Witajcie!
Jestem świeżo po zakupie lyberki. Wkrótce wybieram sie na wakacje i pomyślałem, że warto by było ją jeszcze przed wyjazdem zagazować.
Niestety mam na to ledwo 2 tygodnie.
Także muszę zgłębić temat dość szybko i wybrać odpowiednią instalację i zakład.
Zatem jestem zdany na waszą pomoc:)
W grę wchodzi instalacja za około 2300zł. Zatem mowa chyba o sekwencji STAG (są jakieś podobne)?
Jakie komponenty trzeba dobrać? Nie znam się na tym kompletnie a podobno duże znaczenie ma wybór tych z lepszej półki.
Słyszałem, że dużo ważniejsze od samej instalacji jest zakład w którym się ją założy i od tego głównie zależy jej niezawodność.
Czy możecie polecić jakąś firmę-najlepiej w Krakowie lub w pobliżu? Mile widziane komentarze klientów.
jaka butla wejdzie do koła zapasowego? 40-50l?
Postaram się nadrobić zaległości na tym forum i na jakimś stricte gazownicznym. ale znając życie odkopując stare tematy nie znajdę wyczerpujących odpowiedzi.
Dlatego bardzo was proszę o pomoc.
lybra 1.6 2001. Wybór i montaż sekwencji Kraków i okolice
Re: lybra 1.6 2001. Wybór i montaż sekwencji Kraków i okolic
Polecanie kogokolwiek to straszne ryzyko bo ktoś może być świetny, zrobi 100 samochodów dobrze, a na Twoim mu się ręka powinie i do kogo będą pretensje?
Zobacz tu:
Ja też mam zakładaną u niego instalkę i jeżdżę tam na przeglądy.
Zobacz tu:
Ja też mam zakładaną u niego instalkę i jeżdżę tam na przeglądy.
Pozdrawiam
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
Re: lybra 1.6 2001. Wybór i montaż sekwencji Kraków i okolic
1) Butla w kole u mnie zmieściła się jak dobrze pamiętam - 51 litrów (wchodzi około 44 litrów).
I nic nie wystaje, podłoga jest równa.
2) Sterownik - polecam STAG4, gdyż ma wszystko co potrzeba do naszego silnika i jest mały. Idealnie mieści się między akumulatorem, a silnikiem tutaj gdzie jest komputer od silnika.
3) Reduktor - zadbaj, aby wstawili dobry. Ważne, aby miał zapas mocy tylko uważaj bo np. Tomasetto które niby są do 120HP sprawdzają się w silnikach do 90HP. Na forum STAGa możesz znaleźć listę polecanych reduktorów.
Polecany jest Zavoli Zeta z tego względu, że dobrze trzyma ciśnienie.
4) Wtryski - ja mam Valteka (czerwone, 3Ohm) i pracują dobrze, ale ogólnie polecają Magic Jet, Matrixy. Na forum staga znajdziesz też listę polecanych wtrysków.
5) Reszta osprzętu jest uzależniona od sterownika więc tutaj raczej nie zamiesza
Ważny aby zamontował dobry osprzęt od niego będzie dużo zależeć.
Przy sekwencji ważne, aby wymieniać filtr fazy lotnej co 10 tys. km.
Możesz pokusić się o zamontowanie wariator (wyprzedzenie zapłonu). Cena około 200zł.
Można odczuć ciut lepszą dynamikę silnika i mniejsze spalanie. Najlepiej niech gazownik zamontuje to, zrób trasę. Jak nie odczujesz różnicy oddaj
I nic nie wystaje, podłoga jest równa.
2) Sterownik - polecam STAG4, gdyż ma wszystko co potrzeba do naszego silnika i jest mały. Idealnie mieści się między akumulatorem, a silnikiem tutaj gdzie jest komputer od silnika.
3) Reduktor - zadbaj, aby wstawili dobry. Ważne, aby miał zapas mocy tylko uważaj bo np. Tomasetto które niby są do 120HP sprawdzają się w silnikach do 90HP. Na forum STAGa możesz znaleźć listę polecanych reduktorów.
Polecany jest Zavoli Zeta z tego względu, że dobrze trzyma ciśnienie.
4) Wtryski - ja mam Valteka (czerwone, 3Ohm) i pracują dobrze, ale ogólnie polecają Magic Jet, Matrixy. Na forum staga znajdziesz też listę polecanych wtrysków.
5) Reszta osprzętu jest uzależniona od sterownika więc tutaj raczej nie zamiesza
Ważny aby zamontował dobry osprzęt od niego będzie dużo zależeć.
Przy sekwencji ważne, aby wymieniać filtr fazy lotnej co 10 tys. km.
Możesz pokusić się o zamontowanie wariator (wyprzedzenie zapłonu). Cena około 200zł.
Można odczuć ciut lepszą dynamikę silnika i mniejsze spalanie. Najlepiej niech gazownik zamontuje to, zrób trasę. Jak nie odczujesz różnicy oddaj
Lybra 1.6 jako auto do dojazdów do pracy.
Zajrzyjna Fiat Klub Polska
Zajrzyjna Fiat Klub Polska