Interfejs diagnostyczny Ecuscan

jjash
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1345
Rejestracja: 14 mar 2011, 15:26
Imię: Jan
Lokalizacja: Poznań

Interfejs diagnostyczny Ecuscan

Post autor: jjash » 05 wrz 2011, 0:12

Cóż Towarzystwo sądzi o tym? Ma to sens czy podarować sobie? Pytam pod kątem Lybra/Thesis.

http://moto.allegro.pl/interfejs-diagno ... 06665.html
Jash

THESIS 2.4 150KM - Obrazek
LYBRA 2.4 140KM - Obrazek

Awatar użytkownika
tadek125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 228
Rejestracja: 12 cze 2007, 0:00
Imię: Ted
Lokalizacja: Kacwin

Re: Interfejst diagnostyczny Ecuscan

Post autor: tadek125 » 05 wrz 2011, 9:16

Jeśli sie nie myle tu masz to samo

http://allegro.pl/interfejs-vag-kkl-usb ... 10930.html

ja mam tez za 40 zł i jestem zadowolony, są pewnie jeszcze tansze i penie tez w pełni sprawnie działające

do tego należy dokupić odapter na 3 piny
http://allegro.pl/adapter-z-gniazda-obd ... 57005.html

razem wszystko wyjdzie ciut taniej :)


program fiatecuscan jest dostepny ze strony strony producenta za darmo

dla własnych potrzeb taki zestawik w zupełności wystarcza
Lancia Kappa SW 2.4 JTD Pininfarina ;)

Awatar użytkownika
lordabarth
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 143
Rejestracja: 23 lis 2008, 0:00
Skype: lordabarth
Imię: Michał
Lokalizacja: Wolbrom

Re: Interfejst diagnostyczny Ecuscan

Post autor: lordabarth » 05 wrz 2011, 20:32

Do Thesis i Lybry nie potrzeba przejściówki na 3 pin-y a adaptery(na rysunku Typ1,2 i 3) do zdiagnozowania poszczególnych układów.Do Thesis potrzeba jeszcze interface ELM do podłączenia do np. lini CAN.

OBRAZEK KLIKANY

Obrazek

JONAIK
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 46
Rejestracja: 12 kwie 2008, 0:00
Imię: Adam
Lokalizacja: Włoszczowa

Re: Interfejst diagnostyczny Ecuscan

Post autor: JONAIK » 30 paź 2011, 12:44

Kupiłem ten interface niebieski z przełącznikiem od Viakena - VAGKKL+FIATECUSCAN do Lybry1,9 JTD.
Darmowy program Fiatecuscan 3,3 niby działa, ale często mam komunikat że zbyt duże opóźnienie. Testy żeby wykonać to trzeba próbować kilka razy aż do skutku. Oczywiście ustawienia portu zgodne z instrukcją.Nie wiem w czym jest problem.
W programach VAG-COM i VCDS występuje problem z jakimkolwiek testem, jak by nie widział interfejsu.
Pisze że port ok, ale że interfejs nie podłączony a podłączony na pewno i dioda świeci, czyli napięcie na OBDII jest.
Port tez musi być dobrze ustawiony skoro fiatecuscan działa i widzi interfejs.
W tych programach chyba są potrzebne jakieś dodatkowe ustawienia. w instrukcji znalazłem tylko do silników TDI, a jak ustawić do JTD ?
Może ktoś miał z tym styczność i wie jak sobie z tym poradzić

jjash
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1345
Rejestracja: 14 mar 2011, 15:26
Imię: Jan
Lokalizacja: Poznań

Re: Interfejs diagnostyczny Ecuscan

Post autor: jjash » 31 paź 2011, 0:29

Hm, ja też zakupiłem do viakena i nie mam problemów ze zdiagnozowaniem Lybry i Thesisa. Oczywiście bawię się na fiatecuscan. Ba, nawet sobie pomiary robię i cieszę jak dziecko. Tylko myślę nad zakupieniem pełnej wersji FES. Pełnia możliwości.
Jash

THESIS 2.4 150KM - Obrazek
LYBRA 2.4 140KM - Obrazek

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5389
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Interfejs diagnostyczny Ecuscan

Post autor: Tomzik » 07 lis 2011, 13:16

A ja mam kłopot.

Zakupiłem nie u viakena, ale e-volta identyczny kabel z przełącznikiem 4- położeniowym oraz przejściókę na 3 piny :link:.

Problem polega na tym, że ani ECUScan 2.6 ani 3.2 nie chce mi się połączyć z niczym innym niż silnik.

Bez problemu połączyłem się z silnikiem Bravy 100 16V '99, Delty 1,8 VVT '97 oraz Kappy 20VT '00 natomiast nie ma szans na obu wersjach programu z uzyskaniem połączenia z ABS w Delcie czy Kappie ani z poduszkami w Kappie.

Co może byc tego przyczyną?
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

Awatar użytkownika
lulu85
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1390
Rejestracja: 09 cze 2009, 21:31
Lokalizacja: Warszawa

Re: Interfejs diagnostyczny Ecuscan

Post autor: lulu85 » 07 lis 2011, 13:50

Nie chcę lamerzyć bo nie pamiętam ale przypadkiem w Kappie moduł ABS nie podpinało się po stronie pasażera z przodu ?
Były :
Kappa TDS, Kappa 2.0 20vt, Kappa JTD

Awatar użytkownika
stabraf
Administrator
Administrator
Posty: 8477
Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Interfejs diagnostyczny Ecuscan

Post autor: stabraf » 07 lis 2011, 14:36

lulu85 pisze:Nie chcę lamerzyć bo nie pamiętam ale przypadkiem w Kappie moduł ABS nie podpinało się po stronie pasażera z przodu ?
ABS pod maską przy skrzynce bezpieczników na nadkolu, a poduchy przy nogach pasażera po lewej za klapką ;)

Awatar użytkownika
lulu85
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1390
Rejestracja: 09 cze 2009, 21:31
Lokalizacja: Warszawa

Re: Interfejs diagnostyczny Ecuscan

Post autor: lulu85 » 07 lis 2011, 15:23

Ano tak mi coś świtało że problem nie leży we wtyku silnikowym :lol:
Były :
Kappa TDS, Kappa 2.0 20vt, Kappa JTD

madolat
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 505
Rejestracja: 25 paź 2009, 8:28
Imię: Maciej
Lokalizacja: Koźmin Wlkp.

Re: Interfejs diagnostyczny Ecuscan

Post autor: madolat » 07 lis 2011, 19:05

A ja mam jeszcze takie samo gniazdo w bagażniku, na nadkolu, po prawej stronie...

Z czym tam można się połączyć ???

Pozdrawiam. Maciej.
Lancia Kappa 3.0 V6 1998r.
Lancia ypsilon 1.4 12V 1996r.

Awatar użytkownika
stabraf
Administrator
Administrator
Posty: 8477
Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Interfejs diagnostyczny Ecuscan

Post autor: stabraf » 07 lis 2011, 19:33

...z dojazdówką :lol:
A tak poważnie to ja nie wiem ;)

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5389
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Interfejs diagnostyczny Ecuscan

Post autor: Tomzik » 08 lis 2011, 13:32

Nie przypadkiem z zawieszeniem, jeśli ma się to regulowane?

A ja dostałem wskazówkę od firmy, od której kabel zakupiłem, żeby łączyć się z wszystkim w jednej pozycji przełącznika (jak do silnika) o ile są to auta sprzed roku 2000 i o dziwo udało mi się uzyskać połączenie z ABS w Deltolocie :)

Co prawda co chwilę przerywa, ale może to wina napięcia poniżej 12v na akumulatorze?
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

Awatar użytkownika
stabraf
Administrator
Administrator
Posty: 8477
Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Interfejs diagnostyczny Ecuscan

Post autor: stabraf » 08 lis 2011, 13:48

Jak masz przejściówkę na 3-pin to faktycznie się nie przełącza ;)

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5389
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Interfejs diagnostyczny Ecuscan

Post autor: Tomzik » 08 lis 2011, 15:29

Mam przejściówkę 3-pin.

A inaczej się da, skoro są 3 pinowe wtyczki w samochodach??
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

Awatar użytkownika
conway87
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 236
Rejestracja: 10 lis 2011, 20:00
Imię: Kamil
Lokalizacja: Krośniewice

Re: Interfejs diagnostyczny Ecuscan

Post autor: conway87 » 08 mar 2012, 21:30

Panowie planuje zakupic interfejsik diagnostyczny, ale nie wiem czy te z allegro beda ok?
Który mam wybrać?
-link1
-link2
Czy ktoryś z tych bedzie ok?
Prosze o podpowiedz

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe”