Delta III 1.4 T-jet - jaki akumulator?
Delta III 1.4 T-jet - jaki akumulator?
Jaki aku polecicie do 1.4@150 ?
Punto II ELX 1.2@60
Stilo Dynamic 1.9JTD@115
Delta III Platino 1.4@150
Stilo Dynamic 1.9JTD@115
Delta III Platino 1.4@150
- Mariusz91
- Klubowicz
- Posty: 2740
- Rejestracja: 08 cze 2007, 0:00
- Skype: Mariusz8.32
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Kraków
Re: Delta III - akumulator do 1.4@150
Ja z czystym sumieniem polecam Centre z lini plus, albo lepiej (trochę drożej) Futura. O pojemności takiej jak powinieneś mieć według instrukcji.
Lancia Thema 2.0 16v Turbo LX <--- Miss Zlotu Muszyna 2014 / V-ce-Miss Zlotu Topornia 2015 / Miss Zlotu Zwierzyń 2016 / II V-ce-Miss Zlotu 2018
Lancia Y10 "Lila" 1.1 8v <-- II V-ce Miss Zlotu Muszyna 2014 / II V-ce Miss Zlotu Topornia 2015
Łada Niva <---- Prace Twają!
Moja Była
Lancia Thema 2.0 16v 90'
Lancia Y10 "Lila" 1.1 8v <-- II V-ce Miss Zlotu Muszyna 2014 / II V-ce Miss Zlotu Topornia 2015
Łada Niva <---- Prace Twają!
Moja Była
Lancia Thema 2.0 16v 90'
Re: Delta III 1.4 T-jet - jaki akumulator?
Bosch Silver klasa S5
Lancia Delta III Gran Luce 1.6 JTD 16V 88KW-120CV Platino Bicolore 2009r.
Yamaha V-Star 1100 Classic Silverado /v.USA/ Limited Edition 2005r.
Yamaha V-Star 1100 Classic Silverado /v.USA/ Limited Edition 2005r.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 19 lis 2012, 22:45
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Delta III 1.4 T-jet - jaki akumulator?
Wychodzi 45 Ah, 360 A. Jak masz więcej elektroniki w aucie albo jeździsz krótkie trasy to możesz wziąć wersję GOLD albo ciut mocniejszy, aby na wymiar się zgadzał.
- KrissEB
- Klubowicz
- Posty: 756
- Rejestracja: 01 kwie 2012, 0:55
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Kraków, Bełchatów
Re: Delta III 1.4 T-jet - jaki akumulator?
Potwierdzam, że Jenox daje radę. Czarne Bosche się szybko sypią. Podobno jest jakaś bardzo dobra słoweńska firma chyba TOPLA i już nie raz słyszałem, że 5 lat na spokojnie jeżdżą:) Ja mam Varte i praktycznie jest bezobsługowa. Centra też bardzo dobra. Ale odradzam BOSCHA. Miałem dwa od nowości i oba nie wytrzymały dłużej jak 2-3 lata a ładuje akumulator profilaktycznie co jakiś czas 3-4 miesiące.
Były: Skoda Favorit 1.3 92'
Skoda Felicja 1.3 95'
Lancia Kappa 2.0t 16v 96'
Lancia Y10 1,1 Avenue 92'
Lancia Y 1,2 - 60 KM 98'
Są:
Lancia Beta H.P.Executive 2.0 IE 82'- w trakcie remontu
Lancia Zeta 2.0 Turbo - 147 KM 95'
Skoda Felicja 1.3 95'
Lancia Kappa 2.0t 16v 96'
Lancia Y10 1,1 Avenue 92'
Lancia Y 1,2 - 60 KM 98'
Są:
Lancia Beta H.P.Executive 2.0 IE 82'- w trakcie remontu
Lancia Zeta 2.0 Turbo - 147 KM 95'
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 11
- Rejestracja: 01 gru 2013, 9:22
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Czerwionka
Re: Delta III 1.4 T-jet - jaki akumulator?
A doradziłby ktoś jaki akumulator do 1.4 MA z S&S ?
Myślę o tym http://www.varta-automotive.pl/pl-pl/pr ... 60-901-068
Myślę o tym http://www.varta-automotive.pl/pl-pl/pr ... 60-901-068
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 8
- Rejestracja: 07 paź 2016, 17:42
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Delta III 1.4 T-jet - jaki akumulator?
owszem varta jest ok - mam ją w stilo 1.9 jtd od 4 lat i kręci super nawet w mocne mrozy. ......a co do boscha to akurat jest to ten sam produkt co varta - wytwarzane na tej samej taśmie produkcyjnej ( ku swojemu zdziwieniu wczoraj dowiedziałem się w serwisie Boscha kupując S4 do mojej Lancii Delty III )KrissEB pisze: ↑27 lis 2014, 0:45 Potwierdzam, że Jenox daje radę. Czarne Bosche się szybko sypią. Podobno jest jakaś bardzo dobra słoweńska firma chyba TOPLA i już nie raz słyszałem, że 5 lat na spokojnie jeżdżą:) Ja mam Varte i praktycznie jest bezobsługowa. Centra też bardzo dobra. Ale odradzam BOSCHA. Miałem dwa od nowości i oba nie wytrzymały dłużej jak 2-3 lata a ładuje akumulator profilaktycznie co jakiś czas 3-4 miesiące.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 8
- Rejestracja: 07 paź 2016, 17:42
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Delta III 1.4 T-jet - jaki akumulator?
