![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Problemy są zawsze ,ale nie aż tak straszne.mediamobil pisze:Witam wszystkich, chcę zrobić swapa silnika jak w temacie. Wiem że wiele osób może być sceptycznie nastawiona do tego, lecz mam czas i przede wszystkim $$ by zainwestować w to, a że lubię takie rzeźby więc dla mnie to będzie przyjemnośćMam pytanie najlepiej jakie 2.0 turbo wybrać, czy z lancii która wychodziła z tym silnikiem czy można zaadoptować silnik z fiata coupe 2.0T, jakie mógłbym mieć problemy w elektryce bo oto rozbija się wszystko tak naprawdę, proszę o jakieś rady w tym temacie jeśli ktoś jest zorientowany w temacie. No chyba że jest ktoś w stanie mi podsunąć pomysł na genialne podniesienie mocy w TDs
Swap na 16vt też nie będzie zbyt tani, pasuje od razu motor rozebrać i zrobić remont bo nie sądzę żeby dało się jeszcze kupić 16vt "na lata"mac1us pisze:Swap na nowego jtd to kosmiczna kasa i kosmiczne problemy, w większości są na can-ie i niewiele osób podejmie się przełożenia elektroniki.
Co do 16vt nawet z FC to się mylicie, bo jest to dość prosty swap, wiązka elektryczna jest prosta i łatwa do podłączenia nawet w innym aucie.
nie liczyłem osprzętu tylko motor.vanisch pisze:7 tys? Nie ma opcji.
Liczyłem sobie to kiedyś, turbo też pewnie by trzeba było zrobić, wałki trochę kosztują, kute tłoki ok 2000zł, rozrządy itp pierdółki- 9-10tys zł.
Mam cały zestaw na swapa z Delty 2.0 16vt.
elektryk okiełzna Ci to w kilka godzin -wyzej napisałem co musisz miećmediamobil pisze:To jednak lepiej poszukac czegos zadbanegobynajmniej narazie
a czy z delty bedzie wszystko pasowalo? a co z elektryka?
A w jaki sposób stwierdzisz czy motor jest zadbany?mediamobil pisze:To jednak lepiej poszukac czegos zadbanegobynajmniej narazie
a czy z delty bedzie wszystko pasowalo? a co z elektryka?
Czyli co? Silnik zrobi i założy stare turbo i rozrząd? Jeśli już liczymy to liczmy wszystkoBogdanA pisze:nie liczyłem osprzętu tylko motorvanisch pisze:7 tys? Nie ma opcji.
Liczyłem sobie to kiedyś, turbo też pewnie by trzeba było zrobić, wałki trochę kosztują, kute tłoki ok 2000zł, rozrządy itp pierdółki- 9-10tys zł.
Mam cały zestaw na swapa z Delty 2.0 16vt.