Lybra - wymienione sprężyny zawieszenia

Moderator: stabraf

Awatar użytkownika
Pilar
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 170
Rejestracja: 24 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Łaziska Górne

Lybra - wymienione sprężyny zawieszenia

Post autor: Pilar » 04 lip 2009, 11:36

Witam mam bardzo proste pytanie zarazem bardzo pilne
Czy wszystkie INTENSY mają w standardzie trochę obniżone twardsze sprężyny (czerwone) czy jest to jakiś "tuning" właściciela?

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Ozarek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 102
Rejestracja: 18 mar 2008, 0:00

Odp: Bardzo pilne pytanie Lybra INTENSA

Post autor: Ozarek » 04 lip 2009, 11:47

Fabryczne el. są czarne, w dodatku eper nie wykazuje zróżnicowania sprężyn względem wersji wyposażenia.

Awatar użytkownika
Pilar
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 170
Rejestracja: 24 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Łaziska Górne

Odp: Bardzo pilne pytanie Lybra INTENSA

Post autor: Pilar » 04 lip 2009, 15:07

czyli mogę wnioskować że jest to jakiś tam "tuning" właściciela?

Awatar użytkownika
Dudi
Członek Zarządu LKP
Członek Zarządu LKP
Posty: 12270
Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Odp: Bardzo pilne pytanie Lybra INTENSA

Post autor: Dudi » 04 lip 2009, 19:11

Wszystkie Lybry (nieważne Intensa czy inna) miały to samo zawieszenie. I nigdy nie miały sprężyn w kolorze czerwonym.
Spokojnie możesz przyjąć, że to jakiś "tuningowiec" :|
Dudi
Fiat Brava 80 16v SX / Alfa Romeo 156 2.0 16v Selespeed / Lancia Lybra SW 1.9 JTD 115 LX Verde Olimpia
Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170KM Distinctive
Fiat Fullback 2.4 MJ LuxNAV 180KM
Nysa Towos 522 '86 (do poprawek) / YAMAHA YZF-R6 (eeeeeeeRRRRRRrrrrr sześć)
Obrazek
Obrazek

trigojunior
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1025
Rejestracja: 29 gru 2006, 0:00
Lokalizacja: Ciechanów woj. mazowieckie

Odp: Bardzo pilne pytanie Lybra INTENSA

Post autor: trigojunior » 04 lip 2009, 20:06

Dudi pisze:Wszystkie Lybry (nieważne Intensa czy inna) miały to samo zawieszenie
z tego co mi wiadomo to Intensa (nie wiem jak w innych wersjach) miała opcję za dopłatą - nie małą...zawieszenia tylnego samoregulującego się (nie wiem jak to się profesjonalnie nazywa ale działa to na zasadzie że jak tył obciążony to automatycznie unosi się o góry)

niestety nasz Intensa nie ma tej opcji : beczy :
Była:
Lancia Delta II 1,6 16V
Lancia Lybra Intensa 2,4JTD
Jaguar X-Type 2,0D
Jest:
BMW E90 318i

Awatar użytkownika
Dudi
Członek Zarządu LKP
Członek Zarządu LKP
Posty: 12270
Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Odp: Bardzo pilne pytanie Lybra INTENSA

Post autor: Dudi » 04 lip 2009, 20:21

trigojunior pisze:
Dudi pisze:Wszystkie Lybry (nieważne Intensa czy inna) miały to samo zawieszenie
z tego co mi wiadomo to Intensa (nie wiem jak w innych wersjach) miała opcję za dopłatą - nie małą...zawieszenia tylnego samoregulującego się (nie wiem jak to się profesjonalnie nazywa ale działa to na zasadzie że jak tył obciążony to automatycznie unosi się o góry)

niestety nasz Intensa nie ma tej opcji : beczy :
To było nic innego tylko znany wcześniej z Kappy Nivomat. Ale na pewno nie miał czerwonych sprężyn ;) Zresztą Nivomat w Lybrze jest rzadszy niż smardze w lesie :!: :D
Dudi
Fiat Brava 80 16v SX / Alfa Romeo 156 2.0 16v Selespeed / Lancia Lybra SW 1.9 JTD 115 LX Verde Olimpia
Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170KM Distinctive
Fiat Fullback 2.4 MJ LuxNAV 180KM
Nysa Towos 522 '86 (do poprawek) / YAMAHA YZF-R6 (eeeeeeeRRRRRRrrrrr sześć)
Obrazek
Obrazek

trigojunior
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1025
Rejestracja: 29 gru 2006, 0:00
Lokalizacja: Ciechanów woj. mazowieckie

Odp: Bardzo pilne pytanie Lybra INTENSA

Post autor: trigojunior » 04 lip 2009, 20:31

o dokładnie tej nazwy mi brakowało...

dokładnie o to chodzi a częstość występowania jest wprost proporcjonalny do ceny...nie pamiętam dokładnie ile to kosztowało ale było : cenzura : drogie
Była:
Lancia Delta II 1,6 16V
Lancia Lybra Intensa 2,4JTD
Jaguar X-Type 2,0D
Jest:
BMW E90 318i

Ciechu
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 201
Rejestracja: 24 wrz 2008, 0:00
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Odp: Bardzo pilne pytanie Lybra INTENSA

Post autor: Ciechu » 04 lip 2009, 21:51

Tak to nivomat super sprawa w mojej liberce to jest. Im więcej osób w autku (z tyłu) tym bardziej zawieszenie się utwardza i auto zachowuje się super w zakrętach.

