Zautomatyzowana skrzynia biegów Selespeed

Awatar użytkownika
vanisch
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6355
Rejestracja: 04 sie 2006, 0:00
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Tarnów

Re: Zautomatyzowana skrzynia biegów Selespeed

Post autor: vanisch » 07 sie 2019, 22:42

Tak żeby się upewnić- Selectronic to M32 ze sterowaniem, a pozostałe 1.6 mają inne skrzynie?
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting

Awatar użytkownika
Marcin_D
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3272
Rejestracja: 21 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Radom woj. mazowieckie

Re: Zautomatyzowana skrzynia biegów Selespeed

Post autor: Marcin_D » 08 sie 2019, 11:59

Kobyl ja wiem że w Cytrynach są inne skrzynie.
Tylko że jeździłem i z tą skrzynią ze stajni Fiata (parę postów wyżej napisane) i jest wszystko fajnie dopóki działa, a jak zaczyna nawalać to można szału dostać (bo nikt nie chce tego naprawiać albo za chore pieniądze).

Awatar użytkownika
kobyl
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 749
Rejestracja: 09 kwie 2010, 21:26
Imię: Lıɯɐʞ
Lokalizacja: WPN

Re: Zautomatyzowana skrzynia biegów Selespeed

Post autor: kobyl » 08 sie 2019, 12:16

Marcin_D pisze: 08 sie 2019, 11:59 Kobyl ja wiem że w Cytrynach są inne skrzynie.
Tylko że jeździłem i z tą skrzynią ze stajni Fiata (parę postów wyżej napisane) i jest wszystko fajnie dopóki działa, a jak zaczyna nawalać to można szału dostać (bo nikt nie chce tego naprawiać albo za chore pieniądze).
W pewnym sensie masz rację, ale sprawdziłem teraz i Delta była produkowana z tą skrzynią do samego końca (2015), więc jest szansa, że większego problemu z częściami nie będzie, a kwestia najważniejsza, to po prostu kumaty mechanik, ja serwisuję i Thesis i Deltę w jednym miejscu i w Delcie, na tydzień przed wyjazdem wakacyjnym do Włoch, "zrobił się problem". Okazało się, że padła uszczelka siłownika sprzęgła (koszt części z robocizną 150 zł), przez co wylał się płyn hamulcowy, ekspresowa wymiana i nie ma problemu, wyjazd udany.
I w tym miejscu, to co pisałeś, kwestia mechanika, jakbym dał ją do kogoś pokroju "CYTRYN I GUMIAK – NAPRAWIO CO KTO NIEUMIAŁ", to bym pewnie m. in. usłyszał - uuuu Panie, to aktywator skrzyni, cena z robocizną 5 tys zł.
Lancia Thesis 2.0 Turbo Soft - 1998 cm3, 185 KM, 2003 r.

Jeep Cherokee KL 2.4 Tigershark MultiAir II - 2360 cm3, 177 KM, 2014 r.

były: Fiat Freemont 2.0 Multijet - 1956 cm3, 170 KM AWD, 2013 r. | Lancia Nuova Delta 1.6 Multijet - 1598 cm3, 120 KM, 2008/09 r. | Lancia Phedra 2.0 D Multijet - 1997 cm3, 136 KM, 2008 r. | Kia Magentis 2.0 CRDI - 1991 cm3, 140 KM, 2006 r. | Lancia Lybra Berlina 1.9 JTD - 1910 cm3, 115 KM, 2002 r. | Fiat Punto II 1.9 JTD - 1910 cm3, 80 KM, 2001 r. | Fiat Punto I 55 - 1108 cm3, 54 KM, 1996 r.

Awatar użytkownika
Marcin_D
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3272
Rejestracja: 21 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Radom woj. mazowieckie

Re: Zautomatyzowana skrzynia biegów Selespeed

Post autor: Marcin_D » 08 sie 2019, 21:34

No i właśnie tu jest problem, bo mało kto chce te skrzynie naprawiać. Jak jeszcze padnie taka pierdoła jak u Ciebie to ktoś co się mechaniki nie boi zrobi, ale jak padnie właśnie aktywator/serwosterownik czy tym podobne to nikt nie chce tego robić, albo właśnie usłyszy się "Panie to z 5 koła będzie kosztować", a wtedy każdy widzi węża w kieszeni.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe”