Dedra SW TD - kopci na czarno

Awatar użytkownika
horses
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1354
Rejestracja: 26 mar 2012, 19:41
Imię: Adam
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Dedra SW TD - kopci na czarno

Post autor: horses » 29 maja 2012, 0:13

Tak teoretyzując teraz trochę bo się jeszcze za to nie biorę.

Przy mocniejszym dodaniu gazu, powstaje czarna chmura z rury. Prawdopodobnie leje wtryskiwacz.
Teraz tak, na czym dokładnie polega regeneracja wtryskiwaczy i jaki jest orientacyjny koszt ?
Czy zamiast regeneracji można wymienić samą końcówkę wtryskiwaczy ?
- Żeby koń o swej sile wiedział, żaden by na nim nie siedział -
Obrazek

Awatar użytkownika
bassman
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1680
Rejestracja: 25 sty 2007, 0:00
Imię: Szymon
Lokalizacja: Łódź

Re: Dedra SW TD - kopci na czarno

Post autor: bassman » 29 maja 2012, 9:23

Może jeszcze być turbina.

Pozdrawiam.

Alan

Re: Dedra SW TD - kopci na czarno

Post autor: Alan » 29 maja 2012, 9:29

Turbo daje inny kolor dymu :) biało błękitny :) tak mi się wydaje :) końcówki wtrysku są wymienne.

Awatar użytkownika
horses
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1354
Rejestracja: 26 mar 2012, 19:41
Imię: Adam
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Dedra SW TD - kopci na czarno

Post autor: horses » 29 maja 2012, 9:31

Ale jak turbina jest uwalona, to raczej olej konsumuje, tak mi się coś wydaje.

Czyli zasadniczo mogę sobie iść do WUZETEM i kupić końcówki same.
- Żeby koń o swej sile wiedział, żaden by na nim nie siedział -
Obrazek

Awatar użytkownika
horses
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1354
Rejestracja: 26 mar 2012, 19:41
Imię: Adam
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Dedra SW TD - kopci na czarno

Post autor: horses » 19 cze 2012, 15:32

Właśnie dziś rozmawiałem z firmą która się zajmuje naprawą diesli, no i tak hm... hm... koszty :P sama diagnostyka to jakaś masakra :)

Bo pełna diagnostyka jednego wtrysku, na stole i coś tam bla bla to około 200 zł

Gość zaproponował żeby najpierw sprawdzić najtaniej wszystkie parametry komputerem, ale ale - czy w Dedrze to jest w ogóle jakieś gniazdo diagnostyczne ?

No narazie tak kombinuję czy w ogóle jest możliwe samemu wykręcić wtryskiwacz, wymienić końcówkę (rozpylacz) i zmontować ?

Adam
- Żeby koń o swej sile wiedział, żaden by na nim nie siedział -
Obrazek

Awatar użytkownika
Gros
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2700
Rejestracja: 22 maja 2011, 19:44
Imię: BogdanA
Lokalizacja: Osterode -Mazury Zachodnie

Re: Dedra SW TD - kopci na czarno

Post autor: Gros » 20 cze 2012, 10:19

Weź ja na trasę i przegoń ostro ale tempem jednostajnym niech wszystko się przepali
wymieć pająki bo jest zamulony ten twój sprzęt
:lol: : gafa : :bitwa:

Awatar użytkownika
horses
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1354
Rejestracja: 26 mar 2012, 19:41
Imię: Adam
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Dedra SW TD - kopci na czarno

Post autor: horses » 20 cze 2012, 10:36

W tej chwili napewno po wymianie filtra powietrza kopci nieco mniej, ale w dalszym ciągu za mocno.

Niewykluczone ze trzeba by wszystkie rury porozpinać, przeczyścić. Jeździłem narazie trochę po A2 bo w końcu otwarta no ale to przy większych prędkościach ta kontrolka od turbo się zapala, niewiadomo czemu.
- Żeby koń o swej sile wiedział, żaden by na nim nie siedział -
Obrazek

Awatar użytkownika
bassman
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1680
Rejestracja: 25 sty 2007, 0:00
Imię: Szymon
Lokalizacja: Łódź

Re: Dedra SW TD - kopci na czarno

Post autor: bassman » 21 cze 2012, 22:13

Przeczyść układ dolotowy - najlepiej umyj - będzie cały w oleju z turbiny. Na pełny zbiornik ropy nalej uszlachetniacza, lub trochę benzyny i jeździj, systematycznie i płynnie zwiększaj jej buta, kontroluj stan i jakość oleju. Jeśli jeździsz codziennie, poprawi się niebawem.

Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
horses
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1354
Rejestracja: 26 mar 2012, 19:41
Imię: Adam
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Dedra SW TD - kopci na czarno

Post autor: horses » 01 lip 2012, 20:27

Kopci jak...

Narazie w trasy polatałem trochę. Zaskoczony jestem spalaniem.
Wygląda to tak że w mieście pali dość dużo, choć tego jeszcze nie obliczyłem.
Niedawno zatankowałem w końcu do pełna i zacząłem spisywać. Za pierwszym razem pojeździłem około 100 km po mieści + około 300 trasa i wyszło 6.7L/100
A wracając do Wawy zalałem do pełna, zrobiłem nieco ponad 400 km w samej trasie i wyszło 5.6L/100 :)))) a nie powiem żebym wolno jeździł.

No tylko na chmura za samochodem :/
- Żeby koń o swej sile wiedział, żaden by na nim nie siedział -
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”