Witam.
Mam takie pytanie: oglądałem lancie deltę 94' 2.0 turbo i ma na desce przyciski opisane jako suspension "auto" i "sport". Do czego to służy? Na necie coś tam znalazłem o electronic suspension, ale to tylko wzmianka na jakimś forum . Kontrola trakcji czy jakieś inne rzeczy? Z czym to się je...
Delta II - 2.0 turbo - Elektroniczne zawieszenie
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 24
- Rejestracja: 19 lip 2007, 0:00
- Lokalizacja: Brzesko
Delta II - 2.0 turbo - Elektroniczne zawieszenie
Delta Nuova HF LS
-
- Klubowicz
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
- Lokalizacja: ????-???
[Delta Nuovo 2.0 turbo] Elektroniczne zawieszenie
Regulacja twardości amortyzatorów - działa tak że w pozycji "auto" reaguje na gwałtowne przyspieszenia wzdłużne ( gaz -hamulec) i poprzeczne ( skręt w lewo w prawo) - utwardza się w zależności od przechyłu . Pozycja "Sport" powoduje pernamentne utwardzenie i poprawę przyczepności przy szybszej jeżdzie a szczególnie na autostradzie czy też równej drodze.
Działanie systemu polega na sterowaniu zaworem poprzez zmiejszenie srednicy w srodku amortyzatora ot i cała tajemnica
P.S Fajnie wyposażenie musi miec ta Delta - nie jest to opcja tania przy zakupie - o wymianie w razie uszkodzeń przez grzecznośc nie wspomne
Działanie systemu polega na sterowaniu zaworem poprzez zmiejszenie srednicy w srodku amortyzatora ot i cała tajemnica
P.S Fajnie wyposażenie musi miec ta Delta - nie jest to opcja tania przy zakupie - o wymianie w razie uszkodzeń przez grzecznośc nie wspomne
Grzegorz
GG 13364997
GG 13364997
[Delta Nuovo 2.0 turbo] Elektroniczne zawieszenie
Mam takie zawieszenie, i naprawde fajnie działa.
Czuć różnice między trybami "Auto" i "Sport".
Na badaniu skuteczności amortyzatorów wyszły idealnie, nawet diagnosta był zdziwiony, twierdził że wg tych amorków "można tester kalibrować".
Niestety, ma też wady, w przypadku uszkodzenia koszt jednego amortyzatora to ok. 2700 zł
Czuć różnice między trybami "Auto" i "Sport".
Na badaniu skuteczności amortyzatorów wyszły idealnie, nawet diagnosta był zdziwiony, twierdził że wg tych amorków "można tester kalibrować".
Niestety, ma też wady, w przypadku uszkodzenia koszt jednego amortyzatora to ok. 2700 zł
-
- Klubowicz
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
- Lokalizacja: ????-???
[Delta Nuovo 2.0 turbo] Elektroniczne zawieszenie
Oj Kabar Kabar tak Yannick-a niepolitycznie sprowadziłeś na ziemie"Kabar" pisze:...........
Niestety, ma też wady, w przypadku uszkodzenia koszt jednego amortyzatora to ok. 2700 zł
Ale w sumie nie ma dramatu , nawet jak padnie zawsze sa dwa wyjscia
1 wymiana na nowe lub ( jak budzet kuleje )
2 wymiana na nieregulowane zwykłe lub sportowe i basta i Lanciujemy dalej .......
Grzegorz
GG 13364997
GG 13364997
[Delta Nuovo 2.0 turbo] Elektroniczne zawieszenie
Na szczęście raczej się nie psują, chyba że w wyniku wjechania w jakąś mega-dziurę lub kolizji.