zaciski od EVO1 do 16V ?

Wszystko na temat tuningu [zarówno mechanicznego jak i optycznego] najpiękniejszych aut na świecie...Forum jest tylko dla zasady, bo któż chciałby tuningować takie auta...:)
Awatar użytkownika
holbi
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 182
Rejestracja: 12 wrz 2008, 0:00
Lokalizacja: Sanok

zaciski od EVO1 do 16V ?

Post autor: holbi » 27 paź 2008, 21:26

czy przednie zaciski hamulcowe (brembo,4-ro tłoczkowe) od EVO1 spasują mi bez przeróbek do mojej 16V??
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców" C. McRae

DELTASERWIS
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 7
Rejestracja: 26 lut 2007, 0:00
Lokalizacja: WARSZAWA-LOMIANKI
Kontakt:

zaciski od EVO1 do 16V ?

Post autor: DELTASERWIS » 27 paź 2008, 22:01

Nie jest to takie proste ale do zrobienia. Jedyny problem polega na wykonaniu nowych jarzm trzymajacych zaciski. W Evo roztaw srub trzymajacych zacisk to 11cm a w Integrale 13 jezeli dobrze pamietam. Musisz zdemontowac zwrotnice zamocowac ją w imadle zalozyc tarcze a potem pasowac zacisk z klockami. Zrob prosty rysunek techniczny jarzma. Ogarniety frezer zrobi to bez problemu. Uzyj dobrej jakosci stali a najlepiej aluminiu PA9. Przy okazji kup sobie tarcze od fiata coupe 16v turbo maja srednice 305 a nie jak w lancii 284. Przerabialem juz takie tematy wiele razy. Z doswiadczenia wiem ze najlepiej jest kupic zaciski Brembo od Bmw mają roztaw srub mocujących 13cm i wtedy z jarzmem nie ma klopotu. A te zaciski od Evo załóz sobie na tyl wraz z przednimi tarczami 284. Taki zestaw dopiero hamuje. Wbrew pozorom hamulce w evo sa tak samo do bani jak w integrale. Najlepszym rozwiazaniem jest zestaw Taroxa z tarczą 330 przod i 300 tył, poszukaj sobie w anglii Taroxa za 1000 funtow mozna kupic taki zestaw oczywiscie uzywany.

Awatar użytkownika
holbi
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 182
Rejestracja: 12 wrz 2008, 0:00
Lokalizacja: Sanok

zaciski od EVO1 do 16V ?

Post autor: holbi » 27 paź 2008, 22:39

Przegladalem własnie ebaya i znalazlem dosc sporo zacisków brembo, głównie fiat/alfa. Na pierwszy rzut oka wyglądają jak te o których pisałes.
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców" C. McRae

DELTASERWIS
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 7
Rejestracja: 26 lut 2007, 0:00
Lokalizacja: WARSZAWA-LOMIANKI
Kontakt:

zaciski od EVO1 do 16V ?

Post autor: DELTASERWIS » 27 paź 2008, 23:03

Z doklanie jakiego modelu to nie pamietam ale chyba z 7 z 94-99. Najlepiej zapytaj sie o roztaw srub i tyle. Wszystkie zaciski Brembo sa podobne roznia sie detalami

Awatar użytkownika
holbi
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 182
Rejestracja: 12 wrz 2008, 0:00
Lokalizacja: Sanok

zaciski od EVO1 do 16V ?

Post autor: holbi » 27 paź 2008, 23:50

hmmm, sprzedajacy podaje ze jest to 4 i 1/2 cala, czyli okolo 11.5 cm mniej wiecej...czyli wyglada na to ze to samo co w evo...
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców" C. McRae

Awatar użytkownika
holbi
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 182
Rejestracja: 12 wrz 2008, 0:00
Lokalizacja: Sanok

zaciski od EVO1 do 16V ?

Post autor: holbi » 28 paź 2008, 11:03

okazało sie ze ta odleglosc zmierzona u mnie w Integralce wynosi 11.5 cm, wiec juz licytuje te zaciski od bmw ;)
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców" C. McRae

Awatar użytkownika
hf
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 106
Rejestracja: 15 wrz 2006, 0:00
Lokalizacja: kraków

zaciski od EVO1 do 16V ?

Post autor: hf » 27 lis 2008, 17:12

a co mozna zaaplikowac do delty 2 hf turbo bo tez musze zmienic hamulce

evo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 190
Rejestracja: 11 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Zielona Góra

zaciski od EVO1 do 16V ?

Post autor: evo » 09 gru 2008, 18:44

"hf" pisze:a co mozna zaaplikowac do delty 2 hf turbo bo tez musze zmienic hamulce
najtaniej zwrotnice i zaciski z fiata coupe 20vt 305mm, plus tarcze oczywiście.

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Tuning :::”