Dzięki za wyjaśnienie, chciałem wiedzieć jakie założenia przy obliczaniu tych danych zrobiłeś, dlatego pytałem, czy uwzględniłeś wszystko co trzeba, czy jak większość ludzi, która to próbowała liczyć i połowę pomijała.
Co do samego tego "modułu" przepraszam za z góry błędne założenia, jak trafnie zauważyłeś założyłem, że kupiłeś tanią padlinę z Allegro, która nie daje połowy tego co zakłada na "kwicie". Jeżeli u Ciebie zakładane zmiany potwierdza hamownia, przyznaję się do błędu, mea culpa.
Nie wiem tylko skąd wziąłeś wartość 150KM w Punto HGT
Fabrycznie te samochody w tej wersji miały dokładnie taką samą moc, jak Lybra. 150KM miało Bravo HGT wyposażone w jednostkę 2,0 20V, ale to już tak tylko w gwoli ścisłości.
Jan19 pisze:Co do żarówek to rzeczywiście na początku padały jak muchy. Powodem takiego stanu rzeczy jest zbyt duża ciepłota która panuje w kloszu lampy. Od kiedy ułamały mi się klapki zakrywające lampy od środka problem przestał występować.
Z tym się nie do końca zgodzę, bo u siebie w jednej lampie również tej klapki nie ma, a żarówki padają tak samo jak w drugiej. Poza tym z żarówkami H7 jest ten fenomen, że nie tylko w Lybrze długo nie wytrzymują. U ojca w pracy te żarówki są zużywane w ilościach hurtowych przez samochody służbowe, podczas gdy chociażby H1 nawet w połowie się tak szybko nie paliły.
Jan19 pisze:Na światłach w Polsce trzeba jeździć od ładnych paru lat i kupując auto z xsenonami wiedziałeś co cię czeka. A zakup auta z takim oświetleniem do jazdy na krótkich odcinkach był błędem taktycznym. Tak już na zakończenie pragnę powiedzieć że mój pomysł traktuję jako alternatywę dla swiateł do jazdy dziennej ja nikogo do tego nie zmuszam nie nakłaniam na siłę a swoją skromną osobą potwierdzam że to też działa
Owszem wiedziałem co mnie czeka i z góry zakładałem montaż świateł do jazdy dziennej. Jednakże nie ma mowy o błędzie taktycznym. Zdecydowana większość pokonywanych kilometrów to trasa, często w nocy, gdzie ksenon bije na głowę żarówki halogenowe, mimo to krótkich odcinków nie da się pominąć zwłaszcza podczas weekendów, kiedy to jestem w domu.
Jan19 pisze:Tak już na zakończenie pragnę powiedzieć że mój pomysł traktuję jako alternatywę dla swiateł do jazdy dziennej ja nikogo do tego nie zmuszam nie nakłaniam na siłę a swoją skromną osobą potwierdzam że to też działa
Każde rozwiązanie jest dobre, jeśli działa, a to które wyjście każdy z nas wybierze to już kwestia indywidualna