Lybra 2.4 JTD - sprzęgło regenerowane-wzmacniane

Awatar użytkownika
aro
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1998
Rejestracja: 29 mar 2006, 0:00
Imię: Arek
Lokalizacja: Gorzyczki woj. śląskie

Re: Lybra 2.4 JTD - sprzęgło regenerowane-wzmacniane

Post autor: aro » 01 kwie 2013, 19:47

Może kewlar?

marek_krupa
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 175
Rejestracja: 11 sty 2009, 0:00
Lokalizacja: Topola, Kazimierza W, świętokrzeskie
Kontakt:

Re: Lybra 2.4 JTD - sprzęgło regenerowane-wzmacniane

Post autor: marek_krupa » 02 kwie 2013, 17:01

Jeżeli kogoś interesuje walka z masą i uważa, że niższa masa=wyższe osiągi , to podaję, iż w miejsce oryginalnego koła (silnik 2,4 JTD 150 KM) dwumasowego z dwoma podcięciami od strony silnika i wieńcu rozrusznika o szer. 15 mm. Można zastosować koło od słabszych wersji 2,4jtd, bardziej płaskie, bez tego nadlewu z wycięciami o szerokości wieńca 12 mm (Valeo nr 287339/tył 287338. Wszystko idealnie pasuje, to koło ma takie same wymiary pod tarczę sprzęgłową fi 235/150. Oczywiście przyspieszenie lepsze. Zwiększenia drgań nie zauważyłem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”