Przeróbka reduktora KME SILVER
- larry123
- Klubowicz
- Posty: 939
- Rejestracja: 01 wrz 2005, 0:00
- Lokalizacja: Warszawa-Bródno-Białołęka
- Kontakt:
Przeróbka reduktora KME SILVER
http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=4597
bardzo polecam przeróbkę reduktora z forum lpg, mam taką od dwóch lat w 2.4 vis i namawiam wszystkie osoby,które mają problemy z lpg aby zastanowiły się nad taką przeróbką. Poprawia dynamikę, podczas jazdy, wyprzedzania, ogólnie mówiąc bardzo fajna sprawa.
bardzo polecam przeróbkę reduktora z forum lpg, mam taką od dwóch lat w 2.4 vis i namawiam wszystkie osoby,które mają problemy z lpg aby zastanowiły się nad taką przeróbką. Poprawia dynamikę, podczas jazdy, wyprzedzania, ogólnie mówiąc bardzo fajna sprawa.
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11975
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Przeróbka reduktora KME SILVER
Niestety aby przeczytać ten temat trzeba się zalogować na forum LPG
- stabraf
- Administrator
- Posty: 8477
- Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Przeróbka reduktora KME SILVER
Pozwolę sobie zacytowac :
Jak przerabiać reduktor,
Rozwiercenie kanałów zasilających wiertłem 6mm na wzór Golda
http://img213.yfrog.com/i/reduktor001.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false; http://yfrog.com/1nreduktor002j" onclick="window.open(this.href);return false; http://yfrog.com/efreduktor003j" onclick="window.open(this.href);return false; http://yfrog.com/09reduktor013j" onclick="window.open(this.href);return false;
Zrobienie nowego kanału fazy lotnej do pomiaru ciśnienia poprzez wywierceniem wiertłem 10mm
http://yfrog.com/50reduktor004j" onclick="window.open(this.href);return false; http://yfrog.com/2mreduktor005j" onclick="window.open(this.href);return false; http://yfrog.com/0sreduktor006j" onclick="window.open(this.href);return false;
Teraz śruba(zawór) klucz 27 ma 6otworków 5 trzeba zaślepić poprzez zalutowanie(zaklejenie) tylko jeden otwór zostawiamy który wychodzi w stronę otworu w obudowie gdzie gaz przechodzi do grzania, ten otwór rozwierciłem wiertłem 6mm a później na połowę głębokości wiertłem 8mm
http://yfrog.com/j9reduktor007j" onclick="window.open(this.href);return false; http://yfrog.com/04reduktor009j" onclick="window.open(this.href);return false; http://yfrog.com/2rreduktor011j" onclick="window.open(this.href);return false;
Teraz składanie i zaklejanie poxipolem
otwór ten należy zakleić http://yfrog.com/1greduktor012j" onclick="window.open(this.href);return false; http://yfrog.com/07reduktor014j" onclick="window.open(this.href);return false;
teraz składamy widok śruby z rurką miedzianą 8mm co było wcześniej widać
http://img514.yfrog.com/i/reduktor015.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
i zaklejenie tego klejem
http://yfrog.com/evreduktor016j" onclick="window.open(this.href);return false; http://yfrog.com/jdreduktor017j" onclick="window.open(this.href);return false; http://yfrog.com/jureduktor018j" onclick="window.open(this.href);return false;
I teraz zostaje poskładanie
Kappa 2.0 turbo 20v, sedan '99, 220 pajaców;)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Re: Przeróbka reduktora KME SILVER
A po co to zakładać i przerabiać za pomocą wiertła i poxipolu . Założyłem do swojej hundy Landi renzo omegas na białych medach z najlepszym reduktorem i ma to działać bez mojej ingerencji .
Re: Przeróbka reduktora KME SILVER
to takie samo pytanie ,jak : po co zakladac kompresor do Kappy 2.0 - lepiej sprzedac ja i kupic 3.0bufi pisze:A po co to zakładać i przerabiać za pomocą wiertła i poxipolu . Założyłem do swojej hundy Landi renzo omegas na białych medach z najlepszym reduktorem i ma to działać bez mojej ingerencji .
co do samej przerobki ,to odkad kupilem silvera i go rozkrecilem to widze ,ze przerobka cudow nie sprawi ,
chyba najwieksza roznica bedzie w tym ,ze membrana wytrzyma znacznie wiekszy przebieg ,bo bedzie omywana cieplym gazem ,a nie zimnym rozprezajacym sie ,
z tego samego wzgledu zwiekszy sie czulosc parownika na podcisnienie z kolektora ,
ale odrazu wyrokuje ,ze nie ma sensu zaklejac dziorki na dole komory rozpreznej (ktora przestaje nia byc) i mozna ja powiekszyc zamiast wiercic ta naprzeciw wylotu ,
co prawda trzeba przy tym gimnastyki ,wiec znacznie latwiej wywiercic druga dziorke,
samo klejenie tez profesjonalne nie jest ,zwlaszcza ,ze nie potrzeba tam niebywałej szczelnosci ,
swoja przerobke mam zamiar oprzec na lutowaniu elementow mosieznych i miedzianych
- larry123
- Klubowicz
- Posty: 939
- Rejestracja: 01 wrz 2005, 0:00
- Lokalizacja: Warszawa-Bródno-Białołęka
- Kontakt:
Re: Przeróbka reduktora KME SILVER
reduktory LR, podobno są ok i mierzą ciśnienie na wylocie reduktora, jak wskazana przeróbka KME,bufi pisze: ... jej hundy Landi renzo omegas na białych medach z najlepszym reduktorem i ma to działać bez mojej ingerencji .
reduktor LR cena około 750 - 800 zł
kme silver cena ok. 270 zł.
Wkleiłem tę przeróbkę na forum ponieważ uważam że
- reduktory kme są bardziej popularne niż LR,
- cena koledzy cena, nikt nie pitoli się z LPG z miłości do tego paliwa, a raczej z miłości do swojego portfela.
- sam mam taką przeróbkę i mogę ją polecić z całego serca do kappy - po przeróbce błąd silnika odchodzi w zapomnienie, no chyba że kleknie wtrysk lpg, czujnik ciśnienia, są zapchane filtry, itp
Co do stwierdzenia "... bez mojej ingerencji ..." , kolego instalacja lpg to dodatkowy element auta, który może się popsuć, ale ma tę zaletę że potrawie go naprawić, za nie dużą kasę w garażu przy piwku. Dlatego zawsze będę wolał naprawiać lub wymieniać części eksploatacyjne instalacji za grosze niż bawić się z Dieslem.
Re: Przeróbka reduktora KME SILVER
larry123 pisze: Dlatego zawsze będę wolał naprawiać lub wymieniać części eksploatacyjne instalacji za grosze niż bawić się z Dieslem.
po rocznym użytkowaniu desela cholerka zaczynam żałować że nie kupiłem kolejnej benzyny w gazie
Lancia Phedra 2.0 desel...Auto na codzien mojej zonki
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki
Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki
Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd
- Gros
- Klubowicz
- Posty: 2700
- Rejestracja: 22 maja 2011, 19:44
- Imię: BogdanA
- Lokalizacja: Osterode -Mazury Zachodnie
Re: Przeróbka reduktora KME SILVER
Przemek ale nie czuł byś pięknego zapachu spalin dieslaprzemas81 pisze:larry123 pisze: Dlatego zawsze będę wolał naprawiać lub wymieniać części eksploatacyjne instalacji za grosze niż bawić się z Dieslem.
po rocznym użytkowaniu desela cholerka zaczynam żałować że nie kupiłem kolejnej benzyny w gazie
A czasem na opałówce można przegonić też zapach jest piękny
Re: Przeróbka reduktora KME SILVER
gros pisze:Przemek ale nie czuł byś pięknego zapachu spalin dieslaprzemas81 pisze:larry123 pisze: Dlatego zawsze będę wolał naprawiać lub wymieniać części eksploatacyjne instalacji za grosze niż bawić się z Dieslem.
po rocznym użytkowaniu desela cholerka zaczynam żałować że nie kupiłem kolejnej benzyny w gazie
A czasem na opałówce można przegonić też zapach jest piękny
Jak zwał tak zwał ,nastepny juz desel chyba nie będzie a to co ma do zaoferowania Larry 123 zawsze biorę pod uwage
Lancia Phedra 2.0 desel...Auto na codzien mojej zonki
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki
Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki
Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd