Nuova Delta - Brak Wolnych Obrotów
Nuova Delta - Brak Wolnych Obrotów
Witam mam problem z maja Lancia, problem polega na braku wolnych obrotow, gdy zapale ją wskakuje na wysokie obroty i spada na niskie, autem nie da sie poruszac i zosalo wczoraj sholowane do mnie do garażu i tam obecie stoi
Prosze o porady co moze byc powodem baraku wolnych obrotow
Pozdrawiam Wojtek
Prosze o porady co moze byc powodem baraku wolnych obrotow
Pozdrawiam Wojtek
"szyba to nie dykta, Lancia to nie czinklak"
Nuova Delta - Brak Wolnych Obrotów
Z 75% czesci pod maska moze to powodowac
Nuova Delta - Brak Wolnych Obrotów
Witam,
Bez podania wersji silnika nie oczekuj podpowiedzi.
Pozdrawiam
PS
Istotnym jest też ew. obecność instalacji LPG.
Bez podania wersji silnika nie oczekuj podpowiedzi.
Pozdrawiam
PS
Istotnym jest też ew. obecność instalacji LPG.
- Majster
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 06 kwie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Gdansk
wolne obroty
Halo! Nierownomierne obroty silnika sa spowodowane tylko i wylacznie niewlasciwym sklkadem mieszanki paliwowej, czytaj za duzo powietrza. Spowodowane jest to najczesciej przez nieszczelnosci w ukladzie ssacym. Nieszczelnosci tego rodzaju wystepuja w wyniku uszkodzenia niektorych przewodow podcisnieniowych, lub samej uszczelki miedzy glowica a kolektorem ssacym. Po kilku latach eksploatacji te male gumowe przewody nadaja sie generalnie do wymiany, nic nie kosztuja a potrafia utrudnic zycie w powaznym stopniu. Pierwsza rzecza jaka musimy zrobic to przesledzic polaczenia tych przewodów sprawdzajac jednoczesnie ich stan. Dotyczy to rownierz ukladow odpowietrzajacych silnik, sa one najczesciej twarde, popekane i nie "siedzace" dobrze na koncowkach. Gdy to nie przyniesie oczekiwanych rezultatow powiem Ci co nalezy zrobic dalej. Majster
Nuova Delta - Brak Wolnych Obrotów
no nie zgodzę się, że nierównomierne obroty silnika mogą być spowodowane tylko i wyłącznie niewłaściwym składem mieszanki. Nie jestem specjalistą, ale wiem, że na nierówną pracę silnika ma wpływ chociażby układ wysokiego napięcia. A Twojej Lanci Pilar życzę dużo zdrowia
kappa 2,4jtd
w rodzinie: delta II 1,6; thesis 2,4jtd; y 1,2
w rodzinie: delta II 1,6; thesis 2,4jtd; y 1,2
- Majster
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 06 kwie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Gdansk
Nuova Delta - Brak Wolnych Obrotów
Zrobek sam mowisz ze nie jestes specjalista, to dlaczego sie wypowiadasz? Majster.
Nuova Delta - Brak Wolnych Obrotów
bo nie muszę być specjalistą, żeby o pewnych rzeczach wiedzieć
kappa 2,4jtd
w rodzinie: delta II 1,6; thesis 2,4jtd; y 1,2
w rodzinie: delta II 1,6; thesis 2,4jtd; y 1,2
- Majster
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 06 kwie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Gdansk
Nuova Delta - Brak Wolnych Obrotów
Pilar, sprawdz jeszcze albo w pierwszej kolejnosci, najwazniejsza rzecz, mianowicie przewod laczacy kolektor ssacy z przeplywomierzem powietrza.Tam tez sa bardzo czesto pekniecia. Trzeba ja calkowicie wymontowac i dokladnie obejrzec. Przy okazji zdjetego przewodu mozemy sprawdzic klape przeplywomierza, naciskajac ja palcem, ma sie poruszac bez zaciec no i oczywiscie wracac do pozycji wyjsciowej. Ta rure, o ktorej byla mowa , sprawdz super dokladnie, tam nie moze byc mowy o jakimkolwiek "falszywym" powietrzu. Jak to wszystko sprawdzisz to daj znac.
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 184
- Rejestracja: 21 lis 2005, 0:00
- Imię: wojciech
- Lokalizacja: Białogard
Nuova Delta - Brak Wolnych Obrotów
w themie mi wariowały obroty z niskich na wysokie i tak sobie pływały a jazda była nie zaciekawa a powodem tych wariacji był przewodzik podciśnieniowy który się rozłączył i dostawało się lewe powietrze posprawdzaj najpierw połączenia przewodów podciśnieniowych
thema 2.0 16V i.e SW
kappa coupe 2.0 20V T
tel. 660 417 194
bumar koszalin s.a grupa wiss
kappa coupe 2.0 20V T
tel. 660 417 194
bumar koszalin s.a grupa wiss
Nuova Delta - Brak Wolnych Obrotów
Przewody od podcisnienia to najprostszy powod i zazwyczaj pomijany gdyz nie to powoduje falowanie . Napisze co moze powodowac dziwna prace silnika oraz te dziwne falowania obrotow(nieraz gasniecia) :
- zawory
- cewka
- modul
- ecu
- czujniki
- przewody wiazki elektrycznej (przebicia)
- wtryskiwacze
- pompa paliwa
- swiece
- przewody wys napiecia
- sonda lambda
- zle ustawiony rozrzad
- padniete pierscienie/tloki ?
- dziura na wydechu (plecionka) ?
- padnieta pompa oleju
- problem z masa oraz zasilaniem
- silnik krokowy
- regulator cisn paliwa
wiec w sumie niewiele rzeczy
- zawory
- cewka
- modul
- ecu
- czujniki
- przewody wiazki elektrycznej (przebicia)
- wtryskiwacze
- pompa paliwa
- swiece
- przewody wys napiecia
- sonda lambda
- zle ustawiony rozrzad
- padniete pierscienie/tloki ?
- dziura na wydechu (plecionka) ?
- padnieta pompa oleju
- problem z masa oraz zasilaniem
- silnik krokowy
- regulator cisn paliwa
wiec w sumie niewiele rzeczy
Nuova Delta - Brak Wolnych Obrotów
dzienki za liczne odpowiedzi i porady, mój tata zaraz posprawdzac te zeczy kore zescie powymnieniali, i właśnie aota mi "gasinie" a silnik mam 1.6 75 KM BRAK INSTALACJI LPG pozdrawiam Wojtek
"szyba to nie dykta, Lancia to nie czinklak"
Nuova Delta - Brak Wolnych Obrotów
no i dzisaj z moim tatą zrobilismy Moją Delte a co sie okazało Śilnik Krokowy był zanieczyszczony i wystarczyło dokładnie wczyścic główny styk i teraz moja lancia i ma wolne oborty i wszytko wienc jest juz ok
Pozdrawiam Wojtek
Pozdrawiam Wojtek
"szyba to nie dykta, Lancia to nie czinklak"