Kappa 2.4 TDS - pozycjonowanie świateł/brak reakcji świateł

MattiaBe
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 88
Rejestracja: 18 lis 2010, 20:17
Imię: Maciej
Lokalizacja: Oleśnica

Kappa 2.4 TDS - pozycjonowanie świateł/brak reakcji świateł

Post autor: MattiaBe » 17 maja 2013, 15:38

Tak jak w temacie. Światła nie reagują na zmiane położenia świateł. Od czego rozpącząc szukanie usterki?
Ostatnio zmieniony 18 maja 2013, 9:23 przez Dudi, łącznie zmieniany 3 razy.
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami!
Lancia Kappa 1997 2,4 TDS maciek.balawender@wp.pl

Awatar użytkownika
volf
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4007
Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: powiat Bełchatów

Re: Kappa 2.4 TDS -pozycjonowanie świateł - brak reakcji świ

Post autor: volf » 17 maja 2013, 22:38

Ja bym zaczął od silniczków przy lampach lub od regulatora przy włączniku. Niestety tych silniczków nie da rady sprawdzić "na krótko", trzeba podstawić sprawny.
KAPPA TDS & JTD

Awatar użytkownika
alfik
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 318
Rejestracja: 01 sie 2008, 0:00
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

Re: Kappa 2.4 TDS - pozycjonowanie świateł/brak reakcji świa

Post autor: alfik » 12 cze 2013, 1:19

Dlaczego nie da rady sprawdzić, wyjąć z lampy włączyć światła i przy zmianie wysokości świecenia świateł trzpien z silnika powinienem wysuwać lub wysuwać.
Alfa 155 1.7 8v + LPG - była
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet 1.3 - jest
Musa Multijet 1.6 - jest

Awatar użytkownika
ziabol
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 31
Rejestracja: 01 wrz 2012, 10:23
Imię: Janek
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kappa 2.4 TDS - pozycjonowanie świateł/brak reakcji świa

Post autor: ziabol » 21 sie 2013, 10:07

Nie ma co wyciągać silniczków i patrzeć na trzpień, czy się rusza, bo one chodzą na tyle głośno, że wystarczy otworzyć maskę i nie zamykać drzwi przy regulowaniu.

Miałem ten sam problem i dwa tygodnie temu udało mi się go rozwiązać.
U mnie był padnięty jeden z silniczków, co było gołym okiem widać po rozebraniu - był kompletnie zalany wodą (już zrobił się taki szlam)...
Po wstawieniu nowego silniczka i sprawdzeniu wzrokowo drugiego nadal nie działało.
W następnej kolejności wymieniłem potencjometr do regulacji (w kabinie) - zaczęło działać jak ta lala.

Jeśli chodzi o sprawdzanie silniczków, to miałem tak, że nawet przy padniętym potencjometrze jak podpinałem silniczki do zasilania, to one przez dosłownie pół sekundy pracowały. Dlatego uznałem, że silniczki są ok i muszę zabrać się za potencjometr.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Instalacja elektryczna”