Silnik 1,2 16V ( 188 A 5000 ) (w Ypsilon II 843) - poci się
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 118
- Rejestracja: 06 kwie 2019, 23:59
- Lokalizacja: Warszawa-Ursynów
Silnik 1,2 16V ( 188 A 5000 ) (w Ypsilon II 843) - poci się
Cześć!
Taki oto widok tyłu silnika od strony akumulatora:
a taki od korka oleju: z czym to kojarzycie? u kogoś to wystąpiło?
Nie potrafię powiedzieć jakiego przebiegu jest produktem
to "zapocenie". Silnik ma (mieć) 120 000 km.
Taki oto widok tyłu silnika od strony akumulatora:
a taki od korka oleju: z czym to kojarzycie? u kogoś to wystąpiło?
Nie potrafię powiedzieć jakiego przebiegu jest produktem
to "zapocenie". Silnik ma (mieć) 120 000 km.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 118
- Rejestracja: 06 kwie 2019, 23:59
- Lokalizacja: Warszawa-Ursynów
Re: Silnik 1,2 16V ( 188 A 5000 ) (w Ypsilon II 843) - poci się
Po dwu tygodniach od wspomnianej obserwacji - nic się nie zmieniło: ślad jest taki sam.
Wygląda to więc na jakiś incydent, zapewne za poprzedniego użytkownika.
Ale pytanie pozostaje aktualne...
Wygląda to więc na jakiś incydent, zapewne za poprzedniego użytkownika.
Ale pytanie pozostaje aktualne...
Re: Silnik 1,2 16V ( 188 A 5000 ) (w Ypsilon II 843) - poci się
Odkręcić korki i zobacz czy oringi nie stwardniały .
Lancia Delta Oro 1.4 T-jet . Ypsilon 1.2
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 118
- Rejestracja: 06 kwie 2019, 23:59
- Lokalizacja: Warszawa-Ursynów
Re: Silnik 1,2 16V ( 188 A 5000 ) (w Ypsilon II 843) - poci się
Te na imbus , pod nimi są oringi (na nich)
Lancia Delta Oro 1.4 T-jet . Ypsilon 1.2
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 118
- Rejestracja: 06 kwie 2019, 23:59
- Lokalizacja: Warszawa-Ursynów
Re: Silnik 1,2 16V ( 188 A 5000 ) (w Ypsilon II 843) - poci się
Dzięki. Teraz zaczyna się to układać w logiczną całość. Lokalizacja wycieku niemal ewidentna.
Właśnie skontaktowałem się z poprzednikiem.
Okazuje się, że ślad był już w 2016 roku, został zmyty i to co teraz widać zebrało się po przebiegu
~30 000 kilometrów. Myślę więc, że z interwencją można się wstrzymać?
Właśnie skontaktowałem się z poprzednikiem.
Okazuje się, że ślad był już w 2016 roku, został zmyty i to co teraz widać zebrało się po przebiegu
~30 000 kilometrów. Myślę więc, że z interwencją można się wstrzymać?
Re: Silnik 1,2 16V ( 188 A 5000 ) (w Ypsilon II 843) - poci się
Można, tylko czy jest sens . Jeden oring to koszt okolo 80gr , korkow jest 8 z tego co pamiętam . Druga sprawa że od przodu silnika leci na kolektor wydechowy i po prostu śmierdzi .
Lancia Delta Oro 1.4 T-jet . Ypsilon 1.2
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 118
- Rejestracja: 06 kwie 2019, 23:59
- Lokalizacja: Warszawa-Ursynów
Re: Silnik 1,2 16V ( 188 A 5000 ) (w Ypsilon II 843) - poci się
No tak; rzeczywiście nie mam przecież dobrego podglądu na przód silnika, a tam może być "mniej sucho"..
Czy tę pokrywę przykręca się kluczem dynamometrycznym?
Tak czy owak zrobię to w serwisie bo oringi na pewno mają na miejscu, a ja gdzie ich bym szukał i dobierał?
Czy tę pokrywę przykręca się kluczem dynamometrycznym?
Tak czy owak zrobię to w serwisie bo oringi na pewno mają na miejscu, a ja gdzie ich bym szukał i dobierał?
Re: Silnik 1,2 16V ( 188 A 5000 ) (w Ypsilon II 843) - poci się
W serwisie mają całe korki , nie sprzedają samych oringow .Ja dobierałem w sklepie z uszczelkami technicznymi . Tak pokrywę powinno się przekręcać kluczem dynanometrycznym , ale to się są śruby tylko korki nie odkręca się nimi pokrywy . Śruby od pokrywy są w środku pod tymi zaslepkami .
Lancia Delta Oro 1.4 T-jet . Ypsilon 1.2