Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 14 paź 2019, 18:25

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
PostDodany: 15 lut 2013, 16:04 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 mar 2012, 19:41
Posty: 1195
Imię: Adam
Lokalizacja: Warszawa
O dobra, który to jest :P

Tam jeszcze wyedytowałem, że może to w związku z tymi problemami z zapłonem rano.

_________________
- Żeby koń o swej sile wiedział, żaden by na nim nie siedział -
Obrazek


Na górę
PostDodany: 15 lut 2013, 16:09 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Posty: 2136
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Ten najgrubszy widać go na foto. Winne może być złe ustawiony rozrząd bądz pompa wtryskowa

_________________
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (dawca), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :) Peugeot 206 cc :)


Na górę
PostDodany: 15 lut 2013, 16:12 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 mar 2012, 19:41
Posty: 1195
Imię: Adam
Lokalizacja: Warszawa
A to myślałem że to do IC idzie, nie śledziłem jeszcze przebiegu wszystkiego w tym silniku. Czyli trzeba będzie się przyjrzeć sprawie.

_________________
- Żeby koń o swej sile wiedział, żaden by na nim nie siedział -
Obrazek


Na górę
PostDodany: 15 lut 2013, 16:18 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Posty: 2136
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Tak idzie do IC

_________________
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (dawca), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :) Peugeot 206 cc :)


Na górę
PostDodany: 18 lut 2013, 13:02 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 mar 2012, 19:41
Posty: 1195
Imię: Adam
Lokalizacja: Warszawa
To tam jest mokro jak cholera. Oczywiście substancja jest czarna, ale patrząc po konsystencji i wsiąkliwości w szmatę to raczej coś ropo pochodne. Chyba nie olej.

_________________
- Żeby koń o swej sile wiedział, żaden by na nim nie siedział -
Obrazek


Na górę
PostDodany: 24 lut 2013, 23:55 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 23 lut 2012, 23:03
Posty: 19
Imię: Kamil
Lokalizacja: Włodawa
Lukasz_TG pisze:
Odkręć wąż od turbo z kolektora i zobacz jak tam wygląda sprawa.
dokładnie jak kolega mówi. U Mnie taki objaw był spowodowany tym iż po prostu silnik nie trzyma ciśnienia i przez odme wywala olej i powietrze a odma jest podłączona do rur gdzie zasysa powietrze silnik i przez ten cały układ non stop olej się przelewał i cały czas prawie jedna strona filtra powietrza była w oleju. Ja rozwiązałem to tak że odłączyłem odme schowałem na dole aby sobie ściekało nie przejmując się tym. A teraz już tylko troche tam jest spocone bo wiadomo że pewnie olej jeszcze na ściankach jest i aby tak nie było można by wyczyścić cały układ ssący :) Ja w remont się nie bawie bo to fiat i taka sama sytuacja może być za tydzień, rok, dwadzieścia lat.


Na górę
PostDodany: 25 lut 2013, 23:31 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2007, 0:00
Posty: 1674
Imię: Szymon
Lokalizacja: Łódź
Ja w remont się nie bawie bo to fiat i taka sama sytuacja może być za tydzień, rok, dwadzieścia lat.
Litości... To nie zależy od marki, ale od wykonawcy, partacz zabije "nieśmiertelnego golfa II".

Zalej dwie porcje ceramizera zgodnie z instrukcją, problem zniknie na jakieś 50-70 tyś. km.
Lub zrób chociaż wymianę pierścieni tłokowych.

Pozdrawiam.

_________________
Dla klubowiczów naprawię, wyreguluję samochód, instalację lpg.
Wykonam naprawy (spawanie) w stali, żeliwie, miedzi, aluminium, głównie TIGiem.


Żony: Lancia Musa Platino 1,4 16V
Moje: Lancia Dedra LX SW 1,6 mpi 95'
: yesyes : Czerwony Gruz - Honker 91'

Tatowa: Lancia Dedra LS SW 1,6 mpi 96 - moja była.


Na górę
PostDodany: 26 lut 2013, 0:26 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 23 lut 2012, 23:03
Posty: 19
Imię: Kamil
Lokalizacja: Włodawa
bassman pisze:
Ja w remont się nie bawie bo to fiat i taka sama sytuacja może być za tydzień, rok, dwadzieścia lat.
Litości... To nie zależy od marki, ale od wykonawcy, partacz zabije "nieśmiertelnego golfa II".

Zalej dwie porcje ceramizera zgodnie z instrukcją, problem zniknie na jakieś 50-70 tyś. km.
Lub zrób chociaż wymianę pierścieni tłokowych.

Pozdrawiam.

W sumie może i masz racje ale z mojego doświadczenia z autami oraz patrząc na auta wokół znajomych to nic tak nie przepuszczało jak ten silnik przed przebiegiem 180 tyś stąd takie Moje zdanie.
Co nie zmienia faktu iż u kolegi może być właśnie ten problem ze słabym ciśnieniem.


Na górę
PostDodany: 27 lut 2013, 19:10 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 mar 2012, 19:41
Posty: 1195
Imię: Adam
Lokalizacja: Warszawa
Wrzucałem gdzieś skan po pomiarze. Ciśnienie jest 1 ~20 / 2 ~30 / 3 ~30 / 4 ~20

_________________
- Żeby koń o swej sile wiedział, żaden by na nim nie siedział -
Obrazek


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl