Kappa 20vT - wszystko o zawieszeniu z regulacją twardości

regaciarz
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 188
Rejestracja: 05 kwie 2012, 19:52
Imię: Michał
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Kappa 20vT - wszystko o zawieszeniu z regulacją twardości

Post autor: regaciarz » 05 paź 2012, 10:30

Jako, ze mam dość ciągłego świecenia napisu check muszę zacząć szukać usterki.
Wieczorem wrzucę do tego tematu schemat elektryczny, potrzebuję miejsca lokalizacji poszczególnych modułów i położenia kabli. Stawiam na padnięte kabelki w drodze do/z akcelerometru, gdzie go szukać?

regaciarz
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 188
Rejestracja: 05 kwie 2012, 19:52
Imię: Michał
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: Kappa 20vT - wszystko o zawieszeniu z regulacją twardośc

Post autor: regaciarz » 16 lis 2012, 20:18

ponawiam pytanie, gdzie mam szukać sterownika od zawieszenia? Bagażnik, pod deską, jak wygląda?

Awatar użytkownika
KrissEB
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 753
Rejestracja: 01 kwie 2012, 0:55
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: Kraków, Bełchatów

Re: Kappa 20vT - wszystko o zawieszeniu z regulacją twardośc

Post autor: KrissEB » 17 lis 2012, 12:05

O coś takiego Ci chodziło?
Centralka elektroniczna nr 200 w bagażniku?

Obrazek
Były: Skoda Favorit 1.3 92'
         Skoda Felicja 1.3 95'
         Lancia Kappa 2.0t 16v 96'
         Lancia Y10 1,1 Avenue 92'
         Lancia Y 1,2 - 60 KM 98'
Są:
  Lancia Beta H.P.Executive 2.0 IE 82'- w trakcie remontu
  Lancia Zeta 2.0 Turbo - 147 KM 95'

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i hamulce”