Koledzy, temat jest następujący:
Zapragnąłem wymienić całe halogeny przeciwmgłowe z uwagi na ich "zaśniedzenie" i wyblaknięcie...
Jak to zrobić? Wydaje się że dostęp musi być jakoś od tyłu (od koła), gdyż od przodu ani dolny grill ani kratki (obudowy halogenów) nie chcą ruszyć ani milimetr.Miał ktoś z Was kiedyś przyjemność je wymieniać?
Delta III 1.6 M-jet - wymiana kloszy halogenów
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 09 lis 2014, 21:24
- Imię: Konio
- Lokalizacja: Kraków
Delta III 1.6 M-jet - wymiana kloszy halogenów
Ostatnio zmieniony 26 mar 2016, 20:48 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Prosimy umieszczać posty w odpowiednim dziale!!!
Powód: Prosimy umieszczać posty w odpowiednim dziale!!!
Re: Delta III 1.6 M-jet - wymiana kloszy halogenów
Typowa przypadłość.Wydaje mi się że najlepiej zrzucić cały zderzak co nie powinno być operacją skomplikowaną.Sam halogen trzyma się na 3 śrubach.Po odkręceniu trzeba go jeszcze delikatnie przesunąć w bok by wyszedł.
Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 09 lis 2014, 21:24
- Imię: Konio
- Lokalizacja: Kraków
Re: Delta III 1.6 M-jet - wymiana kloszy halogenów
Dzięki, wszystko na to wskazuje. Co prawda udało mi się kiedyś wymienić żarówki w tychże halogenach z dostępem spod koła (po odkręceniu izolacji),ale to już była spora ekwilibrystyka, nie ma mowy żeby dosięgnąć stamtąd i odkręcić śrubki kloszy.
Re: Delta III 1.6 M-jet - wymiana kloszy halogenów
Witam !
Tak się składa że zRZucałem zderzak w celu naprawy i poprawienia estetyki nieszczelnego intercoolera w mojej delcie i mogę powiedzieć że raczej problemów nie powinno być, ale zgrzyt moŻe się pojawić przy tzw. ślizgach zderzaka na samych jego rogach,naprawdę dużo siły trzeba było przyłożyć aby zderzak zszedł.
Okazało się że ślizgi zaszły ogólnym brudem i piachem co powodowało duże opory.
Przy okazji wymieniono filtr powietrza bo dostęp bezproblemowy.
Przy zakładaniu zderzaka całość dokładnie umyto osuszono i profilaktycznie nałożono smar w newralgicznym miejscu by ułatwić potencjalne przyszłe ściąganie.
Jak się potem okazało IC dalej psioczył i kolejny raz trzeba było zderzak ściągnąć,poszło bez najmniejszego problemu a ślizgi zadziałały jak powinny
Tak się składa że zRZucałem zderzak w celu naprawy i poprawienia estetyki nieszczelnego intercoolera w mojej delcie i mogę powiedzieć że raczej problemów nie powinno być, ale zgrzyt moŻe się pojawić przy tzw. ślizgach zderzaka na samych jego rogach,naprawdę dużo siły trzeba było przyłożyć aby zderzak zszedł.
Okazało się że ślizgi zaszły ogólnym brudem i piachem co powodowało duże opory.
Przy okazji wymieniono filtr powietrza bo dostęp bezproblemowy.
Przy zakładaniu zderzaka całość dokładnie umyto osuszono i profilaktycznie nałożono smar w newralgicznym miejscu by ułatwić potencjalne przyszłe ściąganie.
Jak się potem okazało IC dalej psioczył i kolejny raz trzeba było zderzak ściągnąć,poszło bez najmniejszego problemu a ślizgi zadziałały jak powinny
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 28 mar 2016, 0:31 przez Dudi, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: może pojedziemy nad moRZe!!!
Powód: może pojedziemy nad moRZe!!!
Re: Delta III 1.6 M-jet - wymiana kloszy halogenów
Przy ślizgach rzeczywiście może pojawić się problem ale jeśli ktoś wie jak się z nimi obejść jest to dosłownie minuta i ustępują.Pomocna może okazać się jakaś szmatka do podłożenia na rant zderzaka i plastik do podważenia tychże ślizgów.Odrobina przemocy i wyczucia zarazem i wszystko można ogarnąć
Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe