Kappa - klocki Magneti Marelli

Awatar użytkownika
stabraf
Administrator
Administrator
Posty: 8477
Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Kappa - klocki Magneti Marelli

Post autor: stabraf » 18 paź 2010, 17:51

cool_r pisze:Duży wpływ na żywotność klocków ma styl jazdy kierowcy, czy ktoś się zemną nie zgodzi?
Częste hamowanie silnikiem wystarcza ;)

Awatar użytkownika
volf
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4019
Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: powiat Bełchatów

Re: Kappa - klocki Magneti Marelli

Post autor: volf » 18 paź 2010, 21:12

Ja przejechałem na nich też kolo 65kkm (od momentu zakupu auta), teraz już się kończą, tarcze zresztą też. Moim zdaniem do normalnej jazdy są jak najbardziej ok.
KAPPA TDS & JTD

Polej
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2432
Rejestracja: 09 lut 2010, 16:45
Imię: Marcin
Lokalizacja: podkarpacie

Re: Kappa - klocki Magneti Marelli

Post autor: Polej » 18 paź 2010, 22:14

pytam z ciekawości: jak trzeba jeździć, żeby zajechać klocki ( i nawet tarcze) w 15tyś km?? Nie mówię o sporcie wyczynowym...
Kurcze, zmiażdżyło mnie to, sory.
Lancia Kappa 2.0 20V
Saab 9-5 2.8 Turbo6 XWD

Awatar użytkownika
cool_r
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 219
Rejestracja: 21 lip 2009, 18:13
Lokalizacja: Ostrołeka

Re: Kappa - klocki Magneti Marelli

Post autor: cool_r » 18 paź 2010, 22:21

No właśnie klocki to pal je licho ale tarcze ciekawe no chyba że z chińskiej fabryki prosto z pola ryżowego one pochodzą
LanciA_K_2.0_vis'99+BOMBA
www.WreckedExotics.com <-----łezka w oQ jak nic

Awatar użytkownika
lulu85
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1390
Rejestracja: 09 cze 2009, 21:31
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kappa - klocki Magneti Marelli

Post autor: lulu85 » 19 paź 2010, 1:18

Polej pisze:pytam z ciekawości: jak trzeba jeździć, żeby zajechać klocki ( i nawet tarcze) w 15tyś km?? Nie mówię o sporcie wyczynowym...
Kurcze, zmiażdżyło mnie to, sory.
Wystarczy że hamujesz tylko lewą nogą a prawa gaz tylko 0-1 do odcięcia i wystarcza kilkanaście / dziesiąt godzin tygodniowo. Automat też robi swoje, w końcu nie po to jest żeby wajhą machać +/-
Koło dwumasowe też już do wymiany jest - przebieg 102 tyś. km.
Jak ktoś nie wierzy - to niech uwierzy - mój daleki poprzednik wypracował zwyżkę na polisy przez ciągłe dzwony i auta do kasacji. Obecna polisa za OC+AC+NW = 10.900 rok /rok

zresztą.. Szkoda gadać.
Mój kolega krew wozi Skodą Octavią i ten sam temat.
Zależy co kto w życiu robi i tyle
Były :
Kappa TDS, Kappa 2.0 20vt, Kappa JTD

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Re: Kappa - klocki Magneti Marelli

Post autor: Nat » 19 paź 2010, 15:54

lulu85 pisze:Wystarczy że hamujesz tylko lewą nogą a prawa gaz tylko 0-1 do odcięcia i wystarcza kilkanaście / dziesiąt godzin tygodniowo. Automat też robi swoje, w końcu nie po to jest żeby wajhą machać +/-
W trybie S automat hamuje silnikiem.
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i hamulce”