Historia Lancii /Lancia: kręte drogi rozwoju/
Moderator: giekso
Historia Lancii /Lancia: kręte drogi rozwoju/
Dzisiaj stworzyłem historię Lancii-bez samochodów ciężarowych. W dużym skrócie uwzględniając wypuszczone modele bardziej, niż historię sportową. Link do noty
Blog o motoryzacyjnej włoszczyźnie i nie tylko: http://www.fiergloo.pl/
Dużo o Alfa Romeo: http://www.alfaholicy.org/
Dużo o Alfa Romeo: http://www.alfaholicy.org/
Historia Lancii
Bardzo lubię i cenię Twój blog, ale dziś mam parę uwag krytycznych.
Historia w mocnym skrócie. Nie rozumiem takze powodu pominięcia kilku modeli, zwłaszcza iż chodzi o pare kluczowych.
Przede wszystkim o Aurelię, przy której masz mozliwości do popisu. Model w końcu stanowił pewną rewolucje techniczną i koncepcyjną.
Ardea nie była następcą Augusty, tylko rozwinięciem Aprilli.
Pomijajac nawet kwestie udziału w sportach samochodowych to brak mi konsekwencji w przedstawianiu modeli, bo ani to kluczowe ani nie trzymałeś się klas.
Historia w mocnym skrócie. Nie rozumiem takze powodu pominięcia kilku modeli, zwłaszcza iż chodzi o pare kluczowych.
Przede wszystkim o Aurelię, przy której masz mozliwości do popisu. Model w końcu stanowił pewną rewolucje techniczną i koncepcyjną.
Ardea nie była następcą Augusty, tylko rozwinięciem Aprilli.
Pomijajac nawet kwestie udziału w sportach samochodowych to brak mi konsekwencji w przedstawianiu modeli, bo ani to kluczowe ani nie trzymałeś się klas.
Strang Delta 1,9td
Historia Lancii
Aurelii nie pominęłem. To jest jedynie historia w skrócie, Aurelie dokładniej opisze w przyszlości jak będę konkretnie zajmował się samą Aurelią.
A Aprilia była rozwinięciem Augusty. Więc to troche złożona sprawa.
A Aprilia była rozwinięciem Augusty. Więc to troche złożona sprawa.
Blog o motoryzacyjnej włoszczyźnie i nie tylko: http://www.fiergloo.pl/
Dużo o Alfa Romeo: http://www.alfaholicy.org/
Dużo o Alfa Romeo: http://www.alfaholicy.org/
Historia Lancii
Co innego miałem na mysli. Profil produkcji Lancii odpowiadał od początku roli, jaka u Fiata teraz pełni. Były to auta dla ludzi, jednak z luksusowszym wyposażeniem. Każdy model, oprócz podstawowego zawierał odmianę usportowioną. Podwozia były do lat 60tych karosowane bezpośrednio w fabrykach znanych designerów, co wcale tak częste nie było w przypadku innych marek.
Sądze iż to są fakty godne podkreślenia.
Wart podkreślenia był fakt prekursorskiej roli Aurelii. Mimo intencji pominięcia modeli przeznaczonych do sportu warto przedstawić ewolucje Delty, która początkowo miała być odpowiedzią na Golfa, a skończyło się stworzeniem legendy.
Sądze iż to są fakty godne podkreślenia.
Wart podkreślenia był fakt prekursorskiej roli Aurelii. Mimo intencji pominięcia modeli przeznaczonych do sportu warto przedstawić ewolucje Delty, która początkowo miała być odpowiedzią na Golfa, a skończyło się stworzeniem legendy.
Strang Delta 1,9td
Historia Lancii
Historie sportową Lancii zamierzam zrobic oddzielne- analogicznie postąpiłem z Alfą Romeo. Aurelię opisze bardziej szczegółowo w najbliższym czasie.
Blog o motoryzacyjnej włoszczyźnie i nie tylko: http://www.fiergloo.pl/
Dużo o Alfa Romeo: http://www.alfaholicy.org/
Dużo o Alfa Romeo: http://www.alfaholicy.org/
Historia Lancii
Fajny opis, faktycznie w dużym skrócie, jedna rzecz do poprawki Lancia Flaminia nie Flamina