Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 24 sty 2018, 12:23

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: 09 wrz 2015, 22:44 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 11 sie 2007, 00:00
Posty: 2291
Lokalizacja: Chojnice/Hünxe
Przy calym/remoncie silnika delty poleglem na rozrzadzie.......rozbierajac wszystk co porobilem dokladne fotki ale ze byly na kompie a komp padl to nie mam do nich dostepu........sprawa polega na tym ......jak maja byc ustawione walki rozrzadu wzgledem walu......wal to proste........cech do znaku czyli pionowo w gore.......pierwszy tlok w GMP......stoi ale jak teraz walki maja byc ustawione???........ma ktos moze schemata bo w necie guzik znalazlem badz zdjecie jak maja byc kola od walkow ustawione??? Kumam ze na znakach ale....wlasnie ale.....kola byly zdjete i nie wiem ktore jest lewe a ktore prawe bo przekladajac je i ustawiajac do znakow zmienia sie polozenie walkow......kola sa przykrecane sruba z drobnym gwintem i maja takie naciecie kolo otworu od sruby na cos ala klin i w zaleznosci ktore wsadzimy to inaczej sa ustawione walki wg znakow......najlepiej by pasowalo zdjecie z ustawionymi znakami na kolach i z widocznymi tymi ala klinami w ktora strone sa skierowane........pogmatwane to ale znawcy chyba zaskocza.....w razie czego moge wrzucic zdjecia o co mi kaman.....sprawa dosyc pilna jakby co
Pozdrawiam

_________________
Lancia Phedra 2.0 desel...Auto na codzien mojej zonki
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki

Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd


Ostatnio zmieniony 09 wrz 2015, 23:22 przez Dudi, łącznie zmieniany 4 razy.
Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami!!!Pisownia!!!!


Na górę
Post: 09 wrz 2015, 23:02 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 11 sie 2007, 00:00
Posty: 2291
Lokalizacja: Chojnice/Hünxe
Jedna z opcji gdy znaki sa do srodka a te naciecia przy srubach mocujacych sa na lewo i prawo

Obrazek

A tu opcja druga z zamienionymi stronami, kolami gdzie wyciecia sa w dol

Obrazek

Rozbieralem to dwa lata temu i jakos wyjechalo mi z glowy jak to ma byc a nie chce miec kolizji tlok zawory
Zolta tasma to znaki na kolach

Sory za bledy ale z tableta tego lepiej nie ogarniam

_________________
Lancia Phedra 2.0 desel...Auto na codzien mojej zonki
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki

Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd


Na górę
Post: 10 wrz 2015, 08:14 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2007, 00:00
Posty: 2629
Lokalizacja: powiat Bełchatów
A po numerach na kołach nie dojdziesz (w internecie/eperze) które jest które :?:
A co do samego ustawiania to znalazłem coś takiego, ale nie wiem czy to jest to samo...http://www.forum.alfaholicy.org/zrob_to ... turbo.html

_________________
KAPPA TDS & JTD


Na górę
Post: 10 wrz 2015, 08:42 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Posty: 2068
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Ten opis jest do 16V w 8V jest inaczej. Robiłem, ale to było dawno i sam nie pamiętam dokładnie cechy są gdzieś koło pokryw zaworowych. Wszystko jest opisane w książce Tipo Sam Naprawiam.

_________________
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (do odbudowy), Kappa 2.0 SW wel gruz :), FC 16VT, Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Bravo 1.6 16V


Na górę
Post: 10 wrz 2015, 08:50 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 11 sie 2007, 00:00
Posty: 2291
Lokalizacja: Chojnice/Hünxe
Podziekował..........już doszedłem które koło jest lewe a które prawe.........reszte już ogarnę ;)

_________________
Lancia Phedra 2.0 desel...Auto na codzien mojej zonki
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki

Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd


Na górę
Post: 03 sty 2018, 13:05 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 10:28
Posty: 69
Imię: Tomek
Lokalizacja: Mysłowice
Wiem że to stary temat ale dla pamięci tylko napiszę że w tej rodzinie DOHC jak zamieni się koła to nic się nie stanie, dosłownie nic. Co najwyżej będzie strzelać w dolot. Skąd wiem? A no stąd że kiedyś kolega mi źle poskładał rozrząd i dwa dni nie mogłem odpalić zanim pomyślałem o kołach rozrządu.

_________________
Fiat Tipo 1600 Turbo


Na górę
Post: 18 sty 2018, 20:31 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2007, 00:00
Posty: 878
Imię: Rafał
Lokalizacja: opole lubelskie
a ja pamiętam jak sprawdzałem jeszcze na DOHC RWD że przestawienie każdego koła o jeden ząbek niezależnie od kierunku też nie powoduje problemów (kolizji)
i są nawet osoby które twierdzą że w wolnossących opóźnienie wydechowego o jeden ząbek poprawiało pracę silnika ;)


Na górę
Post: 22 sty 2018, 10:27 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2007, 00:00
Posty: 1465
Lokalizacja: Łódź -
Ustawienie dla 2.0 HF


Załączniki:
del.jpg
del.jpg [ 23.52 KiB | Przejrzano 69 razy ]

_________________
Lancia Klub Polska - Łódź rabaty na hasło LKP AUTO-COM Łódź ul.Legionów 52 tel. 42 630-21-27


Kappa 2.0 20VT , Fiat 126p 1978, Simson SR50 1988.
Obrazek
Obrazek
Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]