Phedra 2.2 JTD/3.0 V6 - manual/automat + LPG
Moderator: stabraf
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 20
- Rejestracja: 05 sie 2014, 23:13
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Jelenia Góra Szczecin Poznań
Phedra 2.2 JTD/3.0 V6 - manual/automat + LPG
Meczy mnie takie oto pytanie:
2.2JTD w manualu czy 3.0 Automat + LPG
ten sam rocznik i podobna cena.
Samochód ma być docelowo przebieg pomiędzy 35,000 a 50,000 rocznie
Pomóżcie podjąć decyzję
2.2JTD w manualu czy 3.0 Automat + LPG
ten sam rocznik i podobna cena.
Samochód ma być docelowo przebieg pomiędzy 35,000 a 50,000 rocznie
Pomóżcie podjąć decyzję
Ostatnio zmieniony 27 wrz 2014, 19:24 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami!
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami!
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 12049
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: 2.2JTD w manualu czy 3.0 Automat + LPG
Serce mówi V6 ale ... jednak wziął bym diesla. Ja potrzebuję kompletu siedzeń w vanie i najzwyczajniej szkoda miejsca na butlę. Zwłaszcza, że tu bagażnika zasadniczo nie ma.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 20
- Rejestracja: 05 sie 2014, 23:13
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Jelenia Góra Szczecin Poznań
Re: 2.2JTD w manualu czy 3.0 Automat + LPG
Butla jest w miejscu koła;)
Wiem że to mało istotne ale JTD ma trzy szyberdachy a 3.0 nie ma hehe A ja lubię szyberdachy;)
Ale na poważnie: nie wiem co jest bardziej trwałe oraz ekonomiczne
Wiem że to mało istotne ale JTD ma trzy szyberdachy a 3.0 nie ma hehe A ja lubię szyberdachy;)
Ale na poważnie: nie wiem co jest bardziej trwałe oraz ekonomiczne
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 12049
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Phedra 2.2 JTD/3.0 V6 - manual/automat + LPG
A zapas? Na kolanach ?inferno_m2 pisze:Butla jest w miejscu koła;)
Bez dwóch zdań taniej na LPG .inferno_m2 pisze:Ale na poważnie: nie wiem co jest bardziej trwałe oraz ekonomiczne
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 20
- Rejestracja: 05 sie 2014, 23:13
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Jelenia Góra Szczecin Poznań
Re: Phedra 2.2 JTD/3.0 V6 - manual/automat + LPG
Mój teść wozi zapas w ładnym pokrowcu w bagażniku;)
Znalazłem piękną Thesis 2.4JTD i jeszcze teraz to mi zapchało głowę, jedyny minus to to że nie ma możliwości VANa w przewożeniu bagaży;)
Znalazłem piękną Thesis 2.4JTD i jeszcze teraz to mi zapchało głowę, jedyny minus to to że nie ma możliwości VANa w przewożeniu bagaży;)
- Wilkin
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 5284
- Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: 2.2JTD w manualu czy 3.0 Automat + LPG
Przy takim dylemacie - zawsze masz argument.inferno_m2 pisze: Wiem że to mało istotne ale JTD ma trzy szyberdachy a 3.0 nie ma hehe A ja lubię szyberdachy;)
Jako kierowca i tak nie sięgniesz do trzeciego
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
- brygadzista1
- Klubowicz
- Posty: 2675
- Rejestracja: 23 lis 2009, 21:48
- Imię: Hubert
- Lokalizacja: Solec/Wolsztyn/Reklinek
Re: Phedra 2.2 JTD/3.0 V6 - manual/automat + LPG
Sięgniesz bo w Phedrze masz dostęp do sterowania szyberdachami z pozycji kierowcy. W upalne dni po wejściu do nagrzanego Vana wystarczy otworzyć 3 dachy i już po chwili powietrze staje się zupełnie inne.
Miałem Phedrę 2.2 HDI - bardzo sobie chwaliłem. Może się okazać że wyprzedzanie idzie sprawniej w przypadku Diesla bo V6 występowały tylko z automatami które zabierały sporo z osiągów, robiły z Phedry auto paliwożerne a do tego są awaryjne. 2.2 HDI ma fajną kulturę pracy (cisza we wnętrzu) pali około 7.5 litra i nie męczy się przy autostradowych prędkościach (130-150 km/h). Jeżdżę tymczasowo Lybrą 1.8 i niepojęte jest dla mnie dlaczego auto o 400kg lżejsze, o mniejszych oporach powietrza pali 0,5 litra paliwa więcej na 100km przy tych samych trasach. Dodatkowo Phedra która niby była autobusem i miała 0 3KM słabszy silnik była dużo bardziej dynamiczna w codziennej jeździe niż benzynowa Lybra. I nikt mi nie wmówi że benzyniak jest bardziej cichy od Diesla - może na zewnątrz tylko że kierowca z zasady prowadzi pojazd siedząc w środku a tu przy 100km/h Lybra ma 3 tys obr/min co powoduje wycie silnika, Phedra miała blisko 1000obr/min mniej przy tej prędkości. Niektórzy może lubią to wycie silnika i ciągnięcie go do 6 tys obr żeby auto jechało - dla mnie jest to mega męczące w codziennej eksploatacji.
Miałem Phedrę 2.2 HDI - bardzo sobie chwaliłem. Może się okazać że wyprzedzanie idzie sprawniej w przypadku Diesla bo V6 występowały tylko z automatami które zabierały sporo z osiągów, robiły z Phedry auto paliwożerne a do tego są awaryjne. 2.2 HDI ma fajną kulturę pracy (cisza we wnętrzu) pali około 7.5 litra i nie męczy się przy autostradowych prędkościach (130-150 km/h). Jeżdżę tymczasowo Lybrą 1.8 i niepojęte jest dla mnie dlaczego auto o 400kg lżejsze, o mniejszych oporach powietrza pali 0,5 litra paliwa więcej na 100km przy tych samych trasach. Dodatkowo Phedra która niby była autobusem i miała 0 3KM słabszy silnik była dużo bardziej dynamiczna w codziennej jeździe niż benzynowa Lybra. I nikt mi nie wmówi że benzyniak jest bardziej cichy od Diesla - może na zewnątrz tylko że kierowca z zasady prowadzi pojazd siedząc w środku a tu przy 100km/h Lybra ma 3 tys obr/min co powoduje wycie silnika, Phedra miała blisko 1000obr/min mniej przy tej prędkości. Niektórzy może lubią to wycie silnika i ciągnięcie go do 6 tys obr żeby auto jechało - dla mnie jest to mega męczące w codziennej eksploatacji.
Była:Piękna Lybra 1.9 JTD 115
Tysiące części do modeli: THESIS/LYBRA/PHEDRA/KAPPA oraz inne włoskie marki
SZUKASZ WŁOSKIEGO AUTA? POMOGĘ CI W ZNALEZIENIU ZADBANEGO EGZEMPLARZA
SPROWADZANIE SAMOCHODÓW NA ZAMÓWIENIE - 781952180
WYBIERZ MAILA ZAMIAST PW - it.carczesci@gmail.com
Tysiące części do modeli: THESIS/LYBRA/PHEDRA/KAPPA oraz inne włoskie marki
SZUKASZ WŁOSKIEGO AUTA? POMOGĘ CI W ZNALEZIENIU ZADBANEGO EGZEMPLARZA
SPROWADZANIE SAMOCHODÓW NA ZAMÓWIENIE - 781952180
WYBIERZ MAILA ZAMIAST PW - it.carczesci@gmail.com
- Jarek_Jarecki
- Klubowicz
- Posty: 2031
- Rejestracja: 19 wrz 2007, 0:00
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: Świdnica/Legnica
- Kontakt:
Re: Phedra 2.2 JTD/3.0 V6 - manual/automat + LPG
Polecam 2.2 HDI - mam do sprzedania Peugeota 807 z tym motorem
Tel: 537 207 252
https://www.facebook.com/noladnekwiatkizarow
BYŁO: Fiat 126p, Fiat UNO, Lancia Lybra, BMW E36 coupe, Renault Scenic, Mazda 626 GD, Ford Escort MK6, Opel Omega Caravan, Fiat Seicento, ALFA ROMEO 146 , Ford Escort MK7, BMW E36 Coupe
JEST:Opel VECTRA C Caravan Z19DTH oraz Peugeot 308 II 2018 SW
https://www.facebook.com/noladnekwiatkizarow
BYŁO: Fiat 126p, Fiat UNO, Lancia Lybra, BMW E36 coupe, Renault Scenic, Mazda 626 GD, Ford Escort MK6, Opel Omega Caravan, Fiat Seicento, ALFA ROMEO 146 , Ford Escort MK7, BMW E36 Coupe
JEST:Opel VECTRA C Caravan Z19DTH oraz Peugeot 308 II 2018 SW
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 20
- Rejestracja: 05 sie 2014, 23:13
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Jelenia Góra Szczecin Poznań
Re: Phedra 2.2 JTD/3.0 V6 - manual/automat + LPG
Dzięki, chociaż nie mam nic do Pugów (sam miałem jednego kiedyś) to jednak na celowniku mam tylko Lancie, chyba że masz wersje tak wypasioną jak Phedra tej 807;)Jarek_Jarecki pisze:Polecam 2.2 HDI - mam do sprzedania Peugeota 807 z tym motorem
Teraz jeszcze sobie tak myślę, co z tego że na umowę zakupu będę mieć faktyczną cenę bez zaniżania jej skoro celnik i tak mi wynajdzie jakąś cenę z kosmosu tak jak np firmy ubezpieczeniowe. Taka Axa wycenia Phedre 2005 rok z max wypasem na ponad 40tys zł :O
Kolejna sprawa, ciężko 2.2 w automacie wyhaczyć :/
- Wilkin
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 5284
- Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Phedra 2.2 JTD/3.0 V6 - manual/automat + LPG
- jak to ciężko
jest jeszcze jedna identyko - tylko rok młodsza i 5 tysi droższa.