Awatar użytkownika
Praptax
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 295
Rejestracja: 15 lip 2008, 0:00
Lokalizacja: Konin

Odp: Bardzo pilne pytanie Lybra INTENSA

Post autor: Praptax » 04 lip 2009, 22:14

Ciechu pisze:Tak to nivomat super sprawa w mojej liberce to jest..
Juz nie będzie taka super sprawa dla portfela jak bedzie trzeba amorki wymienić :-?
Była: Lancia Y 1.1 Elefantino 1998r.
Jest: Lancia Kappa 2.0 VIS LPG 2000r.
Następna : Delta

Awatar użytkownika
Sebastian
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 2573
Rejestracja: 24 paź 2007, 0:00
Imię: Sebastian
Lokalizacja: DW

Odp: Bardzo pilne pytanie Lybra INTENSA

Post autor: Sebastian » 05 lip 2009, 8:27

Pilar pisze:Czy wszystkie INTENSY mają w standardzie trochę obniżone twardsze sprężyny (czerwone) czy jest to jakiś "tuning" właściciela?

Pozdrawiam
Nie wiem, czy kolor w dzisiejszch czasach definiuje twardość sprężyn (szczerze w to wątpię), ale u mnie są standardowe (oryginalne) - z tego co wiem zawieszeniowo Intensa nie różni się niczym od innych wersji wyposażeniowych Lybry.

Tak BTW to nivomat występował w Lybrach (jak pisze Ciechu) - aż się zdziwiłem, iż ta opcja była dostępna.

Pozdrawiam
jest: Yamaha FZS 600, Yamaha JogRR, Kymco Downtown 300i, Taczka Duster 1.3
było m.in.: Lancia Lybra 2.4 JTD Intensa, Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm, Lancia Ypsilon 1.2 16V (zygmunt zabrał)

Awatar użytkownika
MICHU
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2204
Rejestracja: 09 sie 2008, 0:00
Lokalizacja: Krosno

Odp: Bardzo pilne pytanie Lybra INTENSA

Post autor: MICHU » 05 lip 2009, 9:09

kolor amortyzatorów definiuje ich twardość np w przypadku OHLINSA.

Ciechu
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 201
Rejestracja: 24 wrz 2008, 0:00
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Odp: Bardzo pilne pytanie Lybra INTENSA

Post autor: Ciechu » 05 lip 2009, 14:27

Juz nie będzie taka super sprawa dla portfela jak bedzie trzeba amorki wymienić
Za każdą przyjemność niestety trzeba płacić hehe.

Jutro wygrzebie fakture od poprzedniego właścieciela i powiem wam ile kosztowął ten dodatek. Kojarze tylko że skora była jednym z najdroższych dodatków i kosztowała chyba coś 8000zł

trigojunior
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1025
Rejestracja: 29 gru 2006, 0:00
Lokalizacja: Ciechanów woj. mazowieckie

Odp: Bardzo pilne pytanie Lybra INTENSA

Post autor: trigojunior » 05 lip 2009, 14:56

ale chyba nie mówisz o Intensie w tym momencie bo Intensa miała seryjnie skórę z alkantarą

taką:
Obrazek
Była:
Lancia Delta II 1,6 16V
Lancia Lybra Intensa 2,4JTD
Jaguar X-Type 2,0D
Jest:
BMW E90 318i

Awatar użytkownika
Sebastian
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 2573
Rejestracja: 24 paź 2007, 0:00
Imię: Sebastian
Lokalizacja: DW

Odp: Bardzo pilne pytanie Lybra INTENSA

Post autor: Sebastian » 06 lip 2009, 20:05

MICHU pisze:kolor amortyzatorów definiuje ich twardość np w przypadku OHLINSA.
Tak, tyle że to tylko chlubny wyjątek - Öhlins jako jeden z nielicznych producentów bierze odpowiedzialność za to co drukuje na specyfikacjach technicznych swoich wyrobów.
jest: Yamaha FZS 600, Yamaha JogRR, Kymco Downtown 300i, Taczka Duster 1.3
było m.in.: Lancia Lybra 2.4 JTD Intensa, Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm, Lancia Ypsilon 1.2 16V (zygmunt zabrał)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Lybra/Lybra SW”