Lybra- wahacze przód
- Seth
- Klubowicz
- Posty: 1906
- Rejestracja: 22 maja 2007, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa-WI/WN/WPI
Re: Lybra- wahacze przód
jak dla mnie, to akurat zależy, kto im to zapakował - Valeo samo w sobie wahaczy nie robi, o ile dobrze pamiętam - także można kupić taniej pod nazwą producenta zapewne
ja obecnie jeżdżę na Teknorotach - wcześniej miałem w poprzednich samochodach i chwaliłem -teraz dopiero 1,5k za nimi - to o trwałości nie ma jeszcze co powiedzieć
firma turecka, pakuje np. dla Delphi
ja obecnie jeżdżę na Teknorotach - wcześniej miałem w poprzednich samochodach i chwaliłem -teraz dopiero 1,5k za nimi - to o trwałości nie ma jeszcze co powiedzieć
firma turecka, pakuje np. dla Delphi
http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl
były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje
Re: Lybra- wahacze przód
Mart27 pisze:te na allegro to Vema - raczej nie polecane...
zamówiłem TRW - 300 PLN za sztukę................podobno niezła jakość no i 2 razy taniej niż oryginały...zobaczymy - w przyszłym tygodniu operacja....
Słuchaj dalej takich doradców a nie wyrobisz na auto. U mnie wspomniany przez Ciebie wahacz jeździ już 2,5 roku dwa przeglądy już przeszedł, zrobiłem na nim lekko ponad 30 tyś i nic. Zawsze na przeglądach mówię wujkowi, że ma przodem targać na maXa bo muszę ludziom, którzy mają pojęcie przepłacać, udowodnić że się da spokojnie jeździć na czymś tańszym, na co wujek mówi mi milion historii o " frajerach" ( nie piję do Ciebie broń Boże ) co kupią nie wiadomo jakiej firmy i się podniecają, a potem przyjeżdżają bo awaria. Ale nie z powodu słabego materiału w owym "markowym" tylko z powodu myślenia: " że jak wsadził tam nie wiem co to myśli że przez dziury to leci "
W motoryzacji na różnych zakładach różne rzeczy widziałem, a poddostawców TRW, Valeo itp. ma tylu, że nawet nie wiecie, iż czasem to tańsze to owe markowe bez opakowania drogiej marki.
pozdrawiam
Re: Lybra- wahacze przód
Fakt, że coś jest produkowane w tej samej fabryce nie oznacza automatycznie, że jest takiej samej jakości. Dobre surowce kosztują, niektóre technologie produkcji również są drogie.Codee pisze:W motoryzacji na różnych zakładach różne rzeczy widziałem, a poddostawców TRW, Valeo itp. ma tylu, że nawet nie wiecie, iż czasem to tańsze to owe markowe bez opakowania drogiej marki.pozdrawiam
Dlatego nie dałbym ręki uciąć, że wahacze TRW i Vema, nawet jeśli byłyby wyprodukowane w tej samej fabryce - są identyczne..
Pozdrowienia z ziemi Połczyńskiej
Lybra SW '99 1.9 jtd,
Lybra SW '99 1.9 jtd,
Re: Lybra- wahacze przód
Nawet nie zdajesz sobie sprawy z tego co napisałeś, myślisz że jak można gdzieś zrobić oszczędności to się ich nie robi? Wysyłasz najlepszą próbkę produkcji, która wiesz, że na bank zostanie zaakceptowana i po sprawie.Sharuga pisze: Fakt, że coś jest produkowane w tej samej fabryce nie oznacza automatycznie, że jest takiej samej jakości. Dobre surowce kosztują, niektóre technologie produkcji również są drogie.
Dlatego nie dałbym ręki uciąć, że wahacze TRW i Vema, nawet jeśli byłyby wyprodukowane w tej samej fabryce - są identyczne..
Można byłoby doktorat pisać w tym temacie, co kto i gdzie, tylko po co? Właśnie ci oszczędzający wiedzą że dużo ludzi myśli jak Ty, i to wykorzystuje do bólu. To ma się zepsuć a nie być na wieki.
Stwierdzenie: " kiedyś korozję znalazłeś w nowym aucie tylko na tarczach chyba oddaje cały obraz mataczenia"
Fajnym przykładem niech będzie tu belka przód do Pandy 4x4 zrobiona z blachy bez ocynku - przecież to niemożliwe, a jednak prawda.
No nic ja wiem swoje, a każdy ma swój rozum i postępuje według swoich zasad.
pozdrawiam
- Sebastian
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 2573
- Rejestracja: 24 paź 2007, 0:00
- Imię: Sebastian
- Lokalizacja: DW
Re: Lybra- wahacze przód
Codee - Twoje zasady znamy, pamięć mamy dobrą.Codee pisze:No nic ja wiem swoje, a każdy ma swój rozum i postępuje według swoich zasad.
A do pytającego - kup jednak wyroby sygnowane znaczkiem TRW. Są po prostu znacznie trwalsze od innych wynalazków - ŻADNA Vema, Fast czy inny wyrób tego typu nie jest w stanie dorównać jakościowo oryginalnemu TRW. Wiem, bo swego czasu przetsetowałem te wynalazki u mnie na wsi. Zwróć uwagę tylko na jedno - zakupów dokonaj u znanego/sprawdzonego sprzedawcy. Znając nasze realia, to całkowicie możliwe może być 'podrabianie' tego typu części przez różnej maści dostawców/handlarzyków.
A tak BTW - nie potrzebuje ktoś wahaczy tylnych (z chyba wybitymi tulejami - do dokupienia), tych aluminiowych do Lybry SW?
Znalazłem kpl. w piwnicy i będę się musiał tego pozbyć, bo mi żonka żyć nie da za zajmowanie wolnej przestrzeni tym żelastwem .
jest: Yamaha FZS 600, Yamaha JogRR, Kymco Downtown 300i, Taczka Duster 1.3
było m.in.: Lancia Lybra 2.4 JTD Intensa, Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm, Lancia Ypsilon 1.2 16V (zygmunt zabrał)
było m.in.: Lancia Lybra 2.4 JTD Intensa, Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm, Lancia Ypsilon 1.2 16V (zygmunt zabrał)
Re: Lybra- wahacze przód
Idąc takim tokiem myślenia to nawet PT-91 zajedzieszCodee pisze: Ale nie z powodu słabego materiału w owym "markowym" tylko z powodu myślenia: " że jak wsadził tam nie wiem co to myśli że przez dziury to leci "
W ojca Lybrze, praktycznie większość rzeczy była wymieniana w zawieszeniu - z wyjątkiem amorów i paru pierdółek. Praktycznie wszystkie wymieniane części były marki TRW w tym wahacze, kilka innej firmy (nie pamiętam teraz jakiej ale tanio nie było) i łączniki stabilizatora były jakiejś zupełnie innej firmy (nie mówię że najtańsze, ale ani TRW ani inne markowe nie były dostępne, więc trzeba było brać te) i po ok. 25tys. km wszystko śmiga ok, ale łączniki powybijane i obecnie nadają się do wymiany.
Także, póki co ja obstaję przy wersji, że TRW jest po prostu lepsze
PS Wybaczcie mi brak znajomości konkretnych marek jeśli chodzi o części, ale ja widziałem tylko pudełka i fakturę za części, a następnie jak mechanik to montował, bo akurat ja z nią pojechałem
Volvo S60 R-Design D5
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
- Seth
- Klubowicz
- Posty: 1906
- Rejestracja: 22 maja 2007, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa-WI/WN/WPI
Re: Lybra- wahacze przód
ja akurat zgadzam się z Codee - wspomniany Teknorot kiedyś właśnie zaliczył wpadkę, pokazując fotki ze swojej fabryki na oficjalnej stronie - przy palecie z wahaczami stały pudełka do zapakowania... na zmianę Delphi i Teknorot - różnica w cenie... ok. dwukrotna
owszem, są niższej jakości podróbki, ale bardzo często jest dokładnie tak, że produkcja idzie taśmowo i tylko pudełko jest zmienione
owszem, są niższej jakości podróbki, ale bardzo często jest dokładnie tak, że produkcja idzie taśmowo i tylko pudełko jest zmienione
http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl
były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje
Re: Lybra- wahacze przód
Albo 2 różne linie produkcyjne.
Albo kryteria oceny sa tak wyskalowane że poza odpadem są jeszcze produkty niższej jakości które nie spełniają pewnych wymagań, ale które dają radę i sprzedaja je 2x taniej zamiast wyrzucać
Za jakość się panowie płaci, nikt normalny nie bedzie robil 10.000 wahaczy z czego 5.000 szt sprzeda za połowę ceny od tak for fun! Bullshit!
Ja w zeszłym roku wymieniłem na Lucky czy jakos tak...w tym miesiacu szykuje sie do ponownej wymiany wahaczy.....no dobra zaliczyłem krawężnik, można dywagować czy TRW by to wytrzymały czy nie.... no nic teraz kupie jednak TRW i się zobaczy.
Tak samo gumy drążka stabilizującego (Ted-gum) mechanik nie polecał, bo niska jakosc ale nic innego nie moglem dorwac na już...i co? I jajco wytrzymały ledwo co...
Dlatego teraz powkładam lepsze taile, jesli po roku czasu i 15.000 efekt bedzie ten sam, bede mógł z czystym sumieniem napisac NIE MA CO MONTOWAC DROZSZYCH TAILI, póki co twierdze ze ogólna opinia na temat TRW z kosmosu się nie wzieła i są to dobre wahacze.
Albo kryteria oceny sa tak wyskalowane że poza odpadem są jeszcze produkty niższej jakości które nie spełniają pewnych wymagań, ale które dają radę i sprzedaja je 2x taniej zamiast wyrzucać
Za jakość się panowie płaci, nikt normalny nie bedzie robil 10.000 wahaczy z czego 5.000 szt sprzeda za połowę ceny od tak for fun! Bullshit!
Ja w zeszłym roku wymieniłem na Lucky czy jakos tak...w tym miesiacu szykuje sie do ponownej wymiany wahaczy.....no dobra zaliczyłem krawężnik, można dywagować czy TRW by to wytrzymały czy nie.... no nic teraz kupie jednak TRW i się zobaczy.
Tak samo gumy drążka stabilizującego (Ted-gum) mechanik nie polecał, bo niska jakosc ale nic innego nie moglem dorwac na już...i co? I jajco wytrzymały ledwo co...
Dlatego teraz powkładam lepsze taile, jesli po roku czasu i 15.000 efekt bedzie ten sam, bede mógł z czystym sumieniem napisac NIE MA CO MONTOWAC DROZSZYCH TAILI, póki co twierdze ze ogólna opinia na temat TRW z kosmosu się nie wzieła i są to dobre wahacze.
QV...soon:)
- Seth
- Klubowicz
- Posty: 1906
- Rejestracja: 22 maja 2007, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa-WI/WN/WPI
Re: Lybra- wahacze przód
nie, to nie tak - to po prostu 5000 szt. idzie za cenę x2Za jakość się panowie płaci, nikt normalny nie bedzie robil 10.000 wahaczy z czego 5.000 szt sprzeda za połowę ceny od tak for fun!
a opinia, że lepsza marka - wiesz, opinia o tym, że VW jest dobrą marką też jest idzie to na tej samej zasadzie.
Zdziwiłbyś się, skąd te wszystkie części przychodzą i w co mogą być opakowane "w ramach umowy"
http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl
były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje
Re: Lybra- wahacze przód
JEDEN argument prosze dlaczego tylko 5000szt idzie za cene x2, a nie 10000 szt! jesli koszt produkcji jest taki sam! (czyt wiekszy zysk)Seth pisze:nie, to nie tak - to po prostu 5000 szt. idzie za cenę x2Za jakość się panowie płaci, nikt normalny nie bedzie robil 10.000 wahaczy z czego 5.000 szt sprzeda za połowę ceny od tak for fun!
a opinia, że lepsza marka - wiesz, opinia o tym, że VW jest dobrą marką też jest idzie to na tej samej zasadzie.
Zdziwiłbyś się, skąd te wszystkie części przychodzą i w co mogą być opakowane "w ramach umowy"
Skoro 10.000 szt jest warta 2x to cała seria bylaby po tyle sprzedana.
No chyba ze macie teorie spiskową że połowa jest pakowana w lepsze pudełka i marża wzrasta o 200%...
Ale w to nie uwierze bo sila sugestii nic nie pomorze, a opinia na temat wahaczy nie bierze sie z widzimisie tylko z rozmow z userami ktorzy musieli cos 2x wymieniac, z rozmow z mechanikami ktorzy polecaja lepsze itd itd.
QV...soon:)
- Seth
- Klubowicz
- Posty: 1906
- Rejestracja: 22 maja 2007, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa-WI/WN/WPI
Re: Lybra- wahacze przód
bo marka zamawia ileś sztuk u danego producenta.JEDEN argument prosze dlaczego tylko 5000szt idzie za cene x2, a nie 10000 szt! (czyt wiekszy zysk)
TRW zamawia u dowolnej chińskiej/tajwańskiej fabryki 5000 sztuk wahacza, który oni robią i proszą o opakowanie w ich pudełka - fabryka sprzedaje to po 20$ zarówno im, jak i innemu pośrednikowi i dalej:
TRW sprzedaje wahacz po 70$, a inny pośrednik po 50$ - fabryka więc zarabia tyle samo, a dalej jest różnicowana cenaNo chyba ze macie teorie spiskową że połowa jest pakowana w lepsze pudełka i marża wzrasta o 200%...
w drugą stronę działa to dokładnie to samo - nasza firma ma swój brand i zamawia od producentów (czasem mniej, a czasem bardziej) uznanych towar, i każe go zapakować w nasz brand
i potem towar wysokiej jakości z uznaną marką producenta kosztuje 200zł, a nasz, dokładnie taki sam, 150 - na niższej marży i z dużymi rabatami
bo oczywiście nie wspominam o tak ekstremalnych przypadkach, jak chińskie manufaktury zegarków, które na zlecenie Szwajcarów składają 1500 sztuk limitowanej serii, a następnie z pozostałych części robią kolejne bo i takie znam przypadki
http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl
były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje
Re: Lybra- wahacze przód
No to polećcie jakieś dobre wahacze na przód do Lybry, skoro wszystko to samo, a rózni się tylko pudełkiem.
Pytam poważnie na dniach będę wymieniał, planowałem TRW...
Pytam poważnie na dniach będę wymieniał, planowałem TRW...
QV...soon:)
- Seth
- Klubowicz
- Posty: 1906
- Rejestracja: 22 maja 2007, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa-WI/WN/WPI
Re: Lybra- wahacze przód
ja Ci polecę, jak przetestuję bo nie "wszystko" ale tylko sporo jest takie same
Vemę miałem w starej Delcie i nie polecam.
Teraz mam komplet Teknorot + TRW (końcówki drążków, nie miałem u siebie w firmie) - zmienione miesiąc temu, więc nie mogę nic powiedzieć na razie
na pewno bym się trzymał z daleka od Valeo/Delphi i innych "globalnych" firm, które w 90% pakują
że się tak z ciekawości zapytam, po ile masz TRW?
Vemę miałem w starej Delcie i nie polecam.
Teraz mam komplet Teknorot + TRW (końcówki drążków, nie miałem u siebie w firmie) - zmienione miesiąc temu, więc nie mogę nic powiedzieć na razie
na pewno bym się trzymał z daleka od Valeo/Delphi i innych "globalnych" firm, które w 90% pakują
że się tak z ciekawości zapytam, po ile masz TRW?
http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl
były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12270
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: Lybra- wahacze przód
U mnie pierwsze TRW wytrzymały ok. 80kkm prawy i ok. 90kkm lewy. Na drugich od poprzedniej wymiany zrobiłem już odpowiednio 40kkm i 30kkm. Innych nie miałem.