Na co zwrócić uwagę podczas oględzin Thesis 2.4 jtd 20v z automatem ?
Ile ma mieć kluczyków?
Mają być karty kodowe?
Czemu się przyglądnąć??
Jakie to auto ma bolączki??
Piszcie o wszystkim co wiecie...
Thesis 2.4 jtd... na co zwracac uwagę?
Moderator: stabraf
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 72
- Rejestracja: 28 lut 2009, 0:00
- Lokalizacja: Zach-pom
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: Thesis 2.4 jtd... na co zwracac uwagę?
Jesteś znad morza - skontaktuj się z użytkownikiem Maryjan- też Pomorzaninem, który przeszedł ścieżkę długotrwałych poszukiwań idealnej Thesis zakończoną, wydaje się, sukcesem. Co prawda silnik inny, ale akurat jeśli chodzi o silnik, to podpowiedzi masz na forum mnóstwo.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Re: Thesis 2.4 jtd... na co zwracac uwagę?
Zasadniczo wystarczą Ci 2 Oczywiście możesz dorobić ))))KrzychuKrzys pisze: Ile ma mieć kluczyków?
Zasadniczo mają ale jak masz kserówkę z kartami to tez Ci wystarczy.KrzychuKrzys pisze: Mają być karty kodowe?
Proponuje całej linii jest prześlicznaKrzychuKrzys pisze: Czemu się przyglądnąć??
A tak serio. Obejrzyj czy nie łapie korozji na masce/klapie tylnej i innym styku lakier/chrom
Resztę znajdziesz w innych postach które są na forum.
No stary encyklopedia by się zrobiła )))KrzychuKrzys pisze:Jakie to auto ma bolączki??
Piszcie o wszystkim co wiecie...
Korozja,
Stosunkowo słabe sprzegło (Ciebie to nie dotyczy),
Okablowanie rodem z Marsa-pęka i generuje tym sporo usterek,
Padające turbiny (ale nie częściej niż w innych dieslach)
Duże zapotrzebowanie na prąd (czytaj akumulator jak dzwon konieczny od 95A minimum).
Drogie części (Ale to już norama w autach tej klasy).
Upierdliwości w postaci awarii klamek. Kruszenia się plastików w schowkach.
Brak polskich map w nawigacji
Trudny dostęp do oprogramowania fabrycznego ( gdy nie ma płyty setup)
System audio nie czyta wielu płyt nagrywanych (gdy jest wyeksploatowany)
[/quote]
Ale spoko jak masz tą wersję co piszesz większość bolączek pewnie Cię ominie. Czego Ci życzę i pozdrawiam !
Pozdrawiam
Michael G
W każdej kobiecie jest Lancii dwie trzecie.Były: Thema 2.0 16V 155 KM,Kappa 2,4 JTD 136 KM, Wiśniowy Thesis 2,4 JTD 150 KM Tereską zwany
Michael G
W każdej kobiecie jest Lancii dwie trzecie.Były: Thema 2.0 16V 155 KM,Kappa 2,4 JTD 136 KM, Wiśniowy Thesis 2,4 JTD 150 KM Tereską zwany