A co w takim razie ze spiętymi napędami 4x4 z zeszperowanymi mostami i mechanizmem centralnym? nie zmierzysz jednego koła, bo przez dyfer i skrzynię jest spięte z pozostałym trzema kołami. albo wszystkie koła obracają się swobodnie na rolkach, albo koła tylnej osi przekazują siłę na przednią i odwrotnie.topcio1 pisze:Nie muszą. Mogą być mierzone pojedyncze koła.GRZECHUU pisze:Muszą być obie osie na rolkach jednocześnie.
do mojej firmy przyjeżdżają na geometrię dwie rajdowe Imprezy WRX STi z wypożyczalni rajdowych aut. obrót o 1/2 obrotu tylnego koła powoduje obrót drugiego tylnego koła o 1/4 i przednich o 1/8. i nie ma możliwości zablokowania ich obrotu. i tak samo działa "napędzanie" jak i "hamowanie" takich kół. dlatego KAŻDA SKP MUSI mieć rolki do 4WD lub stanowisko płytowe.