Delta III 1.8 Di T-jet - jakie spalanie?
Moderator: stabraf
- pawel1234
- Forumowicz/ka
- Posty: 378
- Rejestracja: 11 sie 2009, 12:50
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Brwinów/k.Warszawy
Delta III 1.8 Di T-jet - jakie spalanie?
Witam
Jak ze spalaniem w Delcie z tym silnikiem ?
Wysokie obroty ma przy 140-150 km/h ?
Silnik godny uwagi ?
Dla potomnych
[youtube][/youtube]
Jak ze spalaniem w Delcie z tym silnikiem ?
Wysokie obroty ma przy 140-150 km/h ?
Silnik godny uwagi ?
Dla potomnych
[youtube][/youtube]
Ostatnio zmieniony 15 lis 2016, 19:11 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami! Regulamin działu technicznego!
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami! Regulamin działu technicznego!
Lancia Lybra 2.0 COMFORTRONIC
Lancia Ypsilon 0.9 Automat 2016r.
Lancia Ypsilon 0.9 Automat 2016r.
Re: Delta III 1.8 Di T-jet - jakie spalanie?
Od dwóch tygodni użytkuje delte z tym silnikiem i muszę powiedzieć że jak na 200 koni to mało spala, dużo zależy od predkości np w okolicach 90-110 km/h komputer pokazuje od 6 do 8, a jadąc 170 km/h 12.5. Zrobiłem trase z Polski do Holandii , w Polsce jechałem góra do 150 km/h, w Niemczech 170-190 i Holandia 120 km/h, z czego godzine stałem w korku. Średnia wyszła po zatankowaniu 9.2 l
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 03 lip 2017, 23:41
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Kalisz
Re: Delta III 1.8 Di T-jet - jakie spalanie?
To powiem Ci, że strasznie niskie spalanie, sam się właśnie zastanawiam nad tą opcją i myślałem nad LPG, ale tu się pojawia kolejny problem, bo jestem kompletnie zielony i może ktoś podpowie czy warto i czy w ogóle to zagazuje. Choć przy tym spalaniu to może nie warto
Re: Delta III 1.8 Di T-jet - jakie spalanie?
Masz świadomość, że TBi to bezpośredni wtrysk?konradradek81 pisze: ↑03 lip 2017, 23:52 To powiem Ci, że strasznie niskie spalanie, sam się właśnie zastanawiam nad tą opcją i myślałem nad LPG, ale tu się pojawia kolejny problem, bo jestem kompletnie zielony i może ktoś podpowie czy warto i czy w ogóle to zagazuje. Choć przy tym spalaniu to może nie warto
Instalacja droga, więc czas zwrotu jest znacznie dłuższy niż przy wtrysku pośrednim, a i ludzi, którzy ogarniają gazowanie tego motoru nie znajdziesz na każdym rogu. Jeśli nie robisz co najmniej 30 tysięcy rocznie, to imho nie ma w ogóle sensu nad tym myśleć.
Volvo S60 R-Design D5
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 03 lip 2017, 23:41
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Kalisz
Re: Delta III 1.8 Di T-jet - jakie spalanie?
Miałem taką świadomość i właśnie takiej opinii mi brakowało, robię jakieś 25 tys. km rocznie. Także widzę że nie ma to sensu. Koszt instalacji koło 6 tyś.FXX pisze: ↑04 lip 2017, 0:26Masz świadomość, że TBi to bezpośredni wtrysk?konradradek81 pisze: ↑03 lip 2017, 23:52 To powiem Ci, że strasznie niskie spalanie, sam się właśnie zastanawiam nad tą opcją i myślałem nad LPG, ale tu się pojawia kolejny problem, bo jestem kompletnie zielony i może ktoś podpowie czy warto i czy w ogóle to zagazuje. Choć przy tym spalaniu to może nie warto
Instalacja droga, więc czas zwrotu jest znacznie dłuższy niż przy wtrysku pośrednim, a i ludzi, którzy ogarniają gazowanie tego motoru nie znajdziesz na każdym rogu. Jeśli nie robisz co najmniej 30 tysięcy rocznie, to imho nie ma w ogóle sensu nad tym myśleć.
Re: Delta III 1.8 Di T-jet - jakie spalanie?
