Przeróbka reduktora KME SILVER

Problemy, porady i opinie dotyczące LPG w Naszych Lanciach
Awatar użytkownika
larry123
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 939
Rejestracja: 01 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa-Bródno-Białołęka
Kontakt:

Przeróbka reduktora KME SILVER

Post autor: larry123 » 19 gru 2010, 10:37

http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=4597

bardzo polecam przeróbkę reduktora z forum lpg, mam taką od dwóch lat w 2.4 vis i namawiam wszystkie osoby,które mają problemy z lpg aby zastanowiły się nad taką przeróbką. Poprawia dynamikę, podczas jazdy, wyprzedzania, ogólnie mówiąc bardzo fajna sprawa. :)

Awatar użytkownika
topcio
Prezes Lancia Klub Polska
Prezes Lancia Klub Polska
Posty: 11975
Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie

Re: Przeróbka reduktora KME SILVER

Post autor: topcio » 19 gru 2010, 10:44

Niestety aby przeczytać ten temat trzeba się zalogować na forum LPG :(
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Obrazek

Awatar użytkownika
stabraf
Administrator
Administrator
Posty: 8477
Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Przeróbka reduktora KME SILVER

Post autor: stabraf » 19 gru 2010, 14:43

Pozwolę sobie zacytowac :
Jak przerabiać reduktor,
Rozwiercenie kanałów zasilających wiertłem 6mm na wzór Golda
http://img213.yfrog.com/i/reduktor001.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false; http://yfrog.com/1nreduktor002j" onclick="window.open(this.href);return false; http://yfrog.com/efreduktor003j" onclick="window.open(this.href);return false; http://yfrog.com/09reduktor013j" onclick="window.open(this.href);return false;


Zrobienie nowego kanału fazy lotnej do pomiaru ciśnienia poprzez wywierceniem wiertłem 10mm
http://yfrog.com/50reduktor004j" onclick="window.open(this.href);return false; http://yfrog.com/2mreduktor005j" onclick="window.open(this.href);return false; http://yfrog.com/0sreduktor006j" onclick="window.open(this.href);return false;
Teraz śruba(zawór) klucz 27 ma 6otworków 5 trzeba zaślepić poprzez zalutowanie(zaklejenie) tylko jeden otwór zostawiamy który wychodzi w stronę otworu w obudowie gdzie gaz przechodzi do grzania, ten otwór rozwierciłem wiertłem 6mm a później na połowę głębokości wiertłem 8mm
http://yfrog.com/j9reduktor007j" onclick="window.open(this.href);return false; http://yfrog.com/04reduktor009j" onclick="window.open(this.href);return false; http://yfrog.com/2rreduktor011j" onclick="window.open(this.href);return false;

Teraz składanie i zaklejanie poxipolem
otwór ten należy zakleić http://yfrog.com/1greduktor012j" onclick="window.open(this.href);return false; http://yfrog.com/07reduktor014j" onclick="window.open(this.href);return false;

teraz składamy widok śruby z rurką miedzianą 8mm co było wcześniej widać
http://img514.yfrog.com/i/reduktor015.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;

i zaklejenie tego klejem
http://yfrog.com/evreduktor016j" onclick="window.open(this.href);return false; http://yfrog.com/jdreduktor017j" onclick="window.open(this.href);return false; http://yfrog.com/jureduktor018j" onclick="window.open(this.href);return false;

I teraz zostaje poskładanie

Awatar użytkownika
bufi
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2324
Rejestracja: 09 paź 2008, 0:00
Lokalizacja: Olkusz

Re: Przeróbka reduktora KME SILVER

Post autor: bufi » 19 gru 2010, 23:35

A po co to zakładać i przerabiać za pomocą wiertła i poxipolu . Założyłem do swojej hundy Landi renzo omegas na białych medach z najlepszym reduktorem i ma to działać bez mojej ingerencji .

KGB
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1456
Rejestracja: 17 sty 2009, 0:00
Lokalizacja: Ełk/wawa

Re: Przeróbka reduktora KME SILVER

Post autor: KGB » 20 gru 2010, 16:32

bufi pisze:A po co to zakładać i przerabiać za pomocą wiertła i poxipolu . Założyłem do swojej hundy Landi renzo omegas na białych medach z najlepszym reduktorem i ma to działać bez mojej ingerencji .
to takie samo pytanie ,jak : po co zakladac kompresor do Kappy 2.0 - lepiej sprzedac ja i kupic 3.0 :lol:

co do samej przerobki ,to odkad kupilem silvera i go rozkrecilem to widze ,ze przerobka cudow nie sprawi ,
chyba najwieksza roznica bedzie w tym ,ze membrana wytrzyma znacznie wiekszy przebieg ,bo bedzie omywana cieplym gazem ,a nie zimnym rozprezajacym sie ,
z tego samego wzgledu zwiekszy sie czulosc parownika na podcisnienie z kolektora ,
ale odrazu wyrokuje ,ze nie ma sensu zaklejac dziorki na dole komory rozpreznej (ktora przestaje nia byc) i mozna ja powiekszyc zamiast wiercic ta naprzeciw wylotu ,
co prawda trzeba przy tym gimnastyki ,wiec znacznie latwiej wywiercic druga dziorke,

samo klejenie tez profesjonalne nie jest ,zwlaszcza ,ze nie potrzeba tam niebywałej szczelnosci ,
swoja przerobke mam zamiar oprzec na lutowaniu elementow mosieznych i miedzianych

Awatar użytkownika
larry123
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 939
Rejestracja: 01 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa-Bródno-Białołęka
Kontakt:

Re: Przeróbka reduktora KME SILVER

Post autor: larry123 » 09 sty 2011, 18:58

bufi pisze: ... jej hundy Landi renzo omegas na białych medach z najlepszym reduktorem i ma to działać bez mojej ingerencji .
reduktory LR, podobno są ok i mierzą ciśnienie na wylocie reduktora, jak wskazana przeróbka KME,
reduktor LR cena około 750 - 800 zł
kme silver cena ok. 270 zł.

Wkleiłem tę przeróbkę na forum ponieważ uważam że
- reduktory kme są bardziej popularne niż LR,
- cena :) koledzy cena, nikt nie pitoli się z LPG z miłości do tego paliwa, a raczej z miłości do swojego portfela.
- sam mam taką przeróbkę i mogę ją polecić z całego serca do kappy - po przeróbce błąd silnika odchodzi w zapomnienie, no chyba że kleknie wtrysk lpg, czujnik ciśnienia, są zapchane filtry, itp

Co do stwierdzenia "... bez mojej ingerencji ..." , kolego instalacja lpg to dodatkowy element auta, który może się popsuć, ale ma tę zaletę że potrawie go naprawić, za nie dużą kasę w garażu przy piwku. Dlatego zawsze będę wolał naprawiać lub wymieniać części eksploatacyjne instalacji za grosze niż bawić się z Dieslem.

przemas81
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2299
Rejestracja: 11 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Chojnice/Hünxe
Kontakt:

Re: Przeróbka reduktora KME SILVER

Post autor: przemas81 » 09 sty 2011, 20:12

larry123 pisze: Dlatego zawsze będę wolał naprawiać lub wymieniać części eksploatacyjne instalacji za grosze niż bawić się z Dieslem.


po rocznym użytkowaniu desela cholerka zaczynam żałować że nie kupiłem kolejnej benzyny w gazie :-?
Lancia Phedra 2.0 desel...Auto na codzien mojej zonki
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki

Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd

Awatar użytkownika
Gros
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2700
Rejestracja: 22 maja 2011, 19:44
Imię: BogdanA
Lokalizacja: Osterode -Mazury Zachodnie

Re: Przeróbka reduktora KME SILVER

Post autor: Gros » 09 sty 2011, 20:43

przemas81 pisze:
larry123 pisze: Dlatego zawsze będę wolał naprawiać lub wymieniać części eksploatacyjne instalacji za grosze niż bawić się z Dieslem.


po rocznym użytkowaniu desela cholerka zaczynam żałować że nie kupiłem kolejnej benzyny w gazie :-?
Przemek ale nie czuł byś pięknego zapachu spalin diesla :lol:
A czasem na opałówce można przegonić też zapach jest : yesyes : piękny
:lol: : gafa : :bitwa:

przemas81
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2299
Rejestracja: 11 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Chojnice/Hünxe
Kontakt:

Re: Przeróbka reduktora KME SILVER

Post autor: przemas81 » 09 sty 2011, 21:12

gros pisze:
przemas81 pisze:
larry123 pisze: Dlatego zawsze będę wolał naprawiać lub wymieniać części eksploatacyjne instalacji za grosze niż bawić się z Dieslem.


po rocznym użytkowaniu desela cholerka zaczynam żałować że nie kupiłem kolejnej benzyny w gazie :-?
Przemek ale nie czuł byś pięknego zapachu spalin diesla :lol:
A czasem na opałówce można przegonić też zapach jest : yesyes : piękny


Jak zwał tak zwał ,nastepny juz desel chyba nie będzie a to co ma do zaoferowania Larry 123 zawsze biorę pod uwage
Lancia Phedra 2.0 desel...Auto na codzien mojej zonki
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki

Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: LPG :::”