Delta II 1.8 8v - brak mocy
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 12
- Rejestracja: 05 sty 2014, 12:47
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Delta II 1.8 8v - brak mocy
Witam.
Kupiłem deltę dwójkę 94 rok, 1.8 z sekwencją ,66 Kw.
Delcie brak mocy ,słabo przyśpiesza jak by był jakiś ogranicznik.Ogólnie zamulona.Do tego słabo odpala(kreci) i jest problem z obrotami.Schodzą poniżej jedynki i gaśnie na luzie.Jak jest zimny silnik to ogólnie jest tragedia.Czasem podczas jazdy słychać jakieś wystrzały.
Nie liczę tu na jakaś dokładna diagnozę ale chciałbym wiedzieć choć orientacyjnie co będzie do robienia żeby zasugerować mechanikowi w razie czego i wiedzieć jakie to mogą być koszta.
Jakieś sugestie??
Kupiłem deltę dwójkę 94 rok, 1.8 z sekwencją ,66 Kw.
Delcie brak mocy ,słabo przyśpiesza jak by był jakiś ogranicznik.Ogólnie zamulona.Do tego słabo odpala(kreci) i jest problem z obrotami.Schodzą poniżej jedynki i gaśnie na luzie.Jak jest zimny silnik to ogólnie jest tragedia.Czasem podczas jazdy słychać jakieś wystrzały.
Nie liczę tu na jakaś dokładna diagnozę ale chciałbym wiedzieć choć orientacyjnie co będzie do robienia żeby zasugerować mechanikowi w razie czego i wiedzieć jakie to mogą być koszta.
Jakieś sugestie??
Re: delta II 1.8 brak mocy
ogolnie to najpierw filtry, pompa paliwa, swiece, kable, wyczysc silniczek krokowy benzyna ekstrakcyjna.
Mi tez na zimnym troche lapie mula, ale nie strzela i nie mam pojecia dlaczego.
Sprawdz czy na przewodach powietrza nie ma dziur, przez wymiane filtra powietrza czesto waz peka.
Koszt:
-filtr powietrza ok 30 zl
-filtr oleju z wymiana ok 120 zl
-filtr paliwa ok 35 zl
-kable ponad 160 zl (NGK)
-swiece ok 45 zl (NGK)
-pompa paliwa ponad 200 zl
-i moze sonda labda (BOSCHA) ok 240 zl
ogolna diagnoza: ok 830 zl
Wiec trzeba troche szczegolow zeby znizyc koszty
Mi tez na zimnym troche lapie mula, ale nie strzela i nie mam pojecia dlaczego.
Sprawdz czy na przewodach powietrza nie ma dziur, przez wymiane filtra powietrza czesto waz peka.
Koszt:
-filtr powietrza ok 30 zl
-filtr oleju z wymiana ok 120 zl
-filtr paliwa ok 35 zl
-kable ponad 160 zl (NGK)
-swiece ok 45 zl (NGK)
-pompa paliwa ponad 200 zl
-i moze sonda labda (BOSCHA) ok 240 zl
ogolna diagnoza: ok 830 zl
Wiec trzeba troche szczegolow zeby znizyc koszty
Ostatnio zmieniony 06 sty 2014, 13:56 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Następny tak napisany post leci w śmietnik!!!
Powód: Następny tak napisany post leci w śmietnik!!!
Re: Delta II 1.8 16v - brak mocy
Jak to jest 94' to nie masz motoru 1.8 16V tylko 1.8 8V DOHC.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 12
- Rejestracja: 05 sty 2014, 12:47
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Delta II 1.8 8v - brak mocy
Taki koszt jeszcze by nie był przerażający jeśli załatwiłby sprawę.Dziwi mnie cena pompy paliwa bo z tego co się orientuję to za 5 dyszek można na allegro kupić.I w sumie sondę tez dużo taniej
Z tego co widać na pierwszy rzut oka to obudowa filtru powietrza jest popękana i ta rura także dziurawa.No i pali się kontrolka check jak i czasem ta od wtrysku.Na razie to tyle.
Z tego co widać na pierwszy rzut oka to obudowa filtru powietrza jest popękana i ta rura także dziurawa.No i pali się kontrolka check jak i czasem ta od wtrysku.Na razie to tyle.
Re: Delta II 1.8 8v - brak mocy
Taki koszt jest dobrej pompy paliwa. Na allegro nie spodziewaj się cudów i nie zdziw się jak za pół roku taką część z okazji wrzucisz do śmietnika. Jeżeli gaśnie to obstawiam sondę , zamuła - świece , kable , filtry ...
Re: Delta II 1.8 8v - brak mocy
Kupiłeś złom to masz problemy, nie widziałeś tego przy kupnie
Wytykając takie rzeczy z pewnoscią uzyskałbyś cenę, dobrze ponizej 1000zł.
A odnosnie tych kosztów części to jakas masakra. DeltaII to samochód tani i używa się tylko tanich części. Ja tak postepuję i auto nie sprawia mi żadnych problemów. Też mam 1,8 z sekwencją. Przekulałem przez prawie 8 lat ponad 120 tys km a auto ma obecnie 20 lat. Do serwisowania tylko najtańsze części - np ostatni zakup - sprężyny przednie GH 45zł/szt. Pompe paliwa też kupiłem najtańszą (coprawda w sklepie - bo nie mialem czasu na wysyłkę) dałem ok 60-70zł i śmiga już 2 lata a z uwagi, że śmigam na LPG, to w baku mam często tylko opary, co jak wiadomo nie wpływa korzystnie na pompę benzyny.
Wytykając takie rzeczy z pewnoscią uzyskałbyś cenę, dobrze ponizej 1000zł.
A odnosnie tych kosztów części to jakas masakra. DeltaII to samochód tani i używa się tylko tanich części. Ja tak postepuję i auto nie sprawia mi żadnych problemów. Też mam 1,8 z sekwencją. Przekulałem przez prawie 8 lat ponad 120 tys km a auto ma obecnie 20 lat. Do serwisowania tylko najtańsze części - np ostatni zakup - sprężyny przednie GH 45zł/szt. Pompe paliwa też kupiłem najtańszą (coprawda w sklepie - bo nie mialem czasu na wysyłkę) dałem ok 60-70zł i śmiga już 2 lata a z uwagi, że śmigam na LPG, to w baku mam często tylko opary, co jak wiadomo nie wpływa korzystnie na pompę benzyny.