światła do jazdy dziennej
- zygmunt1
- Odszedł od nas na zawsze
- Posty: 1117
- Rejestracja: 03 maja 2009, 15:58
- Imię: Zygmunt
- Lokalizacja: Kraków
Re: światła do jazdy dziennej
Na przeglądzie nikogo to nie interesowało. Miałem kilka kontroli, minąłem mnóstwo patroli
i nikt się nie zainteresował czy świecą z homologacją czy bez.
Poza tym, jakoś nie wyobrażam sobie aby każdy policjant miał wiadomości na temat co ma świecić
w Lybrze
Pozdrawiam.
i nikt się nie zainteresował czy świecą z homologacją czy bez.
Poza tym, jakoś nie wyobrażam sobie aby każdy policjant miał wiadomości na temat co ma świecić
w Lybrze
Pozdrawiam.
Były: Motorower Komar, WSK 125, Gazela 175,Zastava 1100p, Skoda 105, Fiat Ritmo 1,1, Fiat Tempra 1,6, Lancia Dedra 1,8 16V, Fiat Punto II, Lancia Lybra 1.8
Jest : Lancia Lybra 2.0, Lancia Beta Coupe 2.0 oraz firmowy Fiat Fiorino i Peugeot Partner był -jest Dacia
Tel.: 794 610 042
Beta Coupe 2,0 -(klik)
Członek Zwyczajny Stowarzyszenia
Jest : Lancia Lybra 2.0, Lancia Beta Coupe 2.0 oraz firmowy Fiat Fiorino i Peugeot Partner był -jest Dacia
Tel.: 794 610 042
Beta Coupe 2,0 -(klik)
Członek Zwyczajny Stowarzyszenia
Re: światła do jazdy dziennej
Oni na temat Lybry nie muszą nic wiedzieć, łącznie z tym, że taki samochód istnieje.zygmunt1 pisze:Na przeglądzie nikogo to nie interesowało. Miałem kilka kontroli, minąłem mnóstwo patroli
i nikt się nie zainteresował czy świecą z homologacją czy bez.
Poza tym, jakoś nie wyobrażam sobie aby każdy policjant miał wiadomości na temat co ma świecić
w Lybrze
Pozdrawiam.
Wystarczy, że na lampie masz nabite oznaczenia homologacyjne i już Ci powiedzą, co w Lybrze powinno świecić, a czego nie powinno tam być.
Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka
Volvo S60 R-Design D5
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
- zygmunt1
- Odszedł od nas na zawsze
- Posty: 1117
- Rejestracja: 03 maja 2009, 15:58
- Imię: Zygmunt
- Lokalizacja: Kraków
Re: światła do jazdy dziennej
Ależ o tym ja doskonale wiem, poprzednią jeździłem cztery lata a tą dwa i tak jak
napisałem, nikogo to nie zainteresowało co świeci. Ważne, że świeci i tyle
Pozdrawiam.
napisałem, nikogo to nie zainteresowało co świeci. Ważne, że świeci i tyle
Pozdrawiam.
Były: Motorower Komar, WSK 125, Gazela 175,Zastava 1100p, Skoda 105, Fiat Ritmo 1,1, Fiat Tempra 1,6, Lancia Dedra 1,8 16V, Fiat Punto II, Lancia Lybra 1.8
Jest : Lancia Lybra 2.0, Lancia Beta Coupe 2.0 oraz firmowy Fiat Fiorino i Peugeot Partner był -jest Dacia
Tel.: 794 610 042
Beta Coupe 2,0 -(klik)
Członek Zwyczajny Stowarzyszenia
Jest : Lancia Lybra 2.0, Lancia Beta Coupe 2.0 oraz firmowy Fiat Fiorino i Peugeot Partner był -jest Dacia
Tel.: 794 610 042
Beta Coupe 2,0 -(klik)
Członek Zwyczajny Stowarzyszenia
- kond243
- Forumowicz/ka
- Posty: 2597
- Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
- Skype: Kondi243
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Przysieka
Re: światła do jazdy dziennej
Ja mam tak samo rozwiązane dzienne w Thesis. I przez dwa lata nikt nawet na to nie spojrzał. Teraz Będę monotowal również do Musy.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Re: światła do jazdy dziennej
A jakiś moduł macie sprawdzony jak patrzę po znanym portalu aukcyjnym to rozpiętość cenowa jest dosyć spora.
