie chce tego naprawiać albo za chore pieniądze).
Tylko że jeździłem i z tą skrzynią ze stajni Fiata (parę postów wyżej napisane) i jest wszystko fajnie dopóki działa, a jak zaczyna nawalać to można szału dostać (bo nikt nie chce tego naprawiać albo za chore pieniądze).
Re: Zautomatyzowana skrzynia biegów Selespeed
W pewnym sensie masz rację, ale sprawdziłem teraz i Delta była produkowana z tą skrzynią do samego końca (2015), więc jest szansa, że większego problemu z częściami nie będzie, a kwestia najważniejsza, to po prostu kumaty mechanik, ja serwisuję i Thesis i Deltę w jednym miejscu i w Delcie, na tydzień przed wyjazdem wakacyjnym do Włoch, "zrobił się problem". Okazało się, że padła uszczelka siłownika sprzęgła (koszt części z robocizną 150 zł), przez co wylał się płyn hamulcowy, ekspresowa wymiana i nie ma problemu, wyjazd udany.Marcin_D pisze: ↑08 sie 2019, 11:59 Kobyl ja wiem że w Cytrynach są inne skrzynie.
Tylko że jeździłem i z tą skrzynią ze stajni Fiata (parę postów wyżej napisane) i jest wszystko fajnie dopóki działa, a jak zaczyna nawalać to można szału dostać (bo nikt nie chce tego naprawiać albo za chore pieniądze).
I w tym miejscu, to co pisałeś, kwestia mechanika, jakbym dał ją do kogoś pokroju "CYTRYN I GUMIAK – NAPRAWIO CO KTO NIEUMIAŁ", to bym pewnie m. in. usłyszał - uuuu Panie, to aktywator skrzyni, cena z robocizną 5 tys zł.
Lancia Thesis 2.0 Turbo Soft - 1998 cm3, 185 KM, 2003 r.
Jeep Cherokee KL 2.4 Tigershark MultiAir II - 2360 cm3, 177 KM, 2014 r.
były: Fiat Freemont 2.0 Multijet - 1956 cm3, 170 KM AWD, 2013 r. | Lancia Nuova Delta 1.6 Multijet - 1598 cm3, 120 KM, 2008/09 r. | Lancia Phedra 2.0 D Multijet - 1997 cm3, 136 KM, 2008 r. | Kia Magentis 2.0 CRDI - 1991 cm3, 140 KM, 2006 r. | Lancia Lybra Berlina 1.9 JTD - 1910 cm3, 115 KM, 2002 r. | Fiat Punto II 1.9 JTD - 1910 cm3, 80 KM, 2001 r. | Fiat Punto I 55 - 1108 cm3, 54 KM, 1996 r.
Jeep Cherokee KL 2.4 Tigershark MultiAir II - 2360 cm3, 177 KM, 2014 r.
były: Fiat Freemont 2.0 Multijet - 1956 cm3, 170 KM AWD, 2013 r. | Lancia Nuova Delta 1.6 Multijet - 1598 cm3, 120 KM, 2008/09 r. | Lancia Phedra 2.0 D Multijet - 1997 cm3, 136 KM, 2008 r. | Kia Magentis 2.0 CRDI - 1991 cm3, 140 KM, 2006 r. | Lancia Lybra Berlina 1.9 JTD - 1910 cm3, 115 KM, 2002 r. | Fiat Punto II 1.9 JTD - 1910 cm3, 80 KM, 2001 r. | Fiat Punto I 55 - 1108 cm3, 54 KM, 1996 r.
Re: Zautomatyzowana skrzynia biegów Selespeed
No i właśnie tu jest problem, bo mało kto chce te skrzynie naprawiać. Jak jeszcze padnie taka pierdoła jak u Ciebie to ktoś co się mechaniki nie boi zrobi, ale jak padnie właśnie aktywator/serwosterownik czy tym podobne to nikt nie chce tego robić, albo właśnie usłyszy się "Panie to z 5 koła będzie kosztować", a wtedy każdy widzi węża w kieszeni.