Thema - sprawdzanie i regulacja TPS
-
- Klubowicz
- Posty: 2136
- Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Thema - sprawdzanie i regulacja TPS
Witam
Szukałem podobnego tematu, ale nie znalazłem. Nie wiem jak sprawdzić oraz poprawnie ustawić TPS w Themie Wtrysk L-Tronik. Może ktoś ma jakiś manual.
POzdrawiam
Szukałem podobnego tematu, ale nie znalazłem. Nie wiem jak sprawdzić oraz poprawnie ustawić TPS w Themie Wtrysk L-Tronik. Może ktoś ma jakiś manual.
POzdrawiam
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (dawca), Kappa 2.0 SW wel gruz ,Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V Peugeot 206 cc
-
- Klubowicz
- Posty: 2136
- Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Re: Thema sprawdzanie i regulacja TPS
Wyjąłem czujnik przy sprawdzaniu z odpiętą wtyczką nie ma przejścia, sprawdzałem w różnych położeniach i nic.
Numer czujnika bosch 0 280 120 307
Oznaczenie styków 3,18,2
Pozdrawaim
Numer czujnika bosch 0 280 120 307
Oznaczenie styków 3,18,2
Pozdrawaim
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (dawca), Kappa 2.0 SW wel gruz ,Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V Peugeot 206 cc
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 12049
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Thema sprawdzanie i regulacja TPS
A czy on nie jest ON/OFF czyli zamknięta/otwarta przepustnica? Tak czy inaczej jak nie ma przejścia to jest do kitu.
-
- Klubowicz
- Posty: 2136
- Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Re: Thema - sprawdzanie i regulacja TPS
No i wszystko się wyjaśniło nie jest to typowy TPS ze zmienną rezystancją.
Składa się tylko z pary styków (przepustnica otwarta). I mikroswitcha (przepustnica zamknięta). W moim przypadku switch jest uszkodzony a styki brudne.
Poniżej foto rozebranego TPS
Składa się tylko z pary styków (przepustnica otwarta). I mikroswitcha (przepustnica zamknięta). W moim przypadku switch jest uszkodzony a styki brudne.
Poniżej foto rozebranego TPS
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (dawca), Kappa 2.0 SW wel gruz ,Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V Peugeot 206 cc
Re: Thema - sprawdzanie i regulacja TPS
Switch kupisz w sklepie elektronicznym, styki na blaszkach oczyścić i wyszlifować papierkiem wodnym 500, 800 i będzie grało dalej.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- Mariusz91
- Klubowicz
- Posty: 2740
- Rejestracja: 08 cze 2007, 0:00
- Skype: Mariusz8.32
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Kraków
Re: Thema - sprawdzanie i regulacja TPS
Zastanawiam się jak jest z jego regulacją, bo jak wiadomo ma otwory nerkowe którymi można go regulować, chyba że są one tylko po to by switch był wciśnięty na zamkniętej przepustnicy
Lancia Thema 2.0 16v Turbo LX <--- Miss Zlotu Muszyna 2014 / V-ce-Miss Zlotu Topornia 2015 / Miss Zlotu Zwierzyń 2016 / II V-ce-Miss Zlotu 2018
Lancia Y10 "Lila" 1.1 8v <-- II V-ce Miss Zlotu Muszyna 2014 / II V-ce Miss Zlotu Topornia 2015
Łada Niva <---- Prace Twają!
Moja Była
Lancia Thema 2.0 16v 90'
Lancia Y10 "Lila" 1.1 8v <-- II V-ce Miss Zlotu Muszyna 2014 / II V-ce Miss Zlotu Topornia 2015
Łada Niva <---- Prace Twają!
Moja Była
Lancia Thema 2.0 16v 90'
-
- Klubowicz
- Posty: 2136
- Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Re: Thema - sprawdzanie i regulacja TPS
Switch już wymieniłem, jutro zamontuje i zobaczymy.Mariusz91 pisze:Zastanawiam się jak jest z jego regulacją, bo jak wiadomo ma otwory nerkowe którymi można go regulować, chyba że są one tylko po to by switch był wciśnięty na zamkniętej przepustnicy
Tak jak napisałeś na zamkniętej switch ma być wciśnięty, po minimalnym wciśnięciu gazu się rozwiera słychać charakterystyczne klik, te otwory nerkowe mają tak dużą regulacje, że w skrajnym położeniu przy wciśniętym switchu można minimalnie otworzyć przepustnice.
Pozdrawiam
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (dawca), Kappa 2.0 SW wel gruz ,Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V Peugeot 206 cc