krzysiekstilo pisze: ↑11 mar 2017, 1:25owszem varta jest ok - mam ją w stilo 1.9 jtd od 4 lat i kręci super nawet w mocne mrozy. ......a co do boscha to akurat jest to ten sam produkt co varta - wytwarzane na tej samej taśmie produkcyjnej ( ku swojemu zdziwieniu wczoraj dowiedziałem się w serwisie Boscha kupując S4 do mojej Lancii Delty III )KrissEB pisze: ↑27 lis 2014, 0:45 Potwierdzam, że Jenox daje radę. Czarne Bosche się szybko sypią. Podobno jest jakaś bardzo dobra słoweńska firma chyba TOPLA i już nie raz słyszałem, że 5 lat na spokojnie jeżdżą:) Ja mam Varte i praktycznie jest bezobsługowa. Centra też bardzo dobra. Ale odradzam BOSCHA. Miałem dwa od nowości i oba nie wytrzymały dłużej jak 2-3 lata a ładuje akumulator profilaktycznie co jakiś czas 3-4 miesiące.
Re: Delta III 1.4 T-jet - jaki akumulator?
WItam,
a czy mial ktos kiedys taka marke akumulatora ?
https://akumulatoryspecpart.pl/produkt/ ... us-wysoki/
myśle wlasie nad zakupem a cena jest zachęcająca
a czy mial ktos kiedys taka marke akumulatora ?
https://akumulatoryspecpart.pl/produkt/ ... us-wysoki/
myśle wlasie nad zakupem a cena jest zachęcająca
Re: Delta III 1.4 T-jet - jaki akumulator?
ja miałem polecamkacpern pisze: ↑28 paź 2021, 16:15 WItam,
a czy mial ktos kiedys taka marke akumulatora ?
https://akumulatoryspecpart.pl/produkt/ ... us-wysoki/
myśle wlasie nad zakupem a cena jest zachęcająca
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5411
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Delta III 1.4 T-jet - jaki akumulator?
Ja postanowiłem po latach używania na zmianę Boscha i Varty z nieco zmiennym szczęściem założyć do mojej Delty Exide'a. Zobaczymy. W mojej Yamaszce mam od wielu lat, jeżdżę nią bardzo rzadko, jedną zimę nawet przestała w blaszanym garażu i aku trzyma się wciąż dzielnie. Postanowiłem zatem zaryzykować. Póki co ponad rok bez problemu, ale to trochę krótko na hurra-optymizm
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 12049
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Delta III 1.4 T-jet - jaki akumulator?
U mnie bardziej stanie niż używanie morduje aku, więc od kilku lat kupuję absolutnie najtańsze, ostatnio to chyba Grom, przy sporadycznej jeździe zabytkiem spokojnie wytrzymuje cztery lata. W Ivecu lawecie mam też Grom i nie ma z nim problemu drugą zimę. W Goldwingu mam trzeci rok jakiś wynalazek o nazwie TAB i też nie ma z nim problemu.
Re: Delta III 1.4 T-jet - jaki akumulator?
Akurat TAB/TOPLA to żaden wynalazek a poważna fabryka ze Słowenii...
Grom to z kolei marka ze zlecaną produkcją w różnych fabrykach/krajach.
Co do mordowania akumulatora podczas postojów to dobrze jest go odpiąć od instalacji choć w zabytkach to pewnie nic prądu nie ciągnie
Grom to z kolei marka ze zlecaną produkcją w różnych fabrykach/krajach.
Co do mordowania akumulatora podczas postojów to dobrze jest go odpiąć od instalacji choć w zabytkach to pewnie nic prądu nie ciągnie
KAPPA TDS & JTD
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 12049
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Delta III 1.4 T-jet - jaki akumulator?
A widzisz najtańsze a jednak nie najgorsze.
Odłączam we wszystkich poza Goldwingiem, ale jednak takie sporadyczne użytkowanie wykańcza akumulatory.
Odłączam we wszystkich poza Goldwingiem, ale jednak takie sporadyczne użytkowanie wykańcza akumulatory.
- BootError
- Forumowicz/ka
- Posty: 304
- Rejestracja: 08 mar 2014, 7:36
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: WL - Mazowieckie
Re: Delta III 1.4 T-jet - jaki akumulator?
U mnie zwykła czerwona Topla w Seju ma już ponad 5 lat więc potwierdzam, że daje radę. A nie ma łatwego życia bo do pracy mam 5km i auto nocuje na zewnątrz. Raz na miesiąc (jak mi się przypomni) podpinam pod klemy bez odłączania ładowareczkę z Lidla żeby się doładował. Zresztą w Fieście i Delcie też mam Toplę/TAB tyle, że droższe EFB ale dość krótko użytkuję więc jeszcze nie wiem jak będą się sprawowały
Były:
Seicento Sporting Abarth (1999)
Grande Punto Sport (2007)
Są:
Fiesta MK7 EcoBoost-Turbo 125KM (2012) <<<link
Delta III MOMO 1,9TT 223KM DPF ON / EGR OFF by Cinek (2013) <<<link
Seicento 1,1MPI (2006)
Seicento Sporting Abarth (1999)
Grande Punto Sport (2007)
Są:
Fiesta MK7 EcoBoost-Turbo 125KM (2012) <<<link
Delta III MOMO 1,9TT 223KM DPF ON / EGR OFF by Cinek (2013) <<<link
Seicento 1,1MPI (2006)