Kappa - stuki
Kappa - stuki
ostatnio uslyszalem ze cos mi z tylu stuka podczas jazdy, jest to slyszalne dopierto przy predkosci ok 20 km/h (jadac wolniej nic nie slychac) im szybciej sie jedzie tym czestotliwosc stukania rosnie. Natomiast jak przychamuje (nawet delikatnie tak ze tylko mrugnie swiatlo stopu) przestaje na jakis czas i po chwili zaczyna od nowa. Jezdzilem po bardzo rownych drogach i caly czas to slychac.
Niemoge dokladnie zlokalizowac co to, a jestem w tej chwili w UK i nie chce sie wybierac do serwisu bo znam ich cenniki !!
Czy ktos ma jakies sugestje co to moze byc ?
jak to zlokalizowac i jak niebezpiecznt moze to byc ?
Niemoge dokladnie zlokalizowac co to, a jestem w tej chwili w UK i nie chce sie wybierac do serwisu bo znam ich cenniki !!
Czy ktos ma jakies sugestje co to moze byc ?
jak to zlokalizowac i jak niebezpiecznt moze to byc ?
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 664
- Rejestracja: 28 mar 2005, 0:00
- Lokalizacja: "Wincentowo" ... świętokrzyskie
Stuki ...
Z mojego doświadczenia ... bo zaczynają coraz bardziej pojawiać mi się stuki ... takie głuche metaliczne ... słyszalne w okolicy pedałów: hamulca, sprzęgła ... to do wymiany sworzeń wahacza ... stuki słyszalne w jeździe dowolnej: po równym i po równych koleinach ... i po dziurach ...
Luzy strwierdzone na szarpakach ... także w niedalekiej przyszłości powolny "wgląd" w zawieszenie ...
A Polskie drogi dużo potrafią narobić w zawieszeniu ...
A co u Ciebie ... zdiagnozuj swoje stuki ...
Luzy strwierdzone na szarpakach ... także w niedalekiej przyszłości powolny "wgląd" w zawieszenie ...
A Polskie drogi dużo potrafią narobić w zawieszeniu ...
A co u Ciebie ... zdiagnozuj swoje stuki ...
Buraczany Wóz, "Ł"opel, "Ł"A"Ł"di, VW ...
aktualnie turlam się od lat ... KAPISZONOLOT-em 2,4LX z "heblami" BREMBO ... na Blosie ... jest i K2,0T 20V
aktualnie turlam się od lat ... KAPISZONOLOT-em 2,4LX z "heblami" BREMBO ... na Blosie ... jest i K2,0T 20V
Kappa - stuki
w tym wlasnie problem ze nie moge wyczaic co stuka :/
jak auto stoi to nic nie dale sie zlokalizowac - albo zle sie do tego zabieram, a jak sie jedzie to delikatnie slychac, a najdziwniejsze ze jak przyhamuje to mam kilka sekund spokoju i zaczyna od nowa.
Jak nic nie wymysle to jeszcze pojezdze tak - moze nic sie nie oderwie i jak wroce do polski to ktos looknie na to fachowym okiem.
Oby tylko podczas jazdy na niemieckiej autostradzie przy predkosci >160 km/h nic sie nie urwalo ))
jak auto stoi to nic nie dale sie zlokalizowac - albo zle sie do tego zabieram, a jak sie jedzie to delikatnie slychac, a najdziwniejsze ze jak przyhamuje to mam kilka sekund spokoju i zaczyna od nowa.
Jak nic nie wymysle to jeszcze pojezdze tak - moze nic sie nie oderwie i jak wroce do polski to ktos looknie na to fachowym okiem.
Oby tylko podczas jazdy na niemieckiej autostradzie przy predkosci >160 km/h nic sie nie urwalo ))
Kappa - stuki
tego co piszesz można wywnioskować że problem znajduje się w kołach,bo w momencie hamowania likwidujesz tą usterkę a po chwili wraca , ja stawiam ze coś w hamulcach
Kappa - stuki
Jedź na przegląd na tak zwanego szarpaka, przy wjeździe powiedz im że auto dopiero kupiłeś a przegląd kończy się za miesią i wolałbys przyjechać sprawnym samochodem, ja tak zrobiłem i nic niezpłaciłem
Kappa - stuki
Za darmo, a powiedziałem to że auto dopiero kupiłem i chciałbym troche nim pojeździć i dlatego wole teraz wszystko wymienić niz potem mieć zabrany dowód rejestracyjny
Ostatnio zmieniony 04 sie 2005, 19:54 przez Anonymous, łącznie zmieniany 1 raz.
