Witam !!
Poszukuję informacji na temat tego silnika. Jak z jego awaryjnościa ??
Czy też tak jak w kappie jest to jednostka 5 cylindrowa ??
Czy pasek rozrządu sypie sie tak jak w zwykłej 2.0 16v ??
Czy da sie zamontować LPG ??
Pozatym jak wygląda wygłuszenie Themy wzgledem Kappy. I czy bardzo odczuje spadek komfortu po przesiadce z Kappy ??
Aha i od którego roku wsadzali tą nową kierownice z airbagiem ?? I czy w tych ostatnich modelach coś zmieniono ??
Pozdrawiam
Lancia Thema 2.0 turbo
Lancia Thema 2.0 turbo
Lancia Kappa 2.4 T.DS
Lancia Thema 2.0 turbo
po pierwsze to były dwa silniki - 8v i 16v - i zdaje się że był łańcuch a nie pasek oba były 4 cylindrowe. Jako ciekawostka - 16v turbo z Themy został potem wstawiony do Integralki (a nie odwrotnie). LPG da się zamontować ale sporo kosztuje no i moralnie jest to wątpliwe .
Thema jest dłuższa nawet niż Kappa tylko troszkę węższa, miejsca ma równie dużo i w środku i w bagażniku.
A jeśli chcesz turbo burbo to nie bardzo rozumiem pytanie o wyciszenie silnika
No i są aż trzy modele Themy. Im nowsze tym więcej w standardzie ...
Thema jest dłuższa nawet niż Kappa tylko troszkę węższa, miejsca ma równie dużo i w środku i w bagażniku.
A jeśli chcesz turbo burbo to nie bardzo rozumiem pytanie o wyciszenie silnika
No i są aż trzy modele Themy. Im nowsze tym więcej w standardzie ...
Pepe le Pew
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
Lancia Thema 2.0 turbo
widziałeś ten silnik jaki łańcuch ????
Lancia Thema 2.0 turbo
nikt mi nie dał na razie wsadzić nosa do integralki w mojej był pasek, właśnie Grzesiek ja Ci go oddałem (zapas) bo już nie pamiętam? zbieram graty do sprzedania na allegro i nie wiem czy mam go szukać
Pepe le Pew
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
-
- Klubowicz
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
- Lokalizacja: ????-???
Lancia Thema 2.0 turbo
Pew"pew" pisze:nikt mi nie dał na razie wsadzić nosa do integralki w mojej był pasek, właśnie Grzesiek ja Ci go oddałem (zapas) bo już nie pamiętam? zbieram graty do sprzedania na allegro i nie wiem czy mam go szukać
Nie dałes ale nie chce ale na zlocie tylko że nic juz po pijaku nie kupuje
Cossi86 łaćucha tam nie ma jak Pew mówi, silnik na bazie popularnego dwuwałka Fiata stosowany od 50 lat , awaryjność przyzwoita ale usterki sie zdarzają - turbo kusi a własciwie ważna jest regulacja i stan osprzętu - życ sie da - u mnie ,a lekkiej nogi nie mam, wytrzymuje koło 100 000 km potem wymiana turbiny i jeżdze - przepraszam teraz poszła uszczelka pod głowicą ( moja wina jechałem bez wody ) tak to tylko olej i paliwo
16-stki - jak wieś gminna niesie mają tendencje do urywania zaworów ( nie sprawdziłem - dłubie ósemki) ,czesciej wymagaja wymiany paska ( taki sam jak W ósemce) czyli wymiana co 30 tyś km , ale ludzie jeżdzą i nie narzekają - uważam że fajny tani w cześciach ( ale pali koło 12 i up) silnik .
Grzegorz
GG 13364997
GG 13364997