25 tyś to moim zdaniem warto rozważyć zakładanie LPG
Re: Delta III 1.8 Di T-jet - jakie spalanie?
Tylko, że 6 tysięcy to zapewne instalacja IV generacji z dotryskiem benzyny, czyli opłacalność spada.
Gotowych instalacji VI generacji do TBi nie widziałem, chociaż podobno Prins ma coś w ofercie za nieco ponad 2 tysiące euro.
Ponadto zakładów montujących instalacje LPG do TBi po prostu nie ma. Każdy będzie się uczył na tym silniku, a mało kto chciałby, żeby jego samochód był królikiem doświadczalnym. Z tym się wiążą nie tylko problemy z założeniem, ale i późniejszym serwisem, regulacjami etc.
Gotowych instalacji VI generacji do TBi nie widziałem, chociaż podobno Prins ma coś w ofercie za nieco ponad 2 tysiące euro.
Ponadto zakładów montujących instalacje LPG do TBi po prostu nie ma. Każdy będzie się uczył na tym silniku, a mało kto chciałby, żeby jego samochód był królikiem doświadczalnym. Z tym się wiążą nie tylko problemy z założeniem, ale i późniejszym serwisem, regulacjami etc.
Volvo S60 R-Design D5
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Re: Delta III 1.8 Di T-jet - jakie spalanie?
VI generacji do tbi nie ma .A ta z dotryskiem to chyba jedyna alternatywa np. NEVO – SKY DIRECT.
Już teraz są zakłady ,które cenią sobie za IV do silnika 1.4 t MA czy t-jet 4500 zł.Oczywiście i są takie co i za 2500 to zrobią tylko pytanie jak.
Już teraz są zakłady ,które cenią sobie za IV do silnika 1.4 t MA czy t-jet 4500 zł.Oczywiście i są takie co i za 2500 to zrobią tylko pytanie jak.
Re: Delta III 1.8 Di T-jet - jakie spalanie?
Wszystko pięknie fajnie, ale zarówno MultiAir Turbo jak i T-Jet, to nadal wtrysk pośredni.
Zwłaszcza T-Jet, nie jest już żadnym wyzwaniem - ot zwykły benzyniak z turbo tak na prawdę. I do tego można założyć dobre LPG znacznie taniej niż 4500zł.
Zwłaszcza T-Jet, nie jest już żadnym wyzwaniem - ot zwykły benzyniak z turbo tak na prawdę. I do tego można założyć dobre LPG znacznie taniej niż 4500zł.
Volvo S60 R-Design D5
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Re: Delta III 1.8 Di T-jet - jakie spalanie?
To wiem, bardziej mi chodziło o podanie cen do zwykłych silników w porównaniu z podaną 6000 do tbi
Re: Delta III 1.8 Di T-jet - jakie spalanie?
Tylko płacisz 6 tysięcy i nadal spalasz PB...
Z ciekawości wklepałem te dane w kalkulator LPG dla silników z wtryskiem bezpośrednim. Uwzględniając wszystkie zakładane koszty LPG, to po 3 latach oszczędność będzie wynosić jakieś 14%, po 4 to około 19%.
Przy założeniu 24 tysięcy kilometrów rocznie.
Z ciekawości wklepałem te dane w kalkulator LPG dla silników z wtryskiem bezpośrednim. Uwzględniając wszystkie zakładane koszty LPG, to po 3 latach oszczędność będzie wynosić jakieś 14%, po 4 to około 19%.
Przy założeniu 24 tysięcy kilometrów rocznie.
Volvo S60 R-Design D5
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 03 lip 2017, 23:41
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Kalisz
Re: Delta III 1.8 Di T-jet - jakie spalanie?
No to kolego chyba rozwiałeś tymi statystykami wszelkie moje i pewnie nie tylko moje wątpliwości Podobnie wypowiedział się gazownik, który stwierdził, lepiej sprzedaj to auto i kup coś do LPGFXX pisze: ↑04 wrz 2017, 13:07 Tylko płacisz 6 tysięcy i nadal spalasz PB...
Z ciekawości wklepałem te dane w kalkulator LPG dla silników z wtryskiem bezpośrednim. Uwzględniając wszystkie zakładane koszty LPG, to po 3 latach oszczędność będzie wynosić jakieś 14%, po 4 to około 19%.
Przy założeniu 24 tysięcy kilometrów rocznie.