Kappa - stuki
U mnie była to linka hamulca stukała po tylnym wachaczu .
Działo się to tak jak pisałeś przy wolnej prędkości zwłaszcza na nierównościach .
Działo się to tak jak pisałeś przy wolnej prędkości zwłaszcza na nierównościach .
Jurek odszedł od nas na zawsze...
Kappa - stuki
W moim Volvo 245 to byl krzyzak walu napedowego. Lancii raczej nie dotyczy Jedno jest pewne element obrotowy kontra element nieruchomy.
Kappa - stuki
sprawdz sobie tuleje na wahaczu wzdluznym.one po wypracowaniu najczesciej robia najwiecej szumu w tyle kappy.
Romo Kappa 2000 Turbo (LPG)
Kappa - stuki
Witam"romo" pisze:sprawdz sobie tuleje na wahaczu wzdluznym.one po wypracowaniu najczesciej robia najwiecej szumu w tyle kappy.
Opowiem po krótce moje wzmagania ze stukami w kappie.
1. stacja diagnostyczna nr 1 - wszystko ok w zawieszeniu - do wymiany amorek tylny lewy
2. stacja diagnostyczna nr 2 - amorki wszystkie wzorowe - wyrobione tulejki w wahaczach wzdłuznych tylnych (te mniejsze) - koszt 35 zł + 160 robocizna
3. stacja diagnostyczna nr 3 (no bo k.. nadal puka jak w kuźni) - tym razem prosze diagnoste - Panie prosze z sercem podejsc please- diagnosta bierze sie za auto i: amorki rewelka jak nowe - ale stwierdza wybite na maksa tuleje wahaczy wzdluznych (te niewymienialne) - zamowilem wahacze (397 zł sztuka) - przy okazji kaze sprawdzic mocowania amorkow (poduszki) - jak bedzie nadal stukac to kupuje sobie komplet korków do uszu albo wieksze glosniki z tylu auta - pozdrawiam
p.s.
wstyd jak kogos sie wiezie takim autem i trezba glupa palic ze w aucie w bagazniku lata skrzynka z bambetlami - na 21 sierpjnia mam wymiane wahaczy - dam znac czy sa postepy
Pozdrawiam Grzegorz
---------------------------
Kappa zagazowana sekwencyjnie, z nowym silnikiem....
CB UNIDEN PRO 520 XL , SIRIO Titanium 1400 black
---------------------------
Kappa zagazowana sekwencyjnie, z nowym silnikiem....
CB UNIDEN PRO 520 XL , SIRIO Titanium 1400 black
Kappa - stuki
Greegoory masz racje z tymi stacjemi obsługi, w moim małym miasteczku zaledwie 40 tyś ludzi , mam ich aż 5, z tego jedna jest albo najlepsza lub najgorsza, bo czepiają sie wszystkiego
Kappa - stuki
nie wiem co moglo stukac ale porawilem tylko nadkole (lewy tyl) na laczeniu z blotnikiem - jest tam cos w rodzaju zatrzaskow czy cos - i jak narazie nic mi juz nie stuka, jesli sie okaze ze to byl aprzyczyna to mogl bym jeszcze dlugo szukac ....
btw - oby to bylo to - troche kasy w kieszeni zostanie
btw - oby to bylo to - troche kasy w kieszeni zostanie
Kappa - stuki
Zawsze jakiś pierdół moze wyskoczyć, umnie np. były gumy od tłumika wyrobione
Kappa - stuki
he, a ja miałem kiedy w słuzbowej na przednich kołach takie stukanie. Po nacisnięciu hamulców ustawało. I co się okazało? ..... śruby nie były dokręcone w jednym kole i jeszcze kilka kilometrów i by mnie koło własne wyprzedziło. Przyczyna? podczas zmiany kół na letnie mechanior uzył do dupy klucza pneu i nie sprawdził dokrecenia zwykłym ehhhhhh
"My Lancisti musimy sie trzymac razem" Arystoteles