O Ferrari, Lamborghini i Maserati
Re: O Ferrari, Lamborghini i Maserati
miura jest boska...
oprócz tego co tam napisali to jeszcze z ciekawostek - zbiornik paliwa był z przodu, i im mniej w nim było tym gorzej prowadził się samochód (lżejszy przód)
Podobno to było mega odczuwalne
oprócz tego co tam napisali to jeszcze z ciekawostek - zbiornik paliwa był z przodu, i im mniej w nim było tym gorzej prowadził się samochód (lżejszy przód)
Podobno to było mega odczuwalne
BMW E39 Touring - 4,4 V8
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: O Ferrari, Lamborghini i Maserati
Nic dziwnego, w końcu do Miury SV wchodziło ponad 80 kg paliwa!Michor pisze:miura jest boska...
oprócz tego co tam napisali to jeszcze z ciekawostek - zbiornik paliwa był z przodu, i im mniej w nim było tym gorzej prowadził się samochód (lżejszy przód)
Podobno to było mega odczuwalne
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: O Ferrari, Lamborghini i Maserati
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Re: O Ferrari, Lamborghini i Maserati
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: O Ferrari, Lamborghini i Maserati
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
- muflon
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 40
- Rejestracja: 05 lis 2012, 22:53
- Imię: Franek
- Lokalizacja: Kraków
Re: O Ferrari, Lamborghini i Maserati
Tak sobie własnie tez myślałałem oglądając zdjęcia zamieszczone p rzez kolegów, może ja juz stary jestem albo co ale to coś to już dla mnie statek kosmiczny nie autoMariusz91 pisze:Czasami to się jednak ciesze ze nie wpuszczają takich aut do produkcji
- muflon
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 40
- Rejestracja: 05 lis 2012, 22:53
- Imię: Franek
- Lokalizacja: Kraków
Re: O Ferrari, Lamborghini i Maserati
Dudi fajny filmik , przyjemnie zrobiony
Re: O Ferrari, Lamborghini i Maserati
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- muflon
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 40
- Rejestracja: 05 lis 2012, 22:53
- Imię: Franek
- Lokalizacja: Kraków
Re: O Ferrari, Lamborghini i Maserati
Ten beżowy cudny:)
Re: O Ferrari, Lamborghini i Maserati
Ferrari Classiche-division
Założony w 2006 roku dział rekonstrukcji i certyfikacji autentyczności Ferrari.
Do tej pory stworzyli 60 rekonstrukcji i pracują nad 24.
Wydali też 3800 certyfikatów autentyczności.
Założony w 2006 roku dział rekonstrukcji i certyfikacji autentyczności Ferrari.
Do tej pory stworzyli 60 rekonstrukcji i pracują nad 24.
Wydali też 3800 certyfikatów autentyczności.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: O Ferrari, Lamborghini i Maserati
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM