Delta 1.6 GT i.e - instalacja LPG

Problemy, porady i opinie dotyczące LPG w Naszych Lanciach
Anonymous

Delta 1.6 GT i.e - instalacja LPG

Post autor: Anonymous » 26 sie 2005, 19:19

Witam.
Ktos ma może delte z instalacją LPG. Chciałbym podpytać o kilka spraw związanych z LPG w tym aucie.
pozdrawiam
tomekn

Anonymous

Delta 1.6 GT i.e - instalacja LPG

Post autor: Anonymous » 29 sie 2005, 13:53

ja mam wiec pytaj smiało, w razie mozliwosci pomoge :)

Anonymous

LPG

Post autor: Anonymous » 02 wrz 2005, 21:32

Witam.
Gdzie zamontowany jest parownik ? Czy na dolocie czy pod wtryskiem ? Panowie którzy mają mi zamontować instalacje do LPG mówią że w mojej wersji silnikowej nie mozna zamontować parownika pod wtryskiem a jedynie na dolocie tuż przed pokrywą wtrsyku z napisem SPI.
Instalacja to BRC.
pozdrawiam
tomekn

Anonymous

Delta 1.6 GT i.e - instalacja LPG

Post autor: Anonymous » 02 wrz 2005, 22:18

na dolocie ja mam zainstalowany, tylko ze ja mam gaznik, ale u ciebie tez na dolocie trzeba załozyc

Anonymous

lpg

Post autor: Anonymous » 02 wrz 2005, 22:38

A jaki zbiornik masz zamontowany w kole? jaka jest jego pojemność i ile do niego "wlejesz" ?
pozdr
tomekn

Anonymous

Delta 1.6 GT i.e - instalacja LPG

Post autor: Anonymous » 03 wrz 2005, 10:43

mam zainstalowany w kole, zbiornik ma ok 40 L a wlewam do niego ok 30 L. czyli standardowo

Anonymous

LPG

Post autor: Anonymous » 03 wrz 2005, 11:23

Jeśli mozna wiedzieć jaką masz instalacje, BRC? Rozumiem że ta instalacja pracuje na silniku 1,6 turbo ? Jak to wszystko działa ? Duży spadek mocy,spalanie jakie gaz/benzyna? Od dawna masz ja zamontowaną? Napisz kilka zdań o swojej instalacji LPG.
pozdr
tomken

Anonymous

Delta 1.6 GT i.e - instalacja LPG

Post autor: Anonymous » 03 wrz 2005, 11:49

no ja mam instalacje BRCna gaznik, ze specjalnym parownikiem wyrównujacym nadcisnienie w układzie dolotowym aby gaz mogł byc podawany, nie mam zadnych zwezek. bez zwezki nie trzyma obrotów wolnych na zimnym silniku, na rozgzanym jest wszystko OK. Na gazie wcale nie jedzie gozej jak na bezynie, osobiscie jechałem 210 na gazie, i objechałem nie jedna audice TT lub BMW. tylko ze ja nie mam seryjnej mocy :D spalanie wychodzi mi ok 15/16 litrów w miescie, ty bedziesz miał ok 12litrów na 100. Jesli zainstalujesz LPG to polecam załozyc takie uządzenie " BLOSS" jest to zastąpienie zwezki, przypomina budowa gażnik, działa z przepustnica. wtedy mozna utrzymac wolne obroty i nie tracic mocy w górnych partiach obrotów, (zmierzone na hamowni u kolego w Golfie ze na bezynie ma 3 koni wiecej i ok 7 nm wiecej niz na gazie, oczywiscie z BLOSSEM a jest to bardzo dobry wynik) wiec polecam. Koszt to ok. 300 + 100zł montaz.

Jesli masz jeszcze jakies pytania to wal smiało.

Awatar użytkownika
GRZECHUU
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 307
Rejestracja: 08 paź 2003, 0:00
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: SANOK woj.podkarpackie

Delta 1.6 GT i.e - instalacja LPG

Post autor: GRZECHUU » 01 lis 2005, 21:40

Ja w poprzedniej DelcieLX1500(gaźnik) miałem instalacje BRC,bardzo dobra instalacja i jestem z niej bardzo zadowolony.Zrobiłem 30tys. i wszystko było O.K. Zbiornik miałem tez we wnece na zapasówke 46L a wchodziło do niego 36L gazu.
Kiedyś delta LX1500 i delta integrale. Teraz prywatnie Laguna I lpg i 206 2.0 hdi.
Służbowo Magnum 480.

Anonymous

LPG 1.6 GTie

Post autor: Anonymous » 07 lis 2005, 17:29

Ja mam zamontowana instalacje gazowa w takim samym silniu jak ty zapewne chodzi ci gdzie jest umiejscowiony mixer. Ja najpierw mialem na dolocie ale nie stety nie sprawdzał sie bo waliło mi w rure dolotowa wiec zamontowałem pod wtryskiem oryginalny włoski pi odrazu lepiej nie ma zadnych wybuchów do dolotu lepiej sie wkreca stabilniej pracuje. Zbiornik mam w kole najmniejszy bo taki mi idealnie pasował zeby nic w bagazniku niewystawało wchodzi do niego 14 litry gazu co starcza na jakies 260 km. Na twoim miejscu nie montowałbym mixera okragłego na dolocie i to jeszcze polskiej produkcji bardzo zla jakos wykonania wogóle nie obrobiony po wierceniach wystaja zadziry oraz walaja sie opiłki po obróbce. Polecam włoski ktory jest montowany pod wtryskiem jakość nieporównywalna. Droższy jest o jakies 50-80 zł a naprawde warto zainwestować ta kase. A tak wogóle to wydaje mi sie że chca ci kita wcisnąć z tym mikserem bo z takim było by im najłatwiej bo sa one montowane w cienkich i innych autach takiego typu sa poprostu najtańsze. W razie jakich kolweik pytań pisz.
Pozdrawiam wszytskich Lancistów!!!

Awatar użytkownika
GRZECHUU
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 307
Rejestracja: 08 paź 2003, 0:00
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: SANOK woj.podkarpackie

Delta 1.6 GT i.e - instalacja LPG

Post autor: GRZECHUU » 08 lis 2005, 23:27

Mi chcieli mixer zamontować do gaźnikowca przed filtrem powietrza,tak że gaz który miał trafić do gaźnika musiałby najpierw przejść przez filtr powietrza.Ale im nie pozwoliłem i założyli nad gaźnikiem.
Kiedyś delta LX1500 i delta integrale. Teraz prywatnie Laguna I lpg i 206 2.0 hdi.
Służbowo Magnum 480.

Anonymous

LPG

Post autor: Anonymous » 09 lis 2005, 18:16

Moim zdaniem ci ludzie co chcieli ci założyc tak mikser to nie mieli pojecia co robia chyba dopiero co sie przebranzowili. Bardzo dobrze zrobiles ze nie dales im tak spartolic tej instalacji.

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: LPG :::”