Dedra - termostat

Awatar użytkownika
GRZECHUU
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 307
Rejestracja: 08 paź 2003, 0:00
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: SANOK woj.podkarpackie

Dedra - termostat

Post autor: GRZECHUU » 09 lut 2005, 10:33

Rozbiore ten termostat to wtedy zobacze co tam jest i będe dumał jak to zmajstrowac żeby było OK.
Co do zagotowania płynu to sie z tym nie zgadzam ponieważ raz mi sie zagotował(nie włączył sie wentylator,temperaturka walneła na czerwone pole no i troche płynu wywaliło na asfalt) jakieś 35 tys. km wstecz i uszczelka pod głowicą jest ta sama co była.
Różnie to bywa z tymi autami.Poprostu włoskie auto z duszą służy temu komu chce.
Kiedyś delta LX1500 i delta integrale. Teraz prywatnie Laguna I lpg i 206 2.0 hdi.
Służbowo Magnum 480.

Grzejnik
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 120
Rejestracja: 19 sty 2005, 0:00
Lokalizacja: Łomianki k/W-wy

Dedra - termostat

Post autor: Grzejnik » 22 lut 2005, 8:57

witam, to znowu grzejnik :-) mam pytanie jaka ma byc temperatura optymalna silnika? bo mi sie wydaje ze powinna byc 90 stopni. Ale niestety u mnie po wymianie termostatu (oryginał, odlew) jest na srodkowej kresce miedzy 70 a 90. i zmienia sie zalezenie od predkosci jazdy. chociaz w srodku jest cieplo i szybko nabiera temperatury. czy to tak musi byc czy jakas inna jest przyczyna? Aha, gdy gasze ciepły silnik i za chwile go uruchamiam to wskazowka wedruje do 90 stopni i za moment spada do 70. I jeszcze sie nie zdarzyło zeby mi sie wentylator włączyl nawet jak w korku stoje to temp. nie dochodzi do 90 st. Czy to jest normalne? dzieki za ew. pomoc. pozdro
Lancia Delta II 1.8 8v '95
Lancia Lybra SW 1.8 VVT '99

Każdy mężczyzna powinien mieć dwie rzeczy. Super glue (gdy coś się rusza a nie powinno) i WD 40 (gdy coś sie nie rusza, a powinno) :-P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”