Kappa 2.0 20v - nie odpala
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 09 sty 2016, 13:34
- Imię: Patryk
- Lokalizacja: Włocławek
Kappa 2.0 20v - nie odpala
Witam jestem nowy na Forum, może najpierw się przedstawię. Patryk 22l Kuj-Pom, posiadam Lancie Kappę 2.0 20v 155KM 1997r jakieś pół roku. Nigdy mnie nie zawiodła do pewnego czasu może opowiem.
Jadąc rano do pracy nie było żadnych objawów wszystko, było ok. Dojechałem normalnie do pracy i odstawiłem auto na parking. Po pracy zadowolony z szybkiego powrotu wsiadam do Lanciuni i próbuję ją odpalić. Rozrusznik kręci normalnie, ale ona nie chce odpalić. Mówię ok, było -15C zawsze paliła od pierwszego, kręcąc ją słyszałem, że silniczek krokowy głośno tyka tak jak by odmówił posłuszeństwa. Ok -wykręciłem go, przeczyściłem, akumulator podładowałem bo siadł. Na drugi dzień rano włożyłem aku i silniczek po czym ją odpalam -ucieszyłem się, ponieważ odpaliła od pierwszego, ale moja radość nie trwała długo Rozgrzałem ją ponieważ trochę postała na tym mroźnym powietrzu, wjechałem do garażu i zgasiłem, po czym spróbowałem jeszcze raz odpalić, ale Lancia nie reagowała- tak jakby odcięła prąd :/ Silniczek krokowy zaczął nadal brzdękać i nadal nie ma chęci zakręcić. Na pych pali bez problemu, ale prąd nie dochodzi do stacyjki. Kieruję do Was pytanie co może być przyczyną i czy ktoś miał podobny problem, czy możliwe, że silniczek krokowy czy czujnik położenia wału? Proszę o pomoc. Jestem nowy, jak coś to mnie poprawcie Pozdrawiam Patryk
Jadąc rano do pracy nie było żadnych objawów wszystko, było ok. Dojechałem normalnie do pracy i odstawiłem auto na parking. Po pracy zadowolony z szybkiego powrotu wsiadam do Lanciuni i próbuję ją odpalić. Rozrusznik kręci normalnie, ale ona nie chce odpalić. Mówię ok, było -15C zawsze paliła od pierwszego, kręcąc ją słyszałem, że silniczek krokowy głośno tyka tak jak by odmówił posłuszeństwa. Ok -wykręciłem go, przeczyściłem, akumulator podładowałem bo siadł. Na drugi dzień rano włożyłem aku i silniczek po czym ją odpalam -ucieszyłem się, ponieważ odpaliła od pierwszego, ale moja radość nie trwała długo Rozgrzałem ją ponieważ trochę postała na tym mroźnym powietrzu, wjechałem do garażu i zgasiłem, po czym spróbowałem jeszcze raz odpalić, ale Lancia nie reagowała- tak jakby odcięła prąd :/ Silniczek krokowy zaczął nadal brzdękać i nadal nie ma chęci zakręcić. Na pych pali bez problemu, ale prąd nie dochodzi do stacyjki. Kieruję do Was pytanie co może być przyczyną i czy ktoś miał podobny problem, czy możliwe, że silniczek krokowy czy czujnik położenia wału? Proszę o pomoc. Jestem nowy, jak coś to mnie poprawcie Pozdrawiam Patryk
Ostatnio zmieniony 09 sty 2016, 16:27 przez Dudi, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Przeniosłem do odpowiedniego działu. Poprawiłem pisownię./stabraf/
Powód: Przeniosłem do odpowiedniego działu. Poprawiłem pisownię./stabraf/
- Arek175
- Forumowicz/ka
- Posty: 118
- Rejestracja: 31 mar 2015, 19:16
- Imię: Arkadiusz
- Lokalizacja: Siemianowice Sl
Re: Kappa 2.0 20v - nie odpala
Jak prąd nie dochodzi do stacyjki to lepiej to sprawdzić. Zdjąć plastiki z kolumny, odkręcić stacyjkę i multimetrem pomierzyć napięcia. To tak na początek. Jak już kable będą na wierzchu to możesz próbować odpalać.
Re: Kappa 2.0 20v - nie odpala
Szukaj prądów. Jak pali z pycha to nie szukaj winy w czujniku wału, bo tak i tak by nie paliła.
- Wilkin
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 5284
- Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Kappa 2.0 20v - nie odpala
Jakoś tak, znaczy się że po prostu nie kręci ci rozrusznik ? I kontrolki się normalnie palą ?
Czy kręci rozrusznikiem i nie odpala ?
Czy kręci rozrusznikiem i nie odpala ?
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
- tasman3310
- Forumowicz/ka
- Posty: 1564
- Rejestracja: 08 lut 2010, 11:26
- Imię: Tomasz
- Lokalizacja: Mirków/Wrocław
Kappa 2.0 20v - nie odpala
Dokładnie, jak zapala na po pych to czujniki sprawne Wina w stacyjce, albo coś z wiązką elektryczną.
Były:
Fiat Tempra 1.4
Lancia Dedra 1.8 16V VVT
Lancia Kappa 2.4TDS
Lancia Kappa 2.0 16VT
Jest:
Lancia Kappa Coupe 2.0 20VT
Lancia Delta II 1.8 16VVT
Fiat Tempra 1.4
Lancia Dedra 1.8 16V VVT
Lancia Kappa 2.4TDS
Lancia Kappa 2.0 16VT
Jest:
Lancia Kappa Coupe 2.0 20VT
Lancia Delta II 1.8 16VVT
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 09 sty 2016, 13:34
- Imię: Patryk
- Lokalizacja: Włocławek
Re: Kappa 2.0 20v - nie odpala
Sorki że teraz dopiero odpisuje. Problem był z rozrusznikiem który się rozdupcył Rozrusznik już jest naprawiony a Lancia śmiga jak wcześniej dzięki za komenty. Pozdrawiam
Dorzuce 3 grosze. Rozrusznik podczas odpalania odlacza mase od malo istotnych ukladow, swiatla wycieraczki etc. Tak wiec mozna blednie diagnozowac. Mi padl aku ale tak dziwnie ze krecil i kontrolki troche przygasaly. Dopiero wymiana na nastepny pomogla.
mobile sent
pozdrawiam
wladakov
mobile sent
pozdrawiam
wladakov
pozdrawiam
wladakov
Kappa 5.20 T
wladakov
Kappa 5.20 T