Thema - Głowica w turbo a VIS

tepsa
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 13
Rejestracja: 07 lut 2007, 0:00
Lokalizacja: Krzeszowice

Thema - Głowica w turbo a VIS

Post autor: tepsa » 15 lut 2008, 23:19

Witam mam pytanie czy głowica w Themie 2.0 16V TURBO nadaje się do 2.0 16V VIS ? Mam jeszcze problem z listwą wtryskiwaczy bo w silniku VIS jest plastikowa a w TURBO metalowa czy równiez można zmienic na tą metalową?
Lancia Thema 2.0 16V VIS Pininfarina LPG BLOS

Awatar użytkownika
mario09
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 947
Rejestracja: 12 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Radom - Wierzbica woj. mazowieckie

Thema - Głowica w turbo a VIS

Post autor: mario09 » 16 lut 2008, 11:54

Glowica od VIS'a nie ma "oczek" na sruby, ktore podtrzymuja kolektor ssacy silnika turbo od gory.
Lancia Thema III 2.0 i.e.+gaz II gen. (zestaw Lovato LovU2)
Lancia Thema III 2.5 turbo ds LS

Awatar użytkownika
Pepto
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 270
Rejestracja: 06 gru 2007, 0:00
Lokalizacja: Łódź

Thema - Głowica w turbo a VIS

Post autor: Pepto » 16 lut 2008, 12:04

Poza tym chyba, podstawowym problemem będzie, inny kształt i objętość komory spalania, przecie stopnie sprężania są diametralne inne przy tym samym skoku tłoka.
Obrazek Delta (836) HPE 2.0 16v 96r. Dedra Integrale x2

tepsa
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 13
Rejestracja: 07 lut 2007, 0:00
Lokalizacja: Krzeszowice

Thema - Głowica w turbo a VIS

Post autor: tepsa » 16 lut 2008, 14:31

dzieki za pomoc :) teraz juz wiem ze najlepiej bedzie zregenerować
Lancia Thema 2.0 16V VIS Pininfarina LPG BLOS

Awatar użytkownika
mario09
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 947
Rejestracja: 12 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Radom - Wierzbica woj. mazowieckie

Thema - Głowica w turbo a VIS

Post autor: mario09 » 17 lut 2008, 18:13

"Pepto" pisze:Poza tym chyba, podstawowym problemem będzie, inny kształt i objętość komory spalania, przecie stopnie sprężania są diametralne inne przy tym samym skoku tłoka.
Generalnie glowica jest taka sama. W tym przypadku stopien sprezania wynika z ksztaltu tloka a nie konstrukcji glowicy
Lancia Thema III 2.0 i.e.+gaz II gen. (zestaw Lovato LovU2)
Lancia Thema III 2.5 turbo ds LS

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”