Te identyko dość ciekawe
jest jeszcze jedna identyko - tylko rok młodsza i 5 tysi droższa.
Te identyko dość ciekawe
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 20
- Rejestracja: 05 sie 2014, 23:13
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Jelenia Góra Szczecin Poznań
Re: Phedra 2.2 JTD/3.0 V6 - manual/automat + LPG
Za te pieniądze to sobie jeszcze postoi:) I to do czasu kiedy na przodzie ceny nie znajdzie się 3
Z taką kwotą to ja już patrzę na e61, i nie wiem czy ostatecznie się na tym nie skończy:/
Piękna ta Phedra ale cena to lekka przesada;)
Re: Phedra 2.2 JTD/3.0 V6 - manual/automat + LPG
Życzę powodzenia znaleźć fajną niezajechaną e61 w takiej cenie. Pomijam już fakt, że koszty utrzymania e61, a Phedry to niebo, a ziemia.
Nie powiem, podoba mi się strasznie BMW z serii e60, ale ceny serwisowania tego samochodu szybko ściągają z obłoków
Nie powiem, podoba mi się strasznie BMW z serii e60, ale ceny serwisowania tego samochodu szybko ściągają z obłoków
Peugeot 508 SW 1.6pT
Peugeot 308 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Peugeot 308 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 20
- Rejestracja: 05 sie 2014, 23:13
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Jelenia Góra Szczecin Poznań
Re: Phedra 2.2 JTD/3.0 V6 - manual/automat + LPG
Za 50tys można e61 zakupić
Wracając do Phedry: silnik 3.0 odradzacie jako awaryjny?
Wracając do Phedry: silnik 3.0 odradzacie jako awaryjny?
- brygadzista1
- Klubowicz
- Posty: 2675
- Rejestracja: 23 lis 2009, 21:48
- Imię: Hubert
- Lokalizacja: Solec/Wolsztyn/Reklinek
Re: Phedra 2.2 JTD/3.0 V6 - manual/automat + LPG
Sama jednostka jest dobra, gorsza jest skrzynia z którą ten silnik występował a z częściami raczej kiepsko.
Była:Piękna Lybra 1.9 JTD 115
Tysiące części do modeli: THESIS/LYBRA/PHEDRA/KAPPA oraz inne włoskie marki
SZUKASZ WŁOSKIEGO AUTA? POMOGĘ CI W ZNALEZIENIU ZADBANEGO EGZEMPLARZA
SPROWADZANIE SAMOCHODÓW NA ZAMÓWIENIE - 781952180
WYBIERZ MAILA ZAMIAST PW - it.carczesci@gmail.com
Tysiące części do modeli: THESIS/LYBRA/PHEDRA/KAPPA oraz inne włoskie marki
SZUKASZ WŁOSKIEGO AUTA? POMOGĘ CI W ZNALEZIENIU ZADBANEGO EGZEMPLARZA
SPROWADZANIE SAMOCHODÓW NA ZAMÓWIENIE - 781952180
WYBIERZ MAILA ZAMIAST PW - it.carczesci@gmail.com
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 20
- Rejestracja: 05 sie 2014, 23:13
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Jelenia Góra Szczecin Poznań
Re: Phedra 2.2 JTD/3.0 V6 - manual/automat + LPG
Czyli automat jest kiepski i jak się coś zaczęło dziać to raczej ciężko będzie to naprawić.