Moduły z homologacją około 110zł, bez około 60zł.
Moduły z homologacją około 110zł, bez około 60zł.
Pochwal się jak zamontujesz efektem i ewentualnymi poradamikond243 pisze: Ja mam tak samo rozwiązane dzienne w Thesis. I przez dwa lata nikt nawet na to nie spojrzał. Teraz Będę monotowal również do Musy.
Alfa 155 1.7 8v + LPG - była
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet 1.3 - jest
Musa Multijet 1.6 - jest
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet 1.3 - jest
Musa Multijet 1.6 - jest
- zygmunt1
- Odszedł od nas na zawsze
- Posty: 1117
- Rejestracja: 03 maja 2009, 15:58
- Imię: Zygmunt
- Lokalizacja: Kraków
Re: światła do jazdy dziennej
Wg mnie to homologacja jest na lampach a nie na modułach
W sobotę zobaczę jaki to moduł. W Lybrze mam zamontowany w skrzynce
nad bezpiecznikami.
Pozdrawiam.
Były: Motorower Komar, WSK 125, Gazela 175,Zastava 1100p, Skoda 105, Fiat Ritmo 1,1, Fiat Tempra 1,6, Lancia Dedra 1,8 16V, Fiat Punto II, Lancia Lybra 1.8
Jest : Lancia Lybra 2.0, Lancia Beta Coupe 2.0 oraz firmowy Fiat Fiorino i Peugeot Partner był -jest Dacia
Tel.: 794 610 042
Beta Coupe 2,0 -(klik)
Członek Zwyczajny Stowarzyszenia
Jest : Lancia Lybra 2.0, Lancia Beta Coupe 2.0 oraz firmowy Fiat Fiorino i Peugeot Partner był -jest Dacia
Tel.: 794 610 042
Beta Coupe 2,0 -(klik)
Członek Zwyczajny Stowarzyszenia
Re: światła do jazdy dziennej
Ja mam taki niby z homologacja polskiego producenta. Wolałem dać więcej za coś polskiego.
Homologacja i tak nie ma nic do rzeczy bo jest to nielegalne i należy mieć tego świadomość. Ale wystarczy wtyczkę odpiąć i już modułu nie ma
Jeżdżę tak już trochę czasu i najmniejszych zastrzeżeń nikt nie miał. Świetne rozwiązanie aby sobie nie oszpecac auta jak nie ma gdzie założyć do jazdy dziennej
Homologacja i tak nie ma nic do rzeczy bo jest to nielegalne i należy mieć tego świadomość. Ale wystarczy wtyczkę odpiąć i już modułu nie ma
Jeżdżę tak już trochę czasu i najmniejszych zastrzeżeń nikt nie miał. Świetne rozwiązanie aby sobie nie oszpecac auta jak nie ma gdzie założyć do jazdy dziennej
-Lancia Phedra 3.0 LPG 2004
- i inne same Fordy
- i inne same Fordy
Re: światła do jazdy dziennej
A jak jeździcie na tych ''dziennych'' z modułem to pozycje też macie załączone (tył i przód) czy tylko same długie z ograniczoną mocą
KAPPA TDS & JTD
- kond243
- Forumowicz/ka
- Posty: 2597
- Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
- Skype: Kondi243
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Przysieka
Re: światła do jazdy dziennej
Same długie na 35% mocy. Ja mam czujnik zmierzchu regulowany. Więc jest fajnie bo wystarczy mocniejsze zachmurzenie i same się światła mijania się włączają.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
- zygmunt1
- Odszedł od nas na zawsze
- Posty: 1117
- Rejestracja: 03 maja 2009, 15:58
- Imię: Zygmunt
- Lokalizacja: Kraków
Re: światła do jazdy dziennej
Ja mam tylko same dzienne 30 %. Żadne inne oświetlenie się nie pali.
Były: Motorower Komar, WSK 125, Gazela 175,Zastava 1100p, Skoda 105, Fiat Ritmo 1,1, Fiat Tempra 1,6, Lancia Dedra 1,8 16V, Fiat Punto II, Lancia Lybra 1.8
Jest : Lancia Lybra 2.0, Lancia Beta Coupe 2.0 oraz firmowy Fiat Fiorino i Peugeot Partner był -jest Dacia
Tel.: 794 610 042
Beta Coupe 2,0 -(klik)
Członek Zwyczajny Stowarzyszenia
Jest : Lancia Lybra 2.0, Lancia Beta Coupe 2.0 oraz firmowy Fiat Fiorino i Peugeot Partner był -jest Dacia
Tel.: 794 610 042
Beta Coupe 2,0 -(klik)
Członek Zwyczajny Stowarzyszenia
Re: światła do jazdy dziennej
Ciekawe czy w kappie by to przeszło? Mam na myśli rzucanie sie w oczy/reakcję ewentualną policji
Co to samego rozwiązania to bylo coś takiego fabrycznie w starszych autach na rynek USA czy/lub Kanady. Zamiast modułu była zmiana podłączania żarówek i w trybie dziennym były łączone szeregowo co dawało jakieś 25% mocy...
Co to samego rozwiązania to bylo coś takiego fabrycznie w starszych autach na rynek USA czy/lub Kanady. Zamiast modułu była zmiana podłączania żarówek i w trybie dziennym były łączone szeregowo co dawało jakieś 25% mocy...
KAPPA TDS & JTD
Re: światła do jazdy dziennej
Nie tylko w starszych.
Przykładowo w Audi A3 8P w części "bogatszych" sterowników była dostępna do zakodowania opcja dziennych np. z halogenów przeciwmgłowych na 30%.
Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka
Przykładowo w Audi A3 8P w części "bogatszych" sterowników była dostępna do zakodowania opcja dziennych np. z halogenów przeciwmgłowych na 30%.
Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka
Volvo S60 R-Design D5
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
- kond243
- Forumowicz/ka
- Posty: 2597
- Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
- Skype: Kondi243
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Przysieka
Re: światła do jazdy dziennej
Moc halogenów była regulowana kodowaniem. Nie było to sztywne 30% tylko od 25%do90%. I można było sobie wybrać które światła mają robić za dzienne. Wystarczyło zaznaczyć odpowiednią opcję świateł mijania bądź drogowych lub halogenów. Bardzo podobnie jest Prachsatach B6 i wyżej.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
- zygmunt1
- Odszedł od nas na zawsze
- Posty: 1117
- Rejestracja: 03 maja 2009, 15:58
- Imię: Zygmunt
- Lokalizacja: Kraków
Re: światła do jazdy dziennej
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Były: Motorower Komar, WSK 125, Gazela 175,Zastava 1100p, Skoda 105, Fiat Ritmo 1,1, Fiat Tempra 1,6, Lancia Dedra 1,8 16V, Fiat Punto II, Lancia Lybra 1.8
Jest : Lancia Lybra 2.0, Lancia Beta Coupe 2.0 oraz firmowy Fiat Fiorino i Peugeot Partner był -jest Dacia
Tel.: 794 610 042
Beta Coupe 2,0 -(klik)
Członek Zwyczajny Stowarzyszenia
Jest : Lancia Lybra 2.0, Lancia Beta Coupe 2.0 oraz firmowy Fiat Fiorino i Peugeot Partner był -jest Dacia
Tel.: 794 610 042
Beta Coupe 2,0 -(klik)
Członek Zwyczajny Stowarzyszenia