w tym silniku jest jeszcze czujnik fazy ,ktory dziala tak samo jak PWK,
kazde padniety czujnik (oprocz PWK) na pracujacym silniku bedzie zglaszal bledy ,na zalaczonym zaplonie i niepracujacym silniku komp zglasza blad PWK ,
trzeba podpiac pod komputer diagnostyczny i bedzie wiadomo jaki czujnik padl
1,8 16V - w jaki sposób sterownik sprawdza że silnik pracuje
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 15
- Rejestracja: 30 cze 2009, 22:29
- Lokalizacja: Międzyrzecz
Odp: w jaki sposób sterownik...
Normalnie jak bym czytała o swoim aucie.
A nie może być czasami połączenie dwóch sygnałów niemalże od siebie zależnych tzn. sonda lambda bo kiedy silnik pracuje to tylko wtedy jest sygnał z tego elementu (odpowiedni sygnał) oraz sygnał z przepływki, bo do pracy silnika w końcu potrzebne jest powietrze.
A nie może być czasami połączenie dwóch sygnałów niemalże od siebie zależnych tzn. sonda lambda bo kiedy silnik pracuje to tylko wtedy jest sygnał z tego elementu (odpowiedni sygnał) oraz sygnał z przepływki, bo do pracy silnika w końcu potrzebne jest powietrze.
Odp: w jaki sposób sterownik...
oj niebardzo ,
padnieta sonda zachowuje sie jak na niepracujacym silniku ,przeplywka tak samo ,
po odpieciu obydwu silnik pracuje ,a na wyswietlaczu kapiszona pojawia sie komunikat "motoren sterluage defekt" i zaraz czasami "motoren ofen" ,
dlaczego komp wyswietla taki komunikat ? bo wie ze silnik pracuje ,a te czujniki nie ,
a wie ,ze silnik pracuje, bo wal sie obraca
padnieta sonda zachowuje sie jak na niepracujacym silniku ,przeplywka tak samo ,
po odpieciu obydwu silnik pracuje ,a na wyswietlaczu kapiszona pojawia sie komunikat "motoren sterluage defekt" i zaraz czasami "motoren ofen" ,
dlaczego komp wyswietla taki komunikat ? bo wie ze silnik pracuje ,a te czujniki nie ,
a wie ,ze silnik pracuje, bo wal sie obraca
Odp: w jaki sposób sterownik...
W temacie samej klimy zwykle jest jeszcze w zależności od klimatyzacji drugi presostat na niskim ciśnieniu lub czujnik zlodowacenia parownika. Bez nich klima też nie ruszy.