Beta - swap silnika z Tipo 2.0 GT

Awatar użytkownika
Dudi
Członek Zarządu LKP
Członek Zarządu LKP
Posty: 12270
Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Re: Beta - swap silnika z Tipo 2.0 GT

Post autor: Dudi » 30 mar 2013, 9:02

marek_krupa pisze:Pozytywnym okiem popatrzyłbym na 2.0/20VT mam taki motor w Fiacie Coupe i muszę przyznać, że jest on o klasę lepszy od 2.0/16vt. Czy tylko dlatego, że jest nowszy. czy głównie dlatego, że to konstrukcja Lancii.
Tak jeden, jak i drugi to już konstrukcje Fiata. Tylko ładnie się mówi "konstrukcja Lancii" głównie żeby wyglądało bardziej prestiżowo.
Dudi
Fiat Brava 80 16v SX / Alfa Romeo 156 2.0 16v Selespeed / Lancia Lybra SW 1.9 JTD 115 LX Verde Olimpia
Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170KM Distinctive
Fiat Fullback 2.4 MJ LuxNAV 180KM
Nysa Towos 522 '86 (do poprawek) / YAMAHA YZF-R6 (eeeeeeeRRRRRRrrrrr sześć)
Obrazek
Obrazek

dawidson

Odp: Beta - swap silnika z Tipo 2.0 GT

Post autor: dawidson » 30 mar 2013, 9:32

Wystarczy lać właściwy olej, pilnować jego stanu i wymieniać panewki zanim się obróbcą a silnik 16v robi się niezniszalny - tak z turbo jak bez niego.

Tyle, że v nas panuje moda na zaglądanie do panewek dopiero gdy już ich nie ma.

Ile znosi fabryczny dół z 2,0 16v turbo pokazuje znane na polskiej scenie Ritmo AWD które bardzo długo startowało na seryjnym dole silnika.

"... I guess it's just the way I'm wired."
www.delta-HF.com

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”