Thesis - wahacze przód, regeneracja

Awatar użytkownika
kamilkoza88
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 207
Rejestracja: 29 maja 2014, 22:55
Imię: Kamil
Lokalizacja: Toruń

Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

Post autor: kamilkoza88 » 13 lut 2019, 7:25

Wydaje mi się, że Thesisów jest zwyczajnie za mało w porównaniu do powoedzmy wszech obecnych pastuchów i zwyczajnie olali dopracowywanie produktów.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Thesis 3.0

Awatar użytkownika
proxima86
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3036
Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
Imię: Kamil
Lokalizacja: Annopol

Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

Post autor: proxima86 » 13 lut 2019, 9:00

Przyglądam się temu tematowi,wkrótce i ja będę chciał zregenerować zawias

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka

Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6

Awatar użytkownika
belial666
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3404
Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów

Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

Post autor: belial666 » 13 lut 2019, 10:21

kamilkoza88 pisze: 13 lut 2019, 7:25 Wydaje mi się, że Thesisów jest zwyczajnie za mało w porównaniu do powoedzmy wszech obecnych pastuchów i zwyczajnie olali dopracowywanie produktów.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Myli sie Pan. Olali (owszem) ale podczas projektowania zawieszenia w Thesis. Potem już, jak się okazuje, nie było sensu poprwlawiac czy modyfikować. Taka sytuacja.

Wahacze w Thesis nie wymagaja poprawek. Raczej uklad amortyzacji
Nr. telef. 501259455

Awatar użytkownika
kond243
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2597
Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
Skype: Kondi243
Imię: Konrad
Lokalizacja: Przysieka

Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

Post autor: kond243 » 13 lut 2019, 10:58

Czujniki przyspieszeń i przechyłu auta. Przy wolnej jeździe dobija to że auto jest betonowo sztywne🤨
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt

Awatar użytkownika
pietrek125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2850
Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Lokalizacja: Gród Kraka

Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

Post autor: pietrek125 » 13 lut 2019, 11:52

kond243 pisze: 13 lut 2019, 10:58 Czujniki przyspieszeń i przechyłu auta. Przy wolnej jeździe dobija to że auto jest betonowo sztywne🤨
To nie wina czujników, tylko oprogramowania centralki Skyhook-a... niestety procek jest zabezpieczony przed odczytem... taka polityka firmy Siemens...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)

Awatar użytkownika
kond243
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2597
Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
Skype: Kondi243
Imię: Konrad
Lokalizacja: Przysieka

Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

Post autor: kond243 » 13 lut 2019, 12:15

Vladimir Durov zrobił czujniki do aut po 2006r i różnią się filtrami dolnoprzepustowymi. Auto przy minimalnej prędkość jest dużo bardziej miękkie. Więc raczej też o czujniki chodzi.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt

Awatar użytkownika
volf
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3996
Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: powiat Bełchatów

Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

Post autor: volf » 13 lut 2019, 14:55

Ma ktoś te czujniki w swoim aucie, myślę o jakimś polskim forumowiczu :?:
KAPPA TDS & JTD

Awatar użytkownika
pietrek125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2850
Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Lokalizacja: Gród Kraka

Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

Post autor: pietrek125 » 13 lut 2019, 16:33

kond243 pisze: 13 lut 2019, 12:15 Vladimir Durov zrobił czujniki do aut po 2006r i różnią się filtrami dolnoprzepustowymi. Auto przy minimalnej prędkość jest dużo bardziej miękkie. Więc raczej też o czujniki chodzi.
Po pierwsze nie zrobił do aut po 2006r, tylko skopiował czujniki nowszego typu po 2006r, bo starszych skopiować się nie da, bo w nich siedzi układ hybrydowy... Po drugie wszystkim zarządza centralka Skyhook-a, wg. oprogramowania, a Vlad zmodernizował czujniki dodając filtry , a tym samym zmieniając ich charakterystykę, przez co centralka jest "oszukiwana"...
Reasumując...analogicznie...można zrobić profesjonalny chip tuning, ale również można zastosować "power box-a" w którym siedzą rezystory zmieniające charakterystykę czujnika doładowania, przez co oszukujemy sterownik silnika... co kto woli...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)

Awatar użytkownika
proxima86
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3036
Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
Imię: Kamil
Lokalizacja: Annopol

Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

Post autor: proxima86 » 13 lut 2019, 17:01

w moim tetrisie czujniki skyhook waliły błędami,te co są na górze amortyzatorów z przodu.
Helios przysłał mi takie czujniki z 2003roku i błędy ustąpiły...ale te Heliosa i te moje różnią się delikatnie kształtem,moje nie mają daty produkcji a auto jest z 2002roku.
Możliwe że są to te nowsze?

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka



Ostatnio zmieniony 13 lut 2019, 17:01 przez proxima86, łącznie zmieniany 1 raz.
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6

Awatar użytkownika
pietrek125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2850
Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Lokalizacja: Gród Kraka

Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

Post autor: pietrek125 » 13 lut 2019, 17:26

Te na podszybiu, przy kielichach... :?: u mnie też były padnięte... od temperatury... bo obudowa przy próbie odzyskania blaszki mocującej się rozsypała... Akurat te czujniki są, zamienne z czujnikiem z bagażnika, także śmiało można brać używki, bo ten w bagażniku ma najlepsze warunki pracy i najrzadziej pada...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)

Awatar użytkownika
proxima86
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3036
Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
Imię: Kamil
Lokalizacja: Annopol

Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

Post autor: proxima86 » 13 lut 2019, 17:32

pietrek125 pisze:Te na podszybiu, przy kielichach... :?: u mnie też były padnięte... od temperatury... bo obudowa przy próbie odzyskania blaszki mocującej się rozsypała... Akurat te czujniki są, zamienne z czujnikiem z bagażnika, także śmiało można brać używki, bo ten w bagażniku ma najlepsze warunki pracy i najrzadziej pada...
Tak to te,ale te co kupiłem są oryginalne,mają naklejki z datą produkcji oraz kable wychodzą po prawej.
A te moje popsute wyglądają tak: a oryginalne na ostatnim zdjeciuObrazekObrazek

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka


Obrazek
Ostatnio zmieniony 13 lut 2019, 17:32 przez proxima86, łącznie zmieniany 1 raz.
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6

Awatar użytkownika
pietrek125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2850
Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Lokalizacja: Gród Kraka

Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

Post autor: pietrek125 » 13 lut 2019, 17:37

Te na górnych zdjęciach to najstarszy typ...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)

Awatar użytkownika
proxima86
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3036
Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
Imię: Kamil
Lokalizacja: Annopol

Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

Post autor: proxima86 » 13 lut 2019, 17:40

pietrek125 pisze:Te na górnych zdjęciach to najstarszy typ...
Najstarszy typ ale parametry te same?

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka

Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6

Awatar użytkownika
pietrek125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2850
Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Lokalizacja: Gród Kraka

Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

Post autor: pietrek125 » 13 lut 2019, 17:45

Czujniki z każdej serii (a było ich chyba trzy) są współzamienne... inaczej musiały być do nich różne centralki, a tak nie było (pomimo że zmienili procesor, ale numer kat. się nie zmienił) numery kat. czujników też są niezmienione pomimo różnych odmian...
Ostatnio zmieniony 13 lut 2019, 17:51 przez pietrek125, łącznie zmieniany 1 raz.
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)

Awatar użytkownika
proxima86
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3036
Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
Imię: Kamil
Lokalizacja: Annopol

Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

Post autor: proxima86 » 13 lut 2019, 17:49

Super że błędów już nie ma,przy ok 30km/h często zapalał się komunikat skyhooka i auto było jak wóz drabiniasty twarde.

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka

Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i hamulce”