Tak jeden, jak i drugi to już konstrukcje Fiata. Tylko ładnie się mówi "konstrukcja Lancii" głównie żeby wyglądało bardziej prestiżowo.marek_krupa pisze:Pozytywnym okiem popatrzyłbym na 2.0/20VT mam taki motor w Fiacie Coupe i muszę przyznać, że jest on o klasę lepszy od 2.0/16vt. Czy tylko dlatego, że jest nowszy. czy głównie dlatego, że to konstrukcja Lancii.
Beta - swap silnika z Tipo 2.0 GT
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12270
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: Beta - swap silnika z Tipo 2.0 GT
Odp: Beta - swap silnika z Tipo 2.0 GT
Wystarczy lać właściwy olej, pilnować jego stanu i wymieniać panewki zanim się obróbcą a silnik 16v robi się niezniszalny - tak z turbo jak bez niego.
Tyle, że v nas panuje moda na zaglądanie do panewek dopiero gdy już ich nie ma.
Ile znosi fabryczny dół z 2,0 16v turbo pokazuje znane na polskiej scenie Ritmo AWD które bardzo długo startowało na seryjnym dole silnika.
"... I guess it's just the way I'm wired."
www.delta-HF.com
Tyle, że v nas panuje moda na zaglądanie do panewek dopiero gdy już ich nie ma.
Ile znosi fabryczny dół z 2,0 16v turbo pokazuje znane na polskiej scenie Ritmo AWD które bardzo długo startowało na seryjnym dole silnika.
"... I guess it's just the way I'm wired."
www.delta-HF.com