Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 18 lis 2018, 17:38

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
PostDodany: 11 lip 2018, 14:40 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 17 kwie 2011, 14:27
Posty: 17
Imię: Darek
Lokalizacja: Jarocin
Witam serdecznie

Od jakiegoś czasu borykam się z światełkami stop w mojej lanci mialem niedawno przypadek że przy włączeniu lewego kierunku pokazywało mi na wyświetlaczu błąd lewego stopu. Z tym sobie poradziłem wyczyściłem styki przy lampie i we wtyczce i bylo ok. Teraz mam problem z drugą strona czyli prawą brak stopu takze wyczyscilem popsikalem ale okazało się że nie ma napięcia po wduszeniu pedału stop. Chciałem się dowiedzieć od Was czy jest jeden bezpiecznik na prawą i lewą strone? A dodam że bezpieczniki sprawdzałem wszystkie i są ok. A może sprawdzić masy ale nie wiem gdzie są punkty wszystkie. I jeszcze kwestia tego czujnika/włącznika pod pedałem stop czy on ma odejście na prawą i lewą stronę?

Dziękuję :)


Na górę
PostDodany: 11 lip 2018, 20:03 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2009, 15:04
Posty: 1284
Imię: Paweł
Lokalizacja: Nowy Sącz
Obie masy masz koło lamp tylnych na tylnej ścianie. Wyłącznik stop nie ma prawej i lewej strony, to jest jeden styk 2 - pinowy. Ze schematu wynika że za stopy odpowiadają bezpieczniki F2 i F3 ale jest jeden szkopuł: światła stopu przechodzą przez licznik gdzie znajduje się centralka świateł w lybrze i może właśnie dopadła Cię dość powszechna awaria świateł tylko w nieco innej formie bo zwykle gasną pozycje a u Ciebie zgasł stop. Sam przechodziłem awarię pozycji i skończyło się na wymianie licznika. Szukaj na forum sporo o tym jest napisane.

Wysłane z mojego SM-T805 przy użyciu Tapatalka


_________________
była: Tempra 1.6 86KM
jest: Lybra 1.8 131KM , Y 1.2 60KM


Na górę
PostDodany: 11 lip 2018, 21:08 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 17 kwie 2011, 14:27
Posty: 17
Imię: Darek
Lokalizacja: Jarocin
Czyli do wyłącznika nie ma co zaglądać. Sprawdze te masy jeszcze a z tym licznikiem jak to ssprawdzić? Trzeba go wyciągać tak?


Na górę
PostDodany: 11 lip 2018, 21:25 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2009, 15:04
Posty: 1284
Imię: Paweł
Lokalizacja: Nowy Sącz
Zanim rozdłubiesz licznik sprawdź przewody. Niżej podałem schemat stopu do SW. Obrazek

Wysłane z mojego SM-T805 przy użyciu Tapatalka


_________________
była: Tempra 1.6 86KM
jest: Lybra 1.8 131KM , Y 1.2 60KM


Na górę
PostDodany: 11 lip 2018, 21:52 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 17 kwie 2011, 14:27
Posty: 17
Imię: Darek
Lokalizacja: Jarocin
Szczerze to za bardzo nie czaje z tego schematu :/ widze gdzie jest skrzynka z bezpiecznikami ale dalej klapa nie kapuje tych oznaczeń i za bardzo nie wiem z której strony "gryźć" ten schemat jakaś pomoc?


Na górę
PostDodany: 11 lip 2018, 22:14 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2009, 15:04
Posty: 1284
Imię: Paweł
Lokalizacja: Nowy Sącz
A teraz? ObrazekObrazek

Wysłane z mojego SM-T805 przy użyciu Tapatalka


_________________
była: Tempra 1.6 86KM
jest: Lybra 1.8 131KM , Y 1.2 60KM


Na górę
PostDodany: 12 lip 2018, 11:10 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 17 kwie 2011, 14:27
Posty: 17
Imię: Darek
Lokalizacja: Jarocin
No i jednak rozgrzebałem licznik spoko wstawie jakieś foty ale czy ktoś może mi doradzić gdzie konkretnie szukać tej diody? Która to dokładnie i jeszcze sprawa jak wyskalować wskazówki prędkościomierz i obroty na zero to spoko a paliwo i temperatura? Z temperaturą to w sumie tak samo jak wiem że np samochód dłużej stał ale jednak w baku coś jest i trzeba by ustawic tak samo


Na górę
PostDodany: 12 lip 2018, 12:49 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 17 kwie 2011, 14:27
Posty: 17
Imię: Darek
Lokalizacja: Jarocin
Dalej co do tematu znalazłem tutaj jedno zdjęcie tej diody w tym liczniku nie wiedziałem czy to ona jest odpowiedzialna także za stop więc postanowiłem prze lutować wszystkie licznik poskładany wyskalowany ale niestety nie pomogło nadal brak napięcia na prawej lampie po wciśnięcie stop. Jak tylko będę miał więcej czasy bo robota na zmiany to opisze co robiłem i wstawię zdjęcia.
Temat nadal do wyjaśnienia ktoś coś teraz proponuje?

Dodaje zdjęcia bo wczoraj jeszcze przed wyciągnięciem licznika rozebrałem do ostatniego bezpiecznika te skrzyneczki co są obok kierownicy po lewej stronie i jak widać coś korodowało wszystko wyczyszczone i wypsikane. Ale nadal to nie było a może jednak jak zaraz opisze hehe

Później był wyciągnięty licznik zrobiłem jak opisałem ale to nie pomogło :-? dzisiaj po robocie wsiadam odpalam a tam błędu nie ma a stopy działają :lol: ale za to pojawiła się inna lampka haha lampka od poduszki powietrznej od pasażera :roll: i co powiecie na to? jedno jest pewne że sama instalacja do stopów jest ok i winy w kablach nie ma. To co jest grane?


Załączniki:
skrzynka 1.jpg
skrzynka 1.jpg [ 67.88 KiB | Przejrzano 811 razy ]
skrzynka.jpg
skrzynka.jpg [ 160.45 KiB | Przejrzano 811 razy ]
plyta licznika 1.jpg
plyta licznika 1.jpg [ 251.5 KiB | Przejrzano 811 razy ]
plyta licznika.jpg
plyta licznika.jpg [ 335 KiB | Przejrzano 811 razy ]
Na górę
PostDodany: 15 lip 2018, 18:22 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 17 kwie 2011, 14:27
Posty: 17
Imię: Darek
Lokalizacja: Jarocin
Witam

Troche u aktualnie mój problem jak już pisałem pozbyłem się problemy ze stopem a przyjamniej tak myślałem bo dzisiaj jadąc po dziurach zaczął mrugać check na desce i pokazywało błąd od tego stopu. Po tej akcji nie ukrywam hehe że trochę się zdenerwowałem hehe i uderzyłem dłonią od góry nad zegarami i zniknęło :D ale jadąc dalej po dziurach znów się zapalił i do tej pory świeci a stopu nie ma.
I co dalej rozbierać znowu zegary? W tym tygodniu będe podłaczony do kompa to się okaże co i jak.
Dam znać co i jak

Aha i takie pytanko bo jest sporo zegarów na allegro ale czy musze typowo kupic do mojej wersji benzynowej czy moge np 2.0? Bo podejrzewam że bena a disel to nie zagra


Na górę
PostDodany: 22 lip 2018, 22:25 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 17 kwie 2011, 14:27
Posty: 17
Imię: Darek
Lokalizacja: Jarocin
Witam serdecznie

Odświeżam poraz kolejny i myślę że już ostatni raz ten temat. I tak dla potomnych i dla tych którzy jeszcze czytają to forum i będą mieli problemy ze światłami i czy inne wersje zegarów będą pasować.
Odpowiadam będą pasować ja kupiłem od 1.8 i wszystko jest ok problem ze światłami a konkretnie u mnie ze stopem znikł.
Jeżeli ktoś będzie miał jakiś problem dotyczący zegarów montażem rozbiorem to pisać śmiało na priv.
Dzięki pozdro


Na górę
PostDodany: 23 lip 2018, 7:08 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2009, 15:04
Posty: 1284
Imię: Paweł
Lokalizacja: Nowy Sącz
Czyli potwierdził się spisek zegarów a raczej centralki świateł w nich zawartej.

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka


_________________
była: Tempra 1.6 86KM
jest: Lybra 1.8 131KM , Y 1.2 60KM


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl