Delta Integrale 8v - rozrusznik

Awatar użytkownika
GRZECHUU
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 307
Rejestracja: 08 paź 2003, 0:00
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: SANOK woj.podkarpackie

Delta Integrale 8v - rozrusznik

Post autor: GRZECHUU » 01 maja 2005, 19:37

Postawiłem auto na chwile na parkingu,przychodze a tu kurcze auto nie zapali.Wogóle nie dyga rozrusznik,tak jakby prądu do wzbudzenia nie dostawał,przekaźnik tyka jak przekrecam kluczyk a rozrusznik nie kuma.Szczotki jakby sie wytarły to chyba by przynajmniej bendix wyrzucało-zgadza sie ? A tu kurcze nic.
Może ktos wie o co chodzi i jak sie za to zabrać,bo jak pomysle o wyciąganiu rozrusznika z tego auta to troche jestem załamany.
Kiedyś delta LX1500 i delta integrale. Teraz prywatnie Laguna I lpg i 206 2.0 hdi.
Służbowo Magnum 480.

Awatar użytkownika
GRZECHUU
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 307
Rejestracja: 08 paź 2003, 0:00
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: SANOK woj.podkarpackie

Delta Integrale 8v - rozrusznik

Post autor: GRZECHUU » 02 maja 2005, 9:31

Właśnie dzisiaj sprawdzałem.Prad na rozruszniku jest,po przekreceniu kluczyka prąd do rozruchu tez dostaje,masa jest.
Teraz pytanko:jak wyciągnąc w tej maszynie rozrusznik??????
Bo z tego co patrzyłem to trzeba albo wykrecać przedni dyferencjał i wyciągnąć go dołem lub rozkręcić układ wtryskowy i sie do niego zabrac od góry.która opcja będzie lepsza.Nie wiem czy przy okazji nie wykręcic alternatora bo czasami ładowanie jest jakieś słabe.
Kiedyś delta LX1500 i delta integrale. Teraz prywatnie Laguna I lpg i 206 2.0 hdi.
Służbowo Magnum 480.

Awatar użytkownika
rado
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 254
Rejestracja: 28 paź 2004, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Delta Integrale 8v - rozrusznik

Post autor: rado » 02 maja 2005, 10:54

Ja u siebie z zecie w piątek mialem coś podobnego.
po przekręceniu kluczyka niby wszystko ok , kontrolki się paliły , a po przekręceniu w pozycję rozruchu wszystko znikło .
okazało się że po oczyszczeniu klemy na akumulatorze znowu wrócilo wszystko do normy.
----------------------
Rado
Zeta 2.1TD
0506 009 657
----------------------

Awatar użytkownika
GRZECHUU
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 307
Rejestracja: 08 paź 2003, 0:00
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: SANOK woj.podkarpackie

Delta Integrale 8v - rozrusznik

Post autor: GRZECHUU » 04 maja 2005, 11:23

Juz wiem co sie dzieje z tym moim rozrusznikiem.Za każdym razem jak chce odpalic to musze go walnąć kluczem.Elektromagnes sie wiesza.
Mam pytanko.Jaka jest przyczyna wieszania elektro magnesu i jak to naprawić.Może ktoś będzie wiedział.
Kiedyś delta LX1500 i delta integrale. Teraz prywatnie Laguna I lpg i 206 2.0 hdi.
Służbowo Magnum 480.

Awatar użytkownika
GRZECHUU
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 307
Rejestracja: 08 paź 2003, 0:00
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: SANOK woj.podkarpackie

Delta Integrale 8v - rozrusznik

Post autor: GRZECHUU » 04 maja 2005, 23:06

Nikt nic nie wie na mój temat :?: :?: :?: :( :( :(
Kiedyś delta LX1500 i delta integrale. Teraz prywatnie Laguna I lpg i 206 2.0 hdi.
Służbowo Magnum 480.

Anonymous

Weź się do roboty.

Post autor: Anonymous » 07 maja 2005, 20:45

Pomysl co bedzie jak się zawiesi w pozycji "praca" 8O według mnie nie masz wyjścia tylko go wyciągnąć i zrobić z nim porzadek aby do niego nie zaglądać już więcej skoro jest do neigo taki dobry dostep.
pozdr
tomekn

Awatar użytkownika
GRZECHUU
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 307
Rejestracja: 08 paź 2003, 0:00
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: SANOK woj.podkarpackie

Delta Integrale 8v - rozrusznik

Post autor: GRZECHUU » 07 maja 2005, 22:19

"Nie taki diabeł straszny jak go malują" Rozrusznik wyciągnięty bez rozkręcania dyfra i kolektorów ssących no i obeszło sie bez kanału.Faktycznie dostęp jest nie zabardzo dobry ale jak ktos ma porzadne klucze to żaden problem i wcale nie trzeba dużo czasu na to tracić.
Kiedyś delta LX1500 i delta integrale. Teraz prywatnie Laguna I lpg i 206 2.0 hdi.
Służbowo Magnum